AndroidHealthClinic

Race naar de 150kg bench press

gaat maar rustig hier, strongman gaat het halen op zen kousevoeten :p

easy 140kg vandaag en dat elbows in,wat compleet mijn ding niet is...nog een paar weken dan haal ik het (Weer)

hoop hem dit jaar te drukken zit nogsteeds vast op de 1x130
maar heb alle tijd:D

Kan ik nog meedoen bank is nu 130 gewicht zal rond 115 zijn on the moment ga me komende tijd toespitsen op mijn bank so..

nog iemand aan het benchen ondertussen?

Ik heb zelf jaren de chestpress machine gedaan, en heb toen bench press geprobeerd en de eerste keer deed ik deze met 127kg (5 herhalingen) en die week er na 150kg (5 herhalingen) maar ik kon nog wel iets meer aan, maar er waren geen gewichten meer om aan de stang te doen.

als ik sterk was zou ik meedoen maarja :(

of als het in ponds mag doe ik wel mee :D

Ik heb zelf jaren de chestpress machine gedaan, en heb toen bench press geprobeerd en de eerste keer deed ik deze met 127kg (5 herhalingen) en die week er na 150kg (5 herhalingen) maar ik kon nog wel iets meer aan, maar er waren geen gewichten meer om aan de stang te doen.

Whahhahahhahahhahahhahahahhahaa

you my friend...ARE FULL OF SHIT!

gaat meer om zijn gigantisch domme verhaal, dan om het wel of niet mogelijk zijn van zijn statts

Whahhahahhahahhahahhahahahhahaa
Ik hoor graag wat er leuk is.

Maar goed des te meer mensen zeggen dat ik shit praat des te leuker ik het vind. Omdat ik weet dat alles wat ik hier zeg de waarheid is. Wat ik ook altijd zo leuk vind is dat als ik op de sportschool kom dat mensen mij altijd zo moeiteloos die apparaten op het zwaarst zien trainen en het daarna zelf gaan proberen en dan nog geen kwart van het gewicht aan kunnen. Want ze zullen vaak denken: wat die stille gast kan moet ik toch ook kunnen...

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoor graag wat er leuk is.

Maar goed des te meer mensen zeggen dat ik shit praat des te leuker ik het vind. Omdat ik weet dat alles wat ik hier zeg de waarheid is. Wat ik ook altijd zo leuk vind is dat als ik op de sportschool kom dat mensen mij altijd zo moeiteloos die apparaten op het zwaarst zien trainen en het daarna zelf gaan proberen en dan nog geen kwart van het gewicht aan kunnen. Want ze zullen vaak denken: wat die stille gast kan moet ik toch ook kunnen...

ik vraag me toch even af wat jouw inbreng in dit topic is ?
komen hier mensen die 150 willen gaan benchen en willen zien hoe vooruitgang is tenopzichte van andere mensen en om hier motivatie te krijgen.
vervolgens kom jij hier aansjokken en zeg ja ik bench 150
hmmm ja leuk en wat hebben wij hier aan ?

als je hier bent gekomen zodat je ego gestreeld word dan het volgende.
voor je gewicht en al je jaren trainen bak je er echt niks van. voor 130 kilo en iets meer dan 150 benchen vind ik een lachertje
waar is je squat en deadlift misschien dat dat stukkie beter is want

Terug
Naar boven