Ten eerste is TS echt, zit bij hem op school en ken wat vrienden van hem. Respect voor de gains in ieder geval.
Ten tweede, wat een MAD haat hier. Dit hele topic straalt de infantiliteit uit, zo erg dat ik er gewoon hard om moest lachen.
Wat een onzin.
Beetje jammer dat er zo'n topic wending ontstaat. Dat mensen hier geen buitenlanders kennen die hoog opgeleid zijn zegt meer iets over jullie dan over buitenlanders.
Sowieso moet je niet vergeten dat Bosniërs totaal niet hetzelfde zijn als allochtonen (iedereen weet dat 't aan de Marokkanen ligt).
Wat ik eigenlijk schokkender vind hier is dat je het over buitenlanders hebt terwijl jij niet eens het normale Nederlands hanteert.
Laat ik gelijk maar de statement maken dat er uit onderzoek is gebleken dat 'bodybuilders' over het algemeen laag opgeleid zijn en uit een lagere klasse komen.

Dus met elk punt dat je maakt spreek je jezelf tegen. Dit geldt natuurlijk niet voor elk persoon die zich met bodybuilden bezig houdt maar uit jouw uitspraken is goed te herleiden dat we hier met een labiel persoon te maken hebben.
Just sayin' brah, don't take it to personal.