Coexistence
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
14 oktober 2010 begonnen
en nog steeds dusja 1 jaar en 7 maanden dusDude, als jij van jezelf weet dat jij goed bezig bent, en dat ben je. Waarom reageer je dan op die tard. Je hoeft jezelf niet tegenover elke l**ghoofd te bewijzen. Sommige mensen krijgen in real life nooit gelijk en proberen dat dan op forums af te dwingen. Ga lekker door met trainen en als je straks ouder wordt, zal je physique alleen maar verbeteren. Apolskibosna, more pictures, less spelfouten XD. Je mag ook wel stoppen met mensen die kleiner dan 1.80 te zijn omlaag te halen, velen hier kunnen hetzelfde mbt jouw iq doen.

; ) je moest beter lezen hehe !dan vind ik je resultaat niet ongeloofwaardig. Kan gewoon naturel dus.
terwijl jullie aan het accusen zijn zit ik lekker te pompen hier xx![]()
dan vind ik je resultaat niet ongeloofwaardig. Kan gewoon naturel dus.
ik heb mijn pc gisteren helemaal opnieuw geinstalleerd.. en weet niet meer wat mijn wachtwoord / email was van mijn oude account : apolskisbosna... dus moet ik het maar hiermee doen...Nice progress man
Ik vind de form wel goed (meeste zijn jaloers, trainen jaren langer en drukken nog niet steady 100, 80 zelfs niet(ligt ook wel een beetje aan je doelstelling), ik ken het ook).
Druk nu ook 3x110 8x100 na 14 maanden trainen, maar jouw fysiek ziet er stuk beter uit dan mijne.
Welke vinger zet jij op dat streepje?

2010 was ik 1.86... nu 1.87.. onmogelijk om 1 cm te groeien ?

crap verkeerde avatar gelezen denk ik
toch..
of het nu nattie is of niet..
dik! (figuurlijke betekenis)

In 1 jaar en 7 maanden is dit zeker mogenlijk, mooie progressie!
Ik neem mijn roids reactie terug