- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Thx, nieks geteld gewoon een lange pauze gehouden die wel nog comfortabel voelde
ging beter dan verwacht.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx, nieks geteld gewoon een lange pauze gehouden die wel nog comfortabel voelde
ging beter dan verwacht.4 Tellen?
Ahja dan tel ik net iets sneller4 Tellen?
Die laatste, lange rep, is wat ik als een 3ct neem. De rest was 2ct. 2ct is een lange pauze. Daar houdt ik toch minstens rekening mee tijdens een wedstrijd.
voor mij zijn dit 3ct en de laatste rep richting een 4ct (bijna), als ik het filmpje terugkijk. Want tijdens de set zoals gezegd niet geteld.Of ik tel te traag.Ahja dan tel ik net iets snellervoor mij zijn dit 3ct en de laatste rep richting een 4ct (bijna), als ik het filmpje terugkijk. Want tijdens de set zoals gezegd niet geteld.

Thx man! Welkom

2.5kg each
Sowieso mooie Gear. Atx calibrate plates en competitie collars...nice
Thx! zeer blij mee jaSowieso mooie Gear. Atx calibrate plates en competitie collars...nice
Comp collars wat te laat gekocht eigenlijk, denk dat men plates minder chips zouden hebben als ik ze direct had maar ja maakt niet zoveel uitThx

Thx! Volgende week een heavy single rpe 8-9 ben benieuwd
En dan zien wat het gaat geven in full meetMerci!