Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoals ik al zei , kijk je inbox machete : )Kom met je training en voedingsschema mss geloof ik je dan.
me gusta
nog eentje uit je familie die snel account aan heeft gemaakt om je te verdedigen?? lijkt wel amsterdam hier met die migranten
---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 16:29 ----------
+1

Allochtonen juicen sowieso heel erg snel, spreek uit ervaring. Ken gasten van 60kg bij 175 die al paar kuurtjes hebben gehad![]()
Allochtonen juicen sowieso heel erg snel, spreek uit ervaring. Ken gasten van 60kg bij 175 die al paar kuurtjes hebben gehad![]()
n1 ;p
boss jij ... boss voor iedereen .. GODGODGOD wat voor typedus jij wil zeggen dat allochtonen gemiddeld slim zijn, misschien dat er daarom een correlatie is tussen het allochtoon zijn en het snelle juicen
PLS ga ergens posten waar mensen jouw niveau delen, probeer een bakstenen muur ofzo. @ OP Can't wait for more progresspictures.
dus jij wil zeggen dat allochtonen gemiddeld slim zijn, misschien dat er daarom een correlatie is tussen het allochtoon zijn en het snelle juicen

dus jij wilT zeggen dat allochtonen gemiddeld slim zijn, misschien dat er daarom een correlatie is tussen het allochtoon zijn en het snelle juicen
abi waarom turken altijd naar turkse apotheek gaan en anavar kopen abi ? waarom abi..gevoelig snaartje geraakt? Mijn post heeft niets te maken met de TS, wilde alleen duidelijk maken dat allochtonen snel naar anabolen grijpen.
Ben zelf een Turk, dus no offence.
---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 18:58 ----------
Nee totaal niet, wij zijn ongeduldig (de turken). Vrienden/kennissen denken na half jaar al buff te zijn en na half jaar zijn ze teleurgesteld en gestopt met fitness![]()
abi waarom turken altijd naar turkse apotheek gaan en anavar kopen abi ? waarom abi..
allah sukur LMAOoooooooooooo
ik ben geen racist maar allochtonen zijn over het algemeen gewoon lager opgeleid, lagere sociale klasse, en wss dus ook minder problemen hebben om aan drugs te komen, dit geld ook voor andere middelen dus waarom niet voor aas?
mashallah..... oke nu iedereen aub niet meer praten op deze thread.. jullie bezorgen me alleen maar meer fame XD en meer views.
ik zeg toch net dat ik geen racist ben, natuurlijk zullen er positieve uitzonderingen zijn maar cijfers liegen nietWauw, mooi monoloog echt. Getuigt ervan dat je een VMBOTARD bent. Verheug mij er nu al op als gasten als jij later bij mij komen voor een job. Revenge will be sweet muhahahahaha.