Fitness Seller

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kracht stats zijn allemaal minder dan mijne (niet om stoer te doen ofzo) maar je boven lichaam (vooral armen) zijn beter dan bij mij.

Hoe je eerst was is ook vergelijkbaar met mij. (skinny)

Zou je me kunnen vertellen wat je eet en hoe je traint? mss is het al gepost maar ben te lui om 31 pagina's af te zoeken haha :P

Keep it going!

Je kracht stats zijn allemaal minder dan mijne (niet om stoer te doen ofzo) maar je boven lichaam (vooral armen) zijn beter dan bij mij.

Hoe je eerst was is ook vergelijkbaar met mij. (skinny)

Zou je me kunnen vertellen wat je eet en hoe je traint? mss is het al gepost maar ben te lui om 31 pagina's af te zoeken haha :P

Keep it going!
het gaat er niet om hoeveel je kunt tillen toch ?
ik ben ook momenteel aan het cutten he ; ) heb mijn krachtstats allang niet meer upgedate volgens mij ; )

ik lift liever alles perfect 8 x .. dan 4 x met moeite en scheef.

dus wat ik wil zeggen is, het gaat er niet om hoeveel je kunt tillen, maar hoe je eruit ziet : )

btw, ik weeg ook 10 kg zwaarder.. denk dat ik daarom een beter bovenlichaam heb !

Dat geloof ik best, maar iemand die 10 maanden traint heeft gewoon niet genoeg ervaring om zo'n uitspraken te kunnen doen.

Ok, snap ik.
Maar ik dacht eerst dat het 9 maanden was.
En dat leek mij sterk..
En na 1 jaar en 7 maanden, is dit wel mogelijk.
Vandaar die reactie.

ik ben ook momenteel aan het cutten he ; ) heb mijn krachtstats allang niet meer upgedate volgens mij ; )

dus wat ik wil zeggen is, het gaat er niet om hoeveel je kunt tillen, maar hoe je eruit ziet : )

btw, ik weeg ook 10 kg zwaarder.. denk dat ik daarom een beter bovenlichaam heb !

had het over je fysiek in start post btw.
wat heb je gedaan om verder te komen?

en hoe train je/wat eet je?

had het over je fysiek in start post btw.
wat heb je gedaan om verder te komen?

en hoe train je/wat eet je?
ah ok vandaar ;)
1 jaar en 4 maanden heavy bulking mode.... en toen 1 maand clean bulk.. en nu 2 maanden aan het cutten ; )

kijk morgen maar je inbox ik heb nu niet zoveel tijd om mn schema te sturen

thx!

Wat een BS topic

may i ask why ? :rolleyes:

still zieke progressie man ! btw ga jij hierna nog een x bulken ? of na de cut alleen onderhouden

Dit topic gaat niet meer over kritiek/commentaar geven op de desbetreffende resultaten, maar lijkt meer op een chatroom.

Of ik ga bulken, cutten? Dafuq, did I miss something? :D

Je gaat van jezelf uit, kracht heeft bij mij prioriteit en velen met mij.

dan weet je dus nog niks, iedereen die een beetje zijn best doet gained veel in zijn eerste jaar.
14 jaar en hij denkt al dat hij de volgende mr O is.. dat gaat nog ferm tegenslaan vrees ik

Ik denk niks, ik weet hoe ik mijn leven ga veranderen, ( er is al veel verandert), en ik word Mr. O.
En het gaat tegenslaan.. tja ik weet wat het nodig heeft etc..
En ik ben berijd om daar alles aan te doen.
ik ben niet zomaar een of andere mooiboy die denkt even te fitnessen :)

Totdat je je eerste injectie moet gaan zetten dan piep je wel anders.

(blablabla), en ik word Mr. O.
(meer bla bla bla)

ROFL_MAO.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven