MuscleMeat

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als mensen op mij gaan haten..

Dude, als jij van jezelf weet dat jij goed bezig bent, en dat ben je. Waarom reageer je dan op die tard. Je hoeft jezelf niet tegenover elke l**ghoofd te bewijzen. Sommige mensen krijgen in real life nooit gelijk en proberen dat dan op forums af te dwingen. Ga lekker door met trainen en als je straks ouder wordt, zal je physique alleen maar verbeteren. Apolskibosna, more pictures, less spelfouten XD. Je mag ook wel stoppen met mensen die kleiner dan 1.80 te zijn omlaag te halen, velen hier kunnen hetzelfde mbt jouw iq doen.

Laatst bewerkt:
Je gelijk op een fora afdwingen is hetzelfde als een beetje k*tten/trollen?

hoelang train je nou precies dan pappi bosnia?

dan vind ik je resultaat niet ongeloofwaardig. Kan gewoon naturel dus.

Dude, als jij van jezelf weet dat jij goed bezig bent, en dat ben je. Waarom reageer je dan op die tard. Je hoeft jezelf niet tegenover elke l**ghoofd te bewijzen. Sommige mensen krijgen in real life nooit gelijk en proberen dat dan op forums af te dwingen. Ga lekker door met trainen en als je straks ouder wordt, zal je physique alleen maar verbeteren. Apolskibosna, more pictures, less spelfouten XD. Je mag ook wel stoppen met mensen die kleiner dan 1.80 te zijn omlaag te halen, velen hier kunnen hetzelfde mbt jouw iq doen.

Ja daar heb ik je gelijk in :)

zie je wel dat je titel kan veranderen XD

terwijl jullie aan het accusen zijn zit ik lekker te pompen hier xx
26050es.jpg

Moet zeggen je borst ziet er wel goed uit!

All natural? Heb je ook foto's van je benen?

Nice progress man
Ik vind de form wel goed (meeste zijn jaloers, trainen jaren langer en drukken nog niet steady 100, 80 zelfs niet(ligt ook wel een beetje aan je doelstelling), ik ken het ook).
Druk nu ook 3x110 8x100 na 14 maanden trainen, maar jouw fysiek ziet er stuk beter uit dan mijne.

Welke vinger zet jij op dat streepje?

Nice progress man
Ik vind de form wel goed (meeste zijn jaloers, trainen jaren langer en drukken nog niet steady 100, 80 zelfs niet(ligt ook wel een beetje aan je doelstelling), ik ken het ook).
Druk nu ook 3x110 8x100 na 14 maanden trainen, maar jouw fysiek ziet er stuk beter uit dan mijne.

Welke vinger zet jij op dat streepje?
ik heb mijn pc gisteren helemaal opnieuw geinstalleerd.. en weet niet meer wat mijn wachtwoord / email was van mijn oude account : apolskisbosna... dus moet ik het maar hiermee doen...

thanks, agja als ze praten weet je dat je het goed doet :)

je bent wel zwaar tov je lengte en je vetpercentage.
doelstelling voor mij aangezien ik maar 1cm kleiner ben!
als ik dit ook in 1jaar en beetje gereed krijg? sounds good!

dikke borst man!

176cm + 1cm = 187cm

sure...

In 1 jaar en 7 maanden is dit zeker mogenlijk, mooie progressie!

Ik neem mijn roids reactie terug :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven