apolskisbosna
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
64 versnellingen pewpewCareim, wat een slechte comment. Jij en ik weten beiden dat hij een aantal fietstochten achter de rug heeft.
Careim, wat een slechte comment. Jij en ik weten beiden dat hij een aantal fietstochten achter de rug heeft.
Jullie zijn triest voor woorden mensen, het is mijn neef, zie hem dagelijks en waarom zou die fake dingen posten of dergelijks, heel enschede kent hem. Waarom al die haat reacties, let him be wat hij is, het gaan tenslotte om het fysiek hier, als we allemaal op elkaar zouden reageren wie hoe is, kunnen we beter nu gelijk oorlog gaan voeren
![]()
ik ging net voor de spiegel staan vroeg aan mijn borst kast care jij?
maar kreeg geen antwoord omdat ik geen borst kast heb![]()
<3 /changesubject
ik heb even doorgelezen wat er staat, het is gewoon heel simpel toch?
- als hij elke keer moet aanhoren je juiced je gebruikt etc. op een gegeven moment heeft hij geen zin meer om normaal te reageren.
- heb naar de positieve reacties gekeken mensen die vroegen om enige tips, en daar reageert deze jongen gewoon heel rustig op en met begrip omdat die mensen er voor willen werken...
- als jij hier komt en alleen maar zeurt over dat hij juiced, kijk dan even naar jezelf spoor je dan wel? Iemand die ander half jaar traint kan toch tot zo ver komen? Dat hij zegt ''bosnische genen" dat dagen jullie steeds uit vind ik persoonlijk : )
- hou het gewoon simpel denk je dat hij juiced (doe chill en ga andere topics bekijken). Af en toe hoog voelen of gedragen mag toch ook wel? Het is hier geen les lokaal waar je je moet gedragen. Je merkt dat hij niet scheld of iemand beledigt of irriteert als je gewoon normaal op hem afkomt met vragen of kritiek..
met haten bereik je niks : ) gunnen en begrip tonen kom je veel verder boys !
?? lijkt wel amsterdam hier met die migrantenhet mooiste is altijd dat je op dbb meer dan 100 mensen hebt met een log die naturel trainen, en niemand van die 100 heeft belachelijk goede gains in een korte tijd dat je diegene zou kunnen beschuldigen van kuren. En in de fotosectie komen er per maand wel 5 tot 10 van die gasten die in een jaartje tijd buff zijn geworden en sterk. Toch raar dat de mensen die al hun trainingen opschrijven en alles netjes bijhouden waar anderen het kunnen zien geen spectaculaire gains maken, en de mensen die 1x per jaar een foto posten met rare verhaaltjes over progressie etc. Wel.
Die careim is ook een juicer die het ontkent, wss gewoon vriendjes van elkaar.

AHAHAHAHHAHHA... YORTAZAAAAAAAAAAAAAA gelijk careim erbij accusen ;p die man heeft niks verkeerds gezegd.. xD
;Dhet leven is niet goed, ken personen die op nog vroegere leeftijd hebben gekuurdjuicen is toch niet goed op zo een leeftijd? Misschien wel verantwoord de jongens in te lichten.
elke keer als je zo'n hansworst in de fotosectie ziet moet je je eigenlijk dit indenken
-je maakt een toets maar de leraar kijkt de hele toets mee, kijk je af dan word je betrapt.
-je maakt een toets maar de leraar is uit het lokaal, je kijkt alles af en haalt een 10 wat eigenlijk onmogelijk lijkt, de leraar komt terug en vind het nogal raar dat je een 10 haalt omdat je heel dom bent (dit is van toepassing op ts), zeg je dat je hebt afgekeken of zeg je niks. als je iets zegt ben je dus betrapt en vind iedereen je een eikel, als je niets zegt vind iedereen je een held.
ik denk idd iemand anders brah ; )No offence, maar ik weet zeker dat ik jou laatst een verdachte post heb zien maken in de AAS-sectie op dit forum. Of een van je andere Bosnische vriendjes als ik me niet vergis.
machete .. kijk je inbox ; )