MuscleMeat

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.

lol altijd een paar faggotrons around...

Hoe ga je het dan verklaren vriend?

Genetics? Grootste BS die hier in het forum circuleert. Of kent iemand hier een persoon in het echt waarvan hij 100% zeker is dat die niet juiced en er zo op vooruit gaat?

@ e-hero's "Die mensen zijn gewoon jarloers" Als ik op iedereen jarloers moest zijn die een betere fysiek heeft als mij... :rolleyes:

Ik heb niets tegen iemand die juiced trouwens. Het gaat gewoon om het feit dat half dbb hier liegt over zijn stats omdat ze dan een boner krijgen van een compliment.

15kg das goed, niet opgeven gwn hard door traine

Hoe ga je het dan verklaren vriend?

Genetics? Grootste BS die hier in het forum circuleert. Of kent iemand hier een persoon in het echt waarvan hij 100% zeker is dat die niet juiced en er zo op vooruit gaat?[\B]

@ e-hero's "Die mensen zijn gewoon jarloers" Als ik op iedereen jarloers moest zijn die een betere fysiek heeft als mij... :rolleyes:

Ik heb niets tegen iemand die juiced trouwens. Het gaat gewoon om het feit dat half dbb hier liegt over zijn stats omdat ze dan een boner krijgen van een compliment.

Ja, m'n trainingsmaat. Hele gym denk dat hij gekeurd heeft zo snel als hij in het eerste jaar groeide. Staat nu wel weer stil maar dat komt omdat z'n voeding gewoon ruk is.

Ik ben zelf in mijn studententijd met intensief sporten van 60 naar 95 kilo gegaan in een kleine 2 jaar....dus is prima natural te doen als je je zaakjes goed op orde hebt. Het feit dat je denkt dat het niet kan zegt genoeg over je eigen training en voeding.

Ik ben zelf ook van 70 naar 90 gegaan in een 8 maand. Maar niet met zoveel winst aan spiermassa.

En aan mijn schema scheelt niets... Dus dat is BS...

Hij heeft zo'n 20kg droge spiermassa gewonnen dus denk eens een keer goed na? Op jouw leeftijd moet dat verstand toch al gekomen zijn zeker

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ik weet van mij zelf wel dat ik niet zo'n r*tard ben dat ik binnen 1 jaar en 3 maanden fitness een kuurtje heb gedaan !

mocht je het geloven of niet, iig voor die gene wie het wel geloven .. thx voor comments : )

Ik geloof je wel hoor :) zie die verdenkingen van AS gebruik maar als complimenten voor je harde werk

20 kg droog is in mijn ogen nog steeds prima mogelijk. Ik was ook droog op 95 kilo destijds. Gewoon 6 keer in de week trainen overdag en 5 keer in de week muay thai/jiu jitsu.

Natural of chemisch, je moet nog steeds dedicated zijn en je de typhus trainen. Je moet er ( vind ik ) alleen wel eerlijk over zijn. De progressie die TS gemaakt heeft is nou niet bepaald een progressie waarvan ik zeg dat het alleen maar met AAS kan (waarmee niet gezegd is dat je geen gelijk kan hebben hoor), maar het is gewoon wel degelijk natural mogelijk.

ik ben eerlijk .. en ik heb geen ''kuur'' gedaan... mijn doel is gewoon rond de 90/95 kg op 8 % te zijn, en dit doel wil ik over 2 jaar behaald hebben.

ben ik weer ... met een nieuw filmpje ... shoulder press inmiddels van 32kg .. naar 38kg gegaan... 5/6 reps.... nog 12 daagjes bulken.. en dan rustig beginnen met cutten.. kan niet wachten, voor de gene wie zich afvragen welk soort dieet ik ga volgen.. ga naar youtube.. typ in : the love diet....

http://www.youtube.com/watch?v=MR7uCR1cpHM

yooooooo

wat vinden jullie van zijn uitvoering van ze shoulderpress? ik vind dat halve-roms ik ga altijd veel dieper eigenlijk tot ik me shouder aanraak hehe :p

Zelf zak ik ook tot aan mn schouders. Maar ik vind ze wel goed op zich. Bovenarmen zijn ten minste parallel.

Goede progressie voor 9 maanden!

ik weet dat dit niet de perfecte uitvoering is van de shoulder press.. maargoed 38kg is mn pr geworden.. ben er blij mee... denk dat ik volgende week 40kg ga proberen : ) thx folks

6pc5jr.jpg

vandaag officieel mijn bulk beindigd... weeg nu tussen de 92/93 kg...dat is toch 3 kg meer dan wat mijn doel was.
15 augustus 2011 begonnen met mijn bulk.. toen woog ik 78 kg.. @ 10 % .... denk nu dat ik op 15/16 % zit.

begin maandag met het strak/droog/gedefinieerd trainen.

grtz :)

droogtrainen gaat de goede kant op, love handles kwijt geraakt.. veel vocht ook.
feels good.

http://tinypic.com/view.php?pic=6fuwio&s=5 abs zijn duidelijk meer zichtbaar geworden.. alhoewel je dit niet zo goed op de foto's kunt zien.

ziet er goed uit wat zijn je stats nu(bp,dl,sq)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven