- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken het. Absoluut geen omstandigheden om zwaar te liften... of zelfs maar op te warmen.Vanmorgen opgestaan met major headache.... proberen licht te trainen, zelfs opwarmen deed men hoofd bonzen.... dat word dus morgen hopelijk enkel nog een lichte sbd dag.
True! Heb toch enige stress, vooral voor de squat. Heb niet één keer meer dan 1x170 gesquat 😁 wel unracks gedaan die goed voelden. Nuja ik moet het loslaten en gewoon zien wat de dag gaat geven! Bench en dl zijn in goede vorm. Squat voelde ook beter en beter.Ik ken het. Absoluut geen omstandigheden om zwaar te liften... of zelfs maar op te warmen.
Hopelijk gaat het weer over met een pijnstiller.
Morgen een laatste training. Niks verloren. Zoooo belangrijk zijn die laatste trainingen voor een wedstrijd nu ook weer niet.
Beterschap in ieder geval!True! Heb toch enige stress, vooral voor de squat. Heb niet één keer meer dan 1x170 gesquat 😁 wel unracks gedaan die goed voelden. Nuja ik moet het loslaten en gewoon zien wat de dag gaat geven! Bench en dl zijn in goede vorm. Squat voelde ook beter en beter.
Je hoeft niet persé op alle lifts een PR te zetten he.True! Heb toch enige stress, vooral voor de squat. Heb niet één keer meer dan 1x170 gesquat 😁 wel unracks gedaan die goed voelden. Nuja ik moet het loslaten en gewoon zien wat de dag gaat geven! Bench en dl zijn in goede vorm. Squat voelde ook beter en beter.
Jep inderdaadJe hoeft niet persé op alle lifts een PR te zetten he.
Je kijkt hoe je squat gaat tijdens de warm-up en dan kan je nog zien of je de opener aanpast of niet.
DL en BP lijken me toch echt wel goed te gaan dus een mooi totaal zit er zeker wel in.
squat verwacht ik ook geen pr, maar je weet nooit hoe het loopt he. Jammer dat het niet ging zoals je wou, maar idd, op naar de volgendeJa gisteren nog helpen opruimen, was pas om 23u thuisVandaag voel ik me alsof er en auto over me heeft gereden.... Heel slechte meet gedraaid jammer genoeg 4op9![]()
![]()
**Squat:
-175, mooie opener
-190, goeie vechter @9.5
-195, net niet uit men sticking point geraakt. Scheelde een haar!
**Bench:
-135, Buitenkant van mijn hiel kwam blijkbaar enkele MM van de grond, kreeg hierdoor geen start signaal. Uiteindelijk kreeg ik hem wel maar duurde zolang dat ik mijn positie helemaal verloren was, toch kunnen pushen. Maar 3red voor men hielen.
-135, Setup van men voeten veranderd zodat mijn hielen niet kunnen kantelen. Speedrep!
-140, Duurde weer heel lang voor men start signaal, echt geen idee waarom.... FAIL, dit moest echt een mooie rep worden ook.
**Deadlift:
-235, speedrep
-250, Technisch foutje, begon mijn knieen te vroeg te locken en de barbell schoof weg van men lichaam hierdoor, fail
-250, kwam niet meer van de grond OP
Squat was volgens verwachting, Bench/Deadlift: teleurgesteld. Maarja tis wat dat is, we kunnen weer bouwen naar de volgende!

volgende keer oefenen in men squat schoenen zegt ie, die zijn volledig zwart en dan valt dat minder op.Ah, hadden ze beiden een examen. Ja, dat kan wel zijn dat ze dan ietsje strenger zijn.Op de filmpjes kan je er ook nieks van zien. Omdat de binnenkant van mijn hielen wel op de grond staan en de buitenkant echt maar enkele millimeter omhoog stonden.
De side judge zei me dat dit de reden was waarom er geen start signaal kwam. Maarten zei dan dan de 2 side judges die ik had op examen zijn en ze dan meestal extra streng zijn om goed over te komen. Het rode randje op de onderkant van mijn schoen is blijkbaar nogal een focus puntjevolgende keer oefenen in men squat schoenen zegt ie, die zijn volledig zwart en dan valt dat minder op.
Jep, zei een andere lifter in de warmup ook. Alain neyts. Benchte vroeger ook flats, maar had soms ook miserie en sindsdien op squatschoenen. Ga ik dus ook beginnen doenAh, hadden ze beiden een examen. Ja, dat kan wel zijn dat ze dan ietsje strenger zijn.
Wel goed punt van die rode rand op je schoenen. Dat valt meer op.
Ik bench trouwens altijd in squat schoenen. Net omdat het dan makkelijker is je hielen op de grond te houden bij leg-drive.
Bouncen bij lock-out. Technisch gezien is dat een fail want de barbell gaat weer naar beneden voordat je het rack commando krijgt.Btw op mijn 175 squat opener had ik 1 rode vlag van een side judge. Geen mens die een idee had waarom, zelf had ik het ook niet gezien.
Als je zo stijf bent kan het helpen om gewoon lichte gewichten te hanteren en heel rustig je lifts te doen. Lekker korte setjes tot je voelt dat het beter gaat. Neem b.v. 100kg en squat triples met een 2-0-2 tempo. Tot je voelt dat je spieren minder tegensputteren. En dan kan je een setje aan normaal tempo proberen en zo verder opwerken naar, misschien zelfs, een normale training.Deze week wat BBstyle trainen vanaf ik kan. Ben echt super stijf man niet normaal.... terwijl ik niet eens echt goeie nummers gehit heb. En dan vanaf volgende week volgens schema![]()