MuscleMeat

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk niks, ik weet hoe ik mijn leven ga veranderen, ( er is al veel verandert), en ik word Mr. O.
En het gaat tegenslaan.. tja ik weet wat het nodig heeft etc..
En ik ben berijd om daar alles aan te doen.
ik ben niet zomaar een of andere mooiboy die denkt even te fitnessen :)
Je bent vergeten je wekker te zetten.

Ten eerste is TS echt, zit bij hem op school en ken wat vrienden van hem. Respect voor de gains in ieder geval.

Ten tweede, wat een MAD haat hier. Dit hele topic straalt de infantiliteit uit, zo erg dat ik er gewoon hard om moest lachen.

ik ben geen racist maar allochtonen zijn over het algemeen gewoon lager opgeleid, lagere sociale klasse, en wss dus ook minder problemen hebben om aan drugs te komen, dit geld ook voor andere middelen dus waarom niet voor aas?

Wat een onzin.

Beetje jammer dat er zo'n topic wending ontstaat. Dat mensen hier geen buitenlanders kennen die hoog opgeleid zijn zegt meer iets over jullie dan over buitenlanders.

Sowieso moet je niet vergeten dat Bosniërs totaal niet hetzelfde zijn als allochtonen (iedereen weet dat 't aan de Marokkanen ligt).

Wat ik eigenlijk schokkender vind hier is dat je het over buitenlanders hebt terwijl jij niet eens het normale Nederlands hanteert.

Laat ik gelijk maar de statement maken dat er uit onderzoek is gebleken dat 'bodybuilders' over het algemeen laag opgeleid zijn en uit een lagere klasse komen. ;) Dus met elk punt dat je maakt spreek je jezelf tegen. Dit geldt natuurlijk niet voor elk persoon die zich met bodybuilden bezig houdt maar uit jouw uitspraken is goed te herleiden dat we hier met een labiel persoon te maken hebben.

Just sayin' brah, don't take it to personal. :D

Ten eerste is TS echt, zit bij hem op school en ken wat vrienden van hem. Respect voor de gains in ieder geval.

Ten tweede, wat een MAD haat hier. Dit hele topic straalt de infantiliteit uit, zo erg dat ik er gewoon hard om moest lachen.

Wat een onzin.

Beetje jammer dat er zo'n topic wending ontstaat. Dat mensen hier geen buitenlanders kennen die hoog opgeleid zijn zegt meer iets over jullie dan over buitenlanders.

Sowieso moet je niet vergeten dat Bosniërs totaal niet hetzelfde zijn als allochtonen (iedereen weet dat 't aan de Marokkanen ligt).

Wat ik eigenlijk schokkender vind hier is dat je het over buitenlanders hebt terwijl jij niet eens het normale Nederlands hanteert.

Laat ik gelijk maar de statement maken dat er uit onderzoek is gebleken dat 'bodybuilders' over het algemeen laag opgeleid zijn en uit een lagere klasse komen. ;) Dus met elk punt dat je maakt spreek je jezelf tegen. Dit geldt natuurlijk niet voor elk persoon die zich met bodybuilden bezig houdt maar uit jouw uitspraken is goed te herleiden dat we hier met een labiel persoon te maken hebben.

Just sayin' brah, don't take it to personal. :D
strong summup !

U guys jelly dat ik zoveel doorzettingsvermogen heb?
Ik wil hier niet weer gaan discussiëren,
maar onthoud de naam :Stef Bruggink

Citaat:
Origineel gepost door iWJ Bekijk Post
ik ben geen racist maar allochtonen zijn over het algemeen gewoon lager opgeleid, lagere sociale klasse, en wss dus ook minder problemen hebben om aan drugs te komen, dit geld ook voor andere middelen dus waarom niet voor aas

Your big fat momma, u mad iWJ :-)
Grootste bullshit praat je hier, ken er genoeg die hoger opgeleid zijn dan beide je ouders ;)

U guys jelly dat ik zoveel doorzettingsvermogen heb?
Ik wil hier niet weer gaan discussiëren,
maar onthoud de naam :Stef Bruggink

Waar jij je mee bezig houdt boeit niemand en wie je bent ook niet. Doe je ding, of je nou op je 14de al keihard traint of niet.

Je naam ga ik pas onthouden zodra je over 6 jaar nog traint.

cliffs van dit topic?

Dat stef een braniebroekje is?

Waar jij je mee bezig houdt boeit niemand en wie je bent ook niet. Doe je ding, of je nou op je 14de al keihard traint of niet.

Je naam ga ik pas onthouden zodra je over 6 jaar nog traint.

Hiermee bedoel ik gewoon,
onthoud die naam zodat je dan bv over 6 jaar weet dat ik nog train.
En er niet verder op in moest gaan :)

Je bent pas 14 man, je ballen zijn nog niet eens ingedaald, de t*ring, jij drinkt echt te veel Fanta.

Is-it-just-fanta-sea.jpg

Ga trainen en niet elkaar zwart maken.

Make love not war!

Peace!

Ik denk niks, ik weet hoe ik mijn leven ga veranderen, ( er is al veel verandert), en ik word Mr. O.
En het gaat tegenslaan.. tja ik weet wat het nodig heeft etc..
En ik ben berijd om daar alles aan te doen.
ik ben niet zomaar een of andere mooiboy die denkt even te fitnessen :)

Ik word Mr. T

Nee maar ff serieus jongen. Ga gewoon lekker trainen en val de rest niet lastig met dingen zoals MR. O worden. Met dingen posten bereik je niks met trainen wel. Is leuk dat je goed gained , dat doe ik ook en iedereen denk ik die serieus bezig is. Ik train nu 8 maanden wat dus nog niks is net zoals die 11 maanden van jou. Ik kom hier pas praten alsof ik ergens verstand van heb als ik minimaal 5 jaar train. Zou jij ook moeten doen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven