Fitness Seller

Psycomantje's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821

V3, Week: 3, Training: 1​

Squat
4 x 150kg @6.5
4 x 135kg
4 x 135kg
4 x 135kg
4 x 135kg

Larsen press
7 x 100kg @7.5 PR
9 x 90kg
9 x 90kg
9 x 90kg

Dumbbell press
8 x 20kg (seated)
8 x 30kg

Goeie training, tevreden!
-squat: goed, top set was mijn stand net iets te wijd wel.
Grappig stukje bij laatste set dumbell press, radio roept wanneer ik moest stoppen xD

4x150

4x135 1st set

4x135 3th set

7x100

8x30

• #1.822

V3, Week: 3, Training: 2​

Bench press
4 x 112.5kg @6.5
5 x 102.5kg
5 x 102.5kg
5 x 102.5kg

2ct paused deadlift
1 x 200kg @6.0
6 x 150kg
6 x 150kg
6 x 150kg
6 x 150kg

Incline db bench press
10 x 30kg
10 x 30kg

Goeie training.
Bench voelde wat zwaarder dan verwacht. Deadlift vloog weer! Maar durf niet meer dan 10Kg/week verhogen, niet te snel gaan voor men knie. Target was @7 voor de single, dit was er nog ver van, denk zelfs dat @6 hoog is mja.

1x200

6x150 first set

6x150 4th set

• #1.823
Gisteren naar de dokter geweest. Sinds dinsdag al war het gevoel dat ik ziek ga worden. Gisteren helemaal doorgebroken... griepje. Koorts, aardig wat pijn aan mijn knieen, enkels, onderrug, polsen. Aardige hoest erbij ook. Wat een ellendig gevoel.

Gisteren naar de dokter geweest. Sinds dinsdag al war het gevoel dat ik ziek ga worden. Gisteren helemaal doorgebroken... griepje. Koorts, aardig wat pijn aan mijn knieen, enkels, onderrug, polsen. Aardige hoest erbij ook. Wat een ellendig gevoel.
Beterschap!...op tijd onder de wol en nodige fruit pakken voor die vitamine C overdosis😉

• #1.827
Ff updaten.
Koorts is sinds gisterenavond eindelijk weg. Zaterdagnacht voor het eerst in men leven zomaar flauwgevallen, korte periode was ik weg. Koorts was opgelopen naar 39.4, ook erg weinig gegeten en snachts moest ik plassen. Te snel recht gestaan, net naar toilet kunnen gaan en opeens brak het zweet uit me, druppels liepen uit heel men lichaam, voelde me heel benauwd worden. Best een eng gevoel!! Nog net terug naar de zetel kunnen gaan, wou nog snel men temperatuur meten om te kijken wat er aan de hand was. Buiten westen gegaan, metertje lag naast me in de zetel en werd wakker in een plas zweet en zelf ook helemaal onder het zweet.... voor een kort moment voelde ik me wel beter hierdoor, maar was jammer genoeg van korte duur.

Vandaag dus geen koorts meer, maar ben gewoon kapot. Ik hoest non stop en zwaar (droge hoest), waardoor ik amper slaap heb. Mijn buikspieren en ribben doen ondertussen goed pijn wanneer ik moet hoesten, en als dit zowat nonstop is.... f**k me.... linker oor en men keel zijn ook wat pijnlijk.

Dokter had maar van zaterdag tot en met zondag geschreven, wat ik niet goed begrijp voor de griep.... zondagmiddag al naar mijn werk gebeld om te melden dat ze mij van de planning kunnen nemen voor maandag en ze nog een vervanger kunnen zoeken. Deze ochtend naar de dokter gebeld (ze werken met 4). Afspraak kunnen krijgen nog deze namiddag, bij een andere dokter.

Een echte griep kan stevig uitpakken.
Gelukkig dat je niet rechtstaand bent gevallen. Dat had serieuze kwetsuren kunnen opleveren.
Stevige koorts wel. Dat kan soms wel goed doen om het virus klein te krijgen. Maar kan ook gevaarlijk zijn als het je lichaam niet lukt zo het virus te onderdrukken. Da's wel ff stevig afzien. Gelukkig ben je er ondertussen van verlost.

Zo'n hoest ... man ik ken er alles van. Hopelijk ben je daar snel van verlost. Dat zuigt echt alle energie uit je lijf.
Veel beterschap!

Beterschap Psyco! En doe het rustig aan. Wellicht deze keer niet het 'what are you gonna do? not train?'-motto van BBM volgen ;)

• #1.830
Een echte griep kan stevig uitpakken.
Gelukkig dat je niet rechtstaand bent gevallen. Dat had serieuze kwetsuren kunnen opleveren.
Stevige koorts wel. Dat kan soms wel goed doen om het virus klein te krijgen. Maar kan ook gevaarlijk zijn als het je lichaam niet lukt zo het virus te onderdrukken. Da's wel ff stevig afzien. Gelukkig ben je er ondertussen van verlost.

Zo'n hoest ... man ik ken er alles van. Hopelijk ben je daar snel van verlost. Dat zuigt echt alle energie uit je lijf.
Veel beterschap!
Merci, ja heb 2 dagen best afgezien. Non stop hoge koort, dafalgan hielp even maar keerde heel snel weer terug.... en nu zie ik eigenlijk nog meer af naar mijn gevoel... die hoest zuigt idd alle energie uit je en zeker als je nog eens aardig wat pijn hebt bij elke hoest.
Beterschap Psyco! En doe het rustig aan. Wellicht deze keer niet het 'what are you gonna do? not train?'-motto van BBM volgen ;)
Thanks! Nee dat ga ik ff niet volgen haha. Jammer wel was net goed op dreef maarja. Komt wel goed. Zal wel ff wat moeten intoomen weer als ik de eerste training doe denk ik, neem aan dat ik wel wat bw aan het verliezen ben. Kan maar weinig eten, vandaag smaakt het wel weer wat. Eergisteren en gisteren smaakte alles echt vuil vuil vuil in men mond. En totaal geen honger/zin om te eten.

• Like
Waarderingen: Pren
  • #1.831
Ondertussen toch al wat beter. Ribben en abs doen veel minder pijn. Hoest is nog steeds serieus, maar de frequentie ervan begint te minderen. Nu vooral nog last van de hoest/keel/oren.

• #1.832
Deadlift
3 x 200kg @7.0 (mixed grip + belt)
4 x 180kg (alle sets beltless)
4 x 180kg
4 x 180kg
4 x 180kg

Bench press
1 x 125kg @7.5
8 x 95kg
8 x 95kg
8 x 95kg

Squat
7 x 130kg (beltless)
6 x 130kg (beltless) (mistelt)

Veel beter dan verwacht, heb de gewichten genomen uit week2. kijken waar ik ging geraken volgens RPE, en dezelfde nummers kunnen halen
:)
Had wel meer rust nodig want mijn hartslag en longen kwamen wel moeilijker bij na ziek te zijn en +-3.5kg BW verloren te zijn. 1 set squats geskipt.
4x180 2de set en 4de set

6x130 2de set

Laatst bewerkt:
Nice one! Zeker vlotte squats zo beltless

• #1.834
  • #1.835

V3, Week: 4, Training: 1​

Squat
3 x 140kg @7.5
3 x 140kg @7.5
3 x 140kg @7.5
3 x 140kg @7.5

Larsen press
5 x 100kg @7.5
9 x 80kg

Kut en kut. Mijn recovery trekt duidelijk nog op nieks. Zondag 2*7*130 squat beltless en easy. En nu 140 met belt moeizaam 3 reps. Bench ook fokking zwaar.
Toch maar verder gedaan om toch iets gedaan te krijgen.

Voelt zo damn klote, gezien ik zo goed bezig was voor ik ziek ben geworden! En 3 weken voor de meet gaan we ook nog eens 4 dagen weg in mijn verlof. Beloofd een goeie meet prep te worden op deze manier.

Zonde man door die onvoorziene zaken

• #1.837

V3, Week: 4, Training: 2​

Bench press
4 x 115kg @7.0
5 x 105kg
5 x 105kg

2ct paused deadlift
1 x 210kg @7.0
7 x 165kg PR
6 x 165kg

Incline db bench press
9 x 35kg PR
8 x 35kg

Gewichten voelden zoals ze hoorden vandaag, door de mindere training gisteren ben ik vandaag beter hersteld neem ik aan.
-Bench: cva, 1set volume geskipt.
-deadlift: goed, 2sets volume geskipt. 1ste set een rep teveel
-Incline db: in superset met deadlift, en ook 2 sets volume geskipt. hier ook de 1ste set een rep teveel, kan niet goed tellen vandaag duidelijk.
Een hoop volume geskipt dus, denk dat dit verstandig is qua herstel nog deze week.
210

7x165

9x35

Grats met de prs!

• #1.840

V3, Week: 4, Training: 3​

Safety bar squat
1 x 160kg @7.5
7 x 120kg
7 x 120kg
7 x 120kg

Close grip bench press
6 x 110kg @7.5 PR
6 x 100kg
6 x 100kg

Pendlay row
8 x 70kg
8 x 70kg

Voelde best goed vandaag, zeker voor een ochtend training! Wel nog steeds direct een hoge hartslag en langer tijd nodig tussen de sets
1x160

6x110

Terug
Naar boven