MuscleMeat

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doordat mijn ouders en hun generatie dit land heeft gemaakt tot wat het nu is, op hun schouders, loop ik rond met alle trots en minachting naar de f**gots die denken dat wij dankbaar moeten zijn dat wij hier wonen. Nu gewoon mad omdat wij betere genetics hebben, jullie chicks pakken, jullie banen innemen omdat we 100x meer gemotiveerd zijn:D Ga maar lekker huilie huilie doen r**ards. No offense voor de weldenkende Nederlander (l)

kerel je lijkt wel 15 met die reacties van je, zit de heledag mensen te replyen hier, je bent 22. grow up

simpele mensen hier allemaal zeg van kuren naar buitenlanders... wanneer beginnen we over voetbal :P

jazeker word lachen nl tegen Slowakije ...

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 20:06 ----------

ik denk dat die Oostblokkers ons Nederlanders wel weer voor bij gaan met de doping

ik heb alleen een hekel aan mensen die kuren en het niet toegeven en zeggen dat ze uber genen hebben.

Kijk maar naar bijvoorbeeld trickster, ziek fysiek en geeft eerlijk toe dat die heeft lopen kuren , flame ik hem? Ik heb respect voor hem. Maar jij bent een hippocriet en een kurende f**got en nog durven te zeggen dat het door je bijzondere bosnische genen komt :rolleyes: En btw op je andere foto heb je helemaal geen goeie traps gewoon een ''normaal'' fysiek bij de andere foto lijk je echt hard wat ik meestal zie van mensen die winstrol gebruiken of tren.

Maar weet zeker dat je een troll bent en ik w8 met smart op je ban,

doei
+100000

Doordat mijn ouders en hun generatie dit land heeft gemaakt tot wat het nu is, op hun schouders, loop ik rond met alle trots en minachting naar de f**gots die denken dat wij dankbaar moeten zijn dat wij hier wonen. Nu gewoon mad omdat wij betere genetics hebben, jullie chicks pakken, jullie banen innemen omdat we 100x meer gemotiveerd zijn:D Ga maar lekker huilie huilie doen r**ards. No offense voor de weldenkende Nederlander (l)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ur a fag :D

jazeker word lachen nl tegen Slowakije ...

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 20:06 ----------

ik denk dat die Oostblokkers ons Nederlanders wel weer voor bij gaan met de doping

dopinkje voor oefeninterland? naaaah maar nl gaat dit keer wel winnen, betere opstelling

laten we het hopen man.. zou tijd worden

Begin OP steeds leuker te vinden (srs) :D Juice of niet, je gaat goed met haat om... Let them talk man.. Haters gonna hate

Wouldtrainwith/10

Wat een haat hier, ik had in 3 maand een bp van 100 en in 6 maan 115, juice ik dan?

Denis mag ik jou trainingsschema ?

Maar wat is er zo interessant aan zijn fysiek btw?

misschien ga ik zelf de mist in en mis ik ergens iets... maar euh, valt mij op dat je tattoo op je laatste foto (p.18) op de rechterborst staat, terwijl hij op je foto op p.16-17 dan weer op de linkerborst staat... ??? care to explain?

oh ja, en enkele pagina's eerder (de foto met de vaseline duckface) staat ie dan weer rechts en enkele pagina's daarvoor staat er dan weer eentje (van 1-2 weken geleden) waar er totaal nix staat

Mischien foto draaien? zijn tattoo zit er net een weekje op lol. MENSEN GA WAT DOEN :d GA TRAINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, jullie r**ards ga fietsen :D sikterrrr

Damn waarom kom ik nooit zulke blije gasten tegen in de gym, gelukkig heb je die bij ons niet lopen : D

Beetje stoer doen met hun ecto gewichten n*gger pls.
Je hebt een oke fysiek maar ik snap niet waarom je gaat liegen over je juice... voel je je dan wat stoerder als je mensen overtuigt dat je naturel bent?

Abi, waarom altijd discussie lan? klaar game over. hij heeft uitgespeeld.

game_over1.jpg

Omdat TS een te grote ego heeft met zo'n fysiek. Nergens voor nodig.

Een bosnier die turks scheld. Epic fail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven