- Waardering
- 2.065
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jah awel..... bij set 2 dacht ik f**k ik moet kotsen, diaree leek me toen ff safe. Dan paar minuten rust gepakt en zitten twijfelen, toch nog een set gedaan. Me serieeeeeeeus beklaagd. En toen niet meer getwijfeld. Wel nog 10min in de gym gezeten omdat ik niet wist of ik veilig in de auto kon zonder wc haha
cns ook maar f gestrechedW2, training:2 - max volume.
Squat
10 x 130kg
10 x 130kg
10 x 130kg
8 x 130kg (vanaf hier belt, heel los zodat ik er net net tegen kon bracen.)
8 x 130kg
8 x 130kg
8 x 130kg
10 x 130kg (met wat hype van Maarten toch nog de 10reps gehaald voor de laatste set.)
Push up + Dips
10 x + 10 x
10 x + 10 x
10 x + 10 x
10 x + 10 x
10 x + 10 x
10 x + 10 x
10 x + 10 x
10 x + 10 x
Vandaag toch wel 5keer gestorven denk ik. Thuis ging ik dit nooit kunnen afwerken. Vanaf set 5 moest ik me na de sets direct op de grond gaat zetten/leggen... Bij set 6 zag Maarten de struggle zei hij: 'Aaaah das het beste gevoel he, niet meer weten hoe je moet zitten/liggen/staan om je benen wat comfortabel te laten voelen'![]()
![]()
Dankzij de hype bij de laatste set van hem toch nog 10 reps gepusht.
Pushup - superset dips: 8x10 lijkt easy maar is niet te onderschatten, triceps lopen zo enorm vol djezus f**k.
Blij dat ik dit al met al overleefd heb. Heb me echt gepusht op de squats en dat zag/hoorde hij ook wel. Vroeg of ik blij was met de 4x10 en 4x8, en ik zei ja ben wel content ermee en dan was hij ook content![]()
ik ben benieuwd of je kan slapen vanaafIk ook, en vooral hoe ik ga opstaancns ook maar f gestrechedik ben benieuwd of je kan slapen vanaaf

....iets met grenzen verleggen? Is dit een verzinsel van je coach?

Dit is zijn methode na een wedstrijd. Van heel heel weinig volume naar opeens een shitload, serieuze shock op het lichaam maar de gewichten zijn 'licht' genoeg dat je geen blessures krijgt.....iets met grenzen verleggen? Is dit een verzinsel van je coach?![]()
Thx! Volgende week poging 10x10. Da word uhmmmmmm speciaal laat ons zeggen 🤣 zeker nu ik weet hoe een gefaalde 8x10 voelde. Omfg lol
10x10 als German volume....succes broThx! Volgende week poging 10x10. Da word uhmmmmmm speciaal laat ons zeggen 🤣 zeker nu ik weet hoe een gefaalde 8x10 voelde. Omfg lol
Thanks. Daarmee eindigd de 3weken max volume gelukkig.
Nee nog niet gedaan, maar er zijn er wel in de gym die sled pulls, pushes enzo moeten doen. Die zien ook vaak af haha.Heb je wel eens met een power sled gewerkt? Wat mij betreft een van de beste en minst taxing manieren om je mentale weerbaarheid en werkcapaciteit te trainen als je ze zwaar genoeg doet😂. Althans, dat zeg ik nu in enthousiasme, ik doe het net twee weken en echt al jaren niet meer zo'n zieke quad buren gehad ook.
10x10 Squats zou ik denk niet overleven 😂
Heb je een spuug emmer klaar staan?Thanks. Daarmee eindigd de 3weken max volume gelukkig.
Nee nog niet gedaan, maar er zijn er wel in de gym die sled pulls, pushes enzo moeten doen. Die zien ook vaak af haha.
10x10 ga ik ook niet overleven. 8was al gek, we zien wel wat het word. 20min pauzes tussen de sets haha

Waren jouw Squats met of zonder belt?Licht stijve buikspieren vandaag, das ook een eerste keer door squats denk ik xD