MuscleMeat

Psycomantje's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Goed sterk hier! Gewoon voor de lol even stones gedaan of overweeg je een strongman-uitstapje te maken?
Thanks :) Voor nu voor de lol, sinds vrijdag is er in de gym een platform voor stones loading dus ff getest hehe. Maar ik zou later mss wel wat meer strongman dingen willen doen, vind ik wel leuk

• #1.903
gaat lekker hier :D goed bezig!

• #1.906
Thx man!

Inderdaad! Zondag 15mei moet ik :) weging 15u30, start 17u30. Niet ideaal in de laatste groep maarja, je moet het doen met wat je krijgt :p
Mijn eerste wedstrijd was ook zo laat. Als je niet op je gewicht moet letten is dat wel geweldig. Dan kan je de ganse dag normaal eten en drinken en heb je alle energie van de wereld voor je wedstrijd. :)

• #1.909
@Rik76 dat wel ja! Heb nog 2kg overschot in ochtend gewicht dus kan wel wat eten nog :)

@Stijneke -93. Weeg op dit moment 90.5 smorgens.

Ben wel benieuwd naar je wedstrijd, hou ons op de hoogte!

• #1.913
Morgenochtend naar de gym om een heavy squat en bench single te doen :) ben benieuwd! Ik hoop een soepele 175-180 squat en een mooie 140bench. We zullen zien

• #1.915

V3, Week: 11, Training: 1​

Squat
1 x 160kg @6.0
1 x 170kg @7.0

Squat hold
195kg - 0
215kg - 0

Bench press
1 x 120kg
1 x 130kg @7.0
1 x 140kg @8.0

Enkel ik een Maarten in de gym, 3u daar geweest en dit gedaan hahaha. Super veel gebabbeld over de meet, trainingen, coaching, etc... Hij heeft me weer veel zelfvertrouwen gegeven voor de meet, en ook in de coaching! Heb er echt zin in!
-Squat: kon nog een 180 single gedaan hebben, was aan het twijfelen. Maarten zei dan ge kunt em nog doen maar opzich haalt ge daar toch nieks uit, je gaat er geen 5kg meer door squatten op de meet en je weet toch dat je het kan. Dus ofwel stopt ge op de 170Kg dat je nu gedaan hebt, doe je nog 2 zware unracks en voel je je er goed over omdat het zo een easy rep was en zit je mentaal heel goed ofwel moogde nog 180 doen, zal iets zwaarder zijn maar nog altijd een goeie rep maar met weinig meerwaarde. Dus gewoon zo gelaten, mijn unracks gedaan en eigenlijk gemotiveerd en tevreden afgesloten! Zijn visie op meet prep is laatste 2 weken gewoon al het volume eruit, en afsluiten met solide singles die zwaarder zijn maar wel gemakkelijk voelen zodat je recovery super zit en je mentaal ook heel goed zit! Al het nodige werk is ervoor gedaan.

-Bench: supid solid, veel mooiere rep dan ik op voorhand gedacht had!

Zondag nog een dikke DL single en wat benchen.
Maarten ziet de coaching met mij zelf ook zitten, dus das goed! Ik ga zo veel als ik wil in de gym kunnen gaan trainen. Plan daar als mijn werkuren goed zitten dus ook gebruik van te maken!

1x170

1x140 (leg drive veel beter! je ziet het bankje bewegen maar mijn kont blijft er netjes op. De goeie legdrive dus
:)
)

Ez reps man. Ook wel echte een toffe gym om te trainen lijkt me.

• #1.918
  • #1.919

Week: 11, Training: 2 @ssc​

Deadlift
1 x 200kg
1 x 220kg
1 x 240kg @8.5

Bench press
1 x 120kg
1 x 130kg
1 x 140kg @8.5

Super kort weer
.
2 dagen slecht geslapen. En vandaag wat minder kunnen eten.
Deadlift voelde iets zwaarder als vorige keer de double. Brace zat niet 100% goed. Maar bewoog nog steeds zeer goed.

Bench: solid single weer met een iets langere pauze als vorige keer. Possible opener.
Ranges voor openers:
**sq: 175-185. Zal afhangen van de dag+warmup gevoel.
**bench: 135-140.
**dl: 230-240. Voelen in de warm up hoeveel de rest al doorweegt.

Ranges 3th attempts.
**sq: 195-205.
**bench: 145-150.
**dl: 245-260.

Dl heeft een grote range omdat dat nogal een joker is. Denk dat ik nu 260 haal, zeker met wedstrijd hype. Maar weet niet hoe zwaar de squat en bench tegen dan zal doorwegen
denk dat 255 een realistisch mooi nummer is, maar wie weet heb ik een top dag en knal ik 260

Terug
Naar boven