Fitness Seller

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi fysiek,
Lijkt mij ook dat je gejuiced hebt..
Maar dan vind ik het nog steeds netjes hoor :)
En ga alsjeblieft niet al die quotes en kledingsstijl etc van zyzz gebruiken.
En je hebt wel lef om zo op een festival rond te lopen ;)

+ maak een paar fatsoenlijke foto's.. laat iemand een keer foto's maken en doe dan gewoon stuk of 20 posities ofzo :)

• Topic Starter Topic Starter
Mooi fysiek,
Lijkt mij ook dat je gejuiced hebt..
Maar dan vind ik het nog steeds netjes hoor :)
En ga alsjeblieft niet al die quotes en kledingsstijl etc van zyzz gebruiken.
En je hebt wel lef om zo op een festival rond te lopen ;)

+ maak een paar fatsoenlijke foto's.. laat iemand een keer foto's maken en doe dan gewoon stuk of 20 posities ofzo :)
thanks ; p .. dat jij dat vind no problem.
ik heb genoeg complimenten gekregen van echt ziek brede mensen daar bij freshtival.. geloofden ook allemaal niet dat ik 19 was etc.. moest zelfs met id kaart bewijzen lol.
sinds wanneer is de golds gym singlet van zyzz ? ;p en wat voor quotes gebruik ik die van hem zijn.. ?
weet je hoe fijn zo een hemd zit, als het 26 graden is ? totaal geen warmte ofzo.. plus is makkelijk uit te trekken ook !

Ok. Ken je Armin en Smael? Denk het wel gezien zij jouw kennen, je was hard gegroeid volgens hen in korte tijd. Netjes hoor.;)
ik ken hun echt niet ; ) ik heb wel met veel mensen gepraat daar ( bijwerking van dat dere xtc ) is een van hun getint .. en heeft een grote tekst op zn borst ? ( shredded c*nt )

Boeie hoe iemand erbij loopt op een festival. Zelfs ik met een stuk minder fysiek liep zonder shirt op festivals.als het kei warm is .is da gewoon relax.

Boeie hoe iemand erbij loopt op een festival. Zelfs ik met een stuk minder fysiek liep zonder shirt op festivals.als het kei warm is .is da gewoon relax.
ja toch ? maakt toch niet uit als je shirtless loopt en helemaal niet traint ;p ik zag er genoeg iig ;)

thanks ; p .. dat jij dat vind no problem.
ik heb genoeg complimenten gekregen van echt ziek brede mensen daar bij freshtival.. geloofden ook allemaal niet dat ik 19 was etc.. moest zelfs met id kaart bewijzen lol.
sinds wanneer is de golds gym singlet van zyzz ? ;p en wat voor quotes gebruik ik die van hem zijn.. ?
weet je hoe fijn zo een hemd zit, als het 26 graden is ? totaal geen warmte ofzo.. plus is makkelijk uit te trekken ook !

Omdat je ook ongelofelijk breed bent voor iemand van 19..
'Sick kunt' dat zeg jij..
Zo'n hemd is wel fijn dan, maa rhet is wel zo van :' hee kijk mij, ik ben veel breder als julie etc..'
en die brill :o
Anyways ik ken genoeg gasten van andere afkomst, polen etc..
En die gaine ook hard, maar geef gewoon toe dat je juiced dan werd je niet zo gehaat ;)

?? kuren en stoer doen op festivals is dat tegenwoordig in?

OP is ook non stop online om zich te verdedigen zeg kan big-t zijn ip even niet scannen? kan een troll zijn

zo een losse tanktop is gay as ****, die tank heeft niet eens een fit , alsof wij jouw nipples willen zien. En je ben gewoon een obvious zyzz copycat (tats en alles), je komt bestwel nep over.
Do your own thang man.

Omdat je ook ongelofelijk breed bent voor iemand van 19..
'Sick kunt' dat zeg jij..
Zo'n hemd is wel fijn dan, maa rhet is wel zo van :' hee kijk mij, ik ben veel breder als julie etc..'
en die brill :o
Anyways ik ken genoeg gasten van andere afkomst, polen etc..
En die gaine ook hard, maar geef gewoon toe dat je juiced dan werd je niet zo gehaat ;)
tjah ;p ik kon geen betere bril daar op dat festival kopen.. en ik ga niet strak zonder bril rondlopen hahaha
er is niets toe te geven ; ) ik kan je mn schema wel geven en wat ik eet en zo ;) stuur maar een pm.. zo niet ? dan blijf je maar denken dat ik een roidmuncher ben... @ 19 jaar :)

Vindt het wel een net fysiek voor zover ik kon zien. Dit topic doet me een beetje denken aan dat van Edgar, eerst iedereen ontkennen dat hij dat was dan iedereen roepen dat hij heeft gekuurd en toen iedereen hem wel geloofde vonden ze het een vervelend mannetje omdat ze geen gelijk hadden. Kuren of niet dikke care is jou lichaam.

zo een losse tanktop is gay as ****, die tank heeft niet eens een fit , alsof wij jouw nipples willen zien. En je ben gewoon een obvious zyzz copycat (tats en alles), je komt bestwel nep over.
Do your own thang man.
ok swagboy

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 13:48 ----------

Vindt het wel een net fysiek voor zover ik kon zien.Dit topic doet me een beetje denken aan dat van Edgar, eerst iedereen ontkennen dat hij dat was dan iedereen roepen dat hij heeft gekuurd en toen iedereen hem wel geloofde vonden ze het een vervelend mannetje omdat ze geen gelijk hadden. Kuren of niet dikke care is jou lichaam.
thank u ; )

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 13:50 ----------

?? kuren en stoer doen op festivals is dat tegenwoordig in?

OP is ook non stop online om zich te verdedigen zeg kan big-t zijn ip even niet scannen? kan een troll zijn
ik keek ff een paar topics waar jij op had gereageerd, en alles wat jij nu typt op mijn thread / ubercare .. je hebt op elk topic wel iets negatiefs te zeggen xD... show is gewoon 1 x je fysiek dan heb ik tenminste respect voor je en dan mag je ook wel zo praten vind ik.. maar niet wanneer je gewoon een accountje hebt aangemaakt om een flameboy te zijn.. ethug.

gym abbo > trainen > gaat niet snel genoeg > kuren > denken dat je zyzz ben > stoer doen op festival/internet

ok swagboy

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 13:48 ----------

thank u ; )

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 13:50 ----------

ik keek ff een paar topics waar jij op had gereageerd, en alles wat jij nu typt op mijn thread / ubercare .. je hebt op elk topic wel iets negatiefs te zeggen xD... show is gewoon 1 x je fysiek dan heb ik tenminste respect voor je en dan mag je ook wel zo praten vind ik.. maar niet wanneer je gewoon een accountje hebt aangemaakt om een flameboy te zijn.. ethug.

Ik heb alleen een hekel aan mensen die kuren en het niet toegeven en zeggen dat ze uber genen hebben.

Kijk maar naar bijvoorbeeld trickster, ziek fysiek en geeft eerlijk toe dat die heeft lopen kuren , flame ik hem? Ik heb respect voor hem. Maar jij bent een hippocriet en een kurende f**got en nog durven te zeggen dat het door je bijzondere bosnische genen komt :rolleyes: en btw op je andere foto heb je helemaal geen goeie traps gewoon een ''normaal'' fysiek bij de andere foto lijk je echt hard wat ik meestal zie van mensen die winstrol gebruiken of tren.

Maar weet zeker dat je een troll bent en ik w8 met smart op je ban,

doei

kijk maar nog een paar pagina's terug.. zie je toch wel degelijk dat ik altijd al traps had ; )

wat is dit een uitgelopen foto log...

ik heb even doorgelezen wat er staat, het is gewoon heel simpel toch?

- als hij elke keer moet aanhoren je juiced je gebruikt etc. op een gegeven moment heeft hij geen zin meer om normaal te reageren.
- heb naar de positieve reacties gekeken mensen die vroegen om enige tips, en daar reageert deze jongen gewoon heel rustig op en met begrip omdat die mensen er voor willen werken...

- als jij hier komt en alleen maar zeurt over dat hij juiced, kijk dan even naar jezelf spoor je dan wel? Iemand die ander half jaar traint kan toch tot zo ver komen? Dat hij zegt ''bosnische genen" dat dagen jullie steeds uit vind ik persoonlijk : )

- hou het gewoon simpel denk je dat hij juiced (doe chill en ga andere topics bekijken). Af en toe hoog voelen of gedragen mag toch ook wel? Het is hier geen les lokaal waar je je moet gedragen. Je merkt dat hij niet scheld of iemand beledigt of irriteert als je gewoon normaal op hem afkomt met vragen of kritiek..

met haten bereik je niks : ) gunnen en begrip tonen kom je veel verder boys !

mirin comment ^

eey ik ben van plan om een tren/deca kuurtje te doen, hoe zou ik de doseringen moeten zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven