Numba1stunna
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanneer jij fatsoenlijke traps en triceps krijgt, en een sculpted chest.. het zijn allemaal goede foto's... kheb zelfs video's geplaatst... of moet ik er phucking steven spielberg bijhalen ?
--
Ga je racistisch doen ja, e-hero. Pathetic person. Als je trouwens bij OP zijn profiel kijkt, zie je dat hij rechten op de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen doet, wat doe jij? Aan je beta gedrag te zien volg je vast een BETAstudie. Ciaow cocksuckaaaaa
mbo 4 juridisch medewerker 3e leerjaar, bijna mijn diploma... 2 bad nice try : Dgrappig dat jij opeens lid bent, kloontje
---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 19:15 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Dit figuur op de foto zal geen opleiding hoger behalen dan MBO 2.
eerst dat petje van zijn hoofd af, en geen hyves foto's meer maken.
hahahahah kkr dawidLol deze man cheat kanker hard.. zelfde geld voor careim.. evidence included.. at your service.
http://www.cybergamer.org/profile/166933/
waarom meteen cod4 bijhalen ;p heeft bijna mn school gedoetmbo 4 juridisch medewerker 3e leerjaar, bijna mijn diploma... 2 bad nice try : D
---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 19:19 ----------
hahahahah kkr dawidwaarom meteen cod4 bijhalen ;p heeft bijna mn school gedoet
ik vind wel dat sommige reacties kloppen;p over dat de meeste buitenlanders het hier vernken no offence...
maar dat is meestal in het westen en grotere steden, waar wij vandaan komen zijn het gewoon dorpen : ), en ligt het niveau hier nog redelijk hoog (hbo vind ik toch een net niveau voor een allochtoon?) dat de meeste buitenlanders ook juicen klopt ook natuurlijk, en ook gewoon de Nederlanders zelf, het is gewoon simpel ben je niet eerlijk pak je niemand minder dan jezelf.... eindeloos discussie voeren lijd ook nergens heen
ik vind wel dat sommige reacties kloppen;p over dat de meeste buitenlanders het hier vernken no offence...
maar dat is meestal in het westen en grotere steden, waar wij vandaan komen zijn het gewoon dorpen : ), en ligt het niveau hier nog redelijk hoog (hbo vind ik toch een net niveau voor een allochtoon?) dat de meeste buitenlanders ook juicen klopt ook natuurlijk, en ook gewoon de Nederlanders zelf, het is gewoon simpel ben je niet eerlijk pak je niemand minder dan jezelf.... eindeloos discussie voeren lijd ook nergens heen
Ga maar lekker huilie huilie doen r**ards. No offense voor de weldenkende Nederlander (l)Doordat mijn ouders en hun generatie dit land heeft gemaakt tot wat het nu is, op hun schouders, loop ik rond met alle trots en minachting naar de f**gots die denken dat wij dankbaar moeten zijn dat wij hier wonen. Nu gewoon mad omdat wij betere genetics hebben, jullie chicks pakken, jullie banen innemen omdat we 100x meer gemotiveerd zijnGa maar lekker huilie huilie doen r**ards. No offense voor de weldenkende Nederlander (l)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Doordat mijn ouders en hun generatie dit land heeft gemaakt tot wat het nu is, op hun schouders, loop ik rond met alle trots en minachting naar de f**gots die denken dat wij dankbaar moeten zijn dat wij hier wonen. Nu gewoon mad omdat wij betere genetics hebben, jullie chicks pakken, jullie banen innemen omdat we 100x meer gemotiveerd zijnGa maar lekker huilie huilie doen r**ards. No offense voor de weldenkende Nederlander (l)