Ff updaten.
Koorts is sinds gisterenavond eindelijk weg. Zaterdagnacht voor het eerst in men leven zomaar flauwgevallen, korte periode was ik weg. Koorts was opgelopen naar 39.4, ook erg weinig gegeten en snachts moest ik plassen. Te snel recht gestaan, net naar toilet kunnen gaan en opeens brak het zweet uit me, druppels liepen uit heel men lichaam, voelde me heel benauwd worden. Best een eng gevoel!! Nog net terug naar de zetel kunnen gaan, wou nog snel men temperatuur meten om te kijken wat er aan de hand was. Buiten westen gegaan, metertje lag naast me in de zetel en werd wakker in een plas zweet en zelf ook helemaal onder het zweet.... voor een kort moment voelde ik me wel beter hierdoor, maar was jammer genoeg van korte duur.
Vandaag dus geen koorts meer, maar ben gewoon kapot. Ik hoest non stop en zwaar (droge hoest), waardoor ik amper slaap heb. Mijn buikspieren en ribben doen ondertussen goed pijn wanneer ik moet hoesten, en als dit zowat nonstop is.... f**k me.... linker oor en men keel zijn ook wat pijnlijk.
Dokter had maar van zaterdag tot en met zondag geschreven, wat ik niet goed begrijp voor de griep.... zondagmiddag al naar mijn werk gebeld om te melden dat ze mij van de planning kunnen nemen voor maandag en ze nog een vervanger kunnen zoeken. Deze ochtend naar de dokter gebeld (ze werken met 4). Afspraak kunnen krijgen nog deze namiddag, bij een andere dokter.