- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Daarnet topset met 1x240. Lol. Daarna nog backoffs met 3x220.
Lijkt nog best makkelijk te gaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarnet topset met 1x240. Lol. Daarna nog backoffs met 3x220.
Ja he
Denk dat ik er wel 250 van kan maken in mn andere gym binnen 4-5 wekenDaarnet topset met 1x240. Lol. Daarna nog backoffs met 3x220.

Hahahah jij denkt ik ga 20kg per week toevoegen :’) Alsof t nog niet snel genoeg is.
)Jawel doe wel nog telkens wat zware oefeningen erna.Doe je geen presses oid? Of is dat assistance die je verder niet noemt?
Iets te uitgebreid om volledig te typen maar t is het volgende ongeveer:En wat voor periodisering hanteer je eigenlijk gedurende je strengthblock?
Thanks Ronn!Goed bezig Robin. Zag in de eerste pagina's van dit log dat je toen begonnen bent met 60kg deadlift, mooie progressie![]()
maak realistische doelen robin, met de gewichten die je nu gebruikt is alleen langzame progressie mogelijk, neem kleine stapjes en neem de tijd.Een 600kg total zou wel vet zijn. Daarna begint tevens ook mijn langzame cut. Zal eerste maand enkel cardio zijn.
Je maakt nogal veel aannames zonder uit te leggen waarom.maak realistische doelen robin, met de gewichten die je nu gebruikt is alleen langzame progressie mogelijk, neem kleine stapjes en neem de tijd.
in een cutfase enkel cario ( als zijnde powerlifter ) lijkt me niet heel wijs, blijf ook tijdens cutten zo zwaar als voor jou op dat moment mogelijk liften (al zijn het maar heavy singles) er zal gewicht af moeten, dat is duidelijk, maar blijf het randje opzoeken.
wat @RonnReeves al een beetje aangaf, je hebt een hele mooie ontwikkeling doorgemaakt sinds je begin, toen ik je in het begin hier zag loggen dacht ik ook bij mezelf gaat dat wel goedkomen.
nu kunnen we zeggen het is goed gekomen, en vooral ook, het gaat nog beter worden.
goodluck
maak realistische doelen robin, met de gewichten die je nu gebruikt is alleen langzame progressie mogelijk, neem kleine stapjes en neem de tijd.
in een cutfase enkel cario ( als zijnde powerlifter ) lijkt me niet heel wijs, blijf ook tijdens cutten zo zwaar als voor jou op dat moment mogelijk liften (al zijn het maar heavy singles) er zal gewicht af moeten, dat is duidelijk, maar blijf het randje opzoeken.
wat @RonnReeves al een beetje aangaf, je hebt een hele mooie ontwikkeling doorgemaakt sinds je begin, toen ik je in het begin hier zag loggen dacht ik ook bij mezelf gaat dat wel goedkomen.
nu kunnen we zeggen het is goed gekomen, en vooral ook, het gaat nog beter worden.
goodluck
dank je wel voor deze reactie robin, ik weet nu weer precies waarom ik al best lang niet meer actief ben op dit forum, het zal ook de laatste comment zijn die ik hier maak.
begrijpend lezen bliift moeilijk, het was een positief bedoelde reactie, waarmee ik bedoelde dat je juist heel veel en heel snel progressie hebt gemaakt en dat een 600 kg total heel realistisch is, het is wel zo dat je als je zo een ontwikkeling doormaakt je meestal wat kleinere stappen maakt en daar wat langer over doet, en al helemaal als je gaat cutten, dat is eigenlijk wat ik wou zeggen.
jij leest het anders dan ik het bedoelde, het zal aan mij liggen, sorry daarvoor.
wens je nog steeds heel veel succes, en ik ga je zeker nog eens zien liften op een wedstrijd in belgie.
@Sanca Saxon of @wovano of @marina1975
zou 1 van jullie mij per onmiddelijk willen verwijderen van dit forum? had er al vaker om gevraagd, maar daar was ook wat actie van mijn kant voor nodig en dat had ik even gemist.
Vermoed dat hij doelt op dat z'n deficit enkel afkomstig zal zijn van cardio de eerste maand, niet dat ie een maand geen krachttraining gaat doen.Ik ben het wel eens dat 1 volle maand alleen maar cardio geen goed is. Je kunt je training ook anders indelen en cardio erbij doen op rustdagen