- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik nog meedoen bank is nu 130 gewicht zal rond 115 zijn on the moment ga me komende tijd toespitsen op mijn bank so..
Ik heb zelf jaren de chestpress machine gedaan, en heb toen bench press geprobeerd en de eerste keer deed ik deze met 127kg (5 herhalingen) en die week er na 150kg (5 herhalingen) maar ik kon nog wel iets meer aan, maar er waren geen gewichten meer om aan de stang te doen.
Ik heb zelf jaren de chestpress machine gedaan, en heb toen bench press geprobeerd en de eerste keer deed ik deze met 127kg (5 herhalingen) en die week er na 150kg (5 herhalingen) maar ik kon nog wel iets meer aan, maar er waren geen gewichten meer om aan de stang te doen.
BW: 130kg
Borst: 129cm
Onderarm: 37cm
Bovenarm: 48cm
Kuit: 48cm
Bovenbeen: 68cm
Benchpress: 150kg
(natural)
gaat meer om zijn gigantisch domme verhaal, dan om het wel of niet mogelijk zijn van zijn statts
Ik hoor graag wat er leuk is.
Ik hoor graag wat er leuk is.
Maar goed des te meer mensen zeggen dat ik shit praat des te leuker ik het vind. Omdat ik weet dat alles wat ik hier zeg de waarheid is. Wat ik ook altijd zo leuk vind is dat als ik op de sportschool kom dat mensen mij altijd zo moeiteloos die apparaten op het zwaarst zien trainen en het daarna zelf gaan proberen en dan nog geen kwart van het gewicht aan kunnen. Want ze zullen vaak denken: wat die stille gast kan moet ik toch ook kunnen...
ah ok
hoe staat met iedereen ?
ik zit beetje vast... alweer. misschien binnenkort weer overstappen op 5 X 5 want
ik heb gisteren 5X5X100kg gedaan, zit in de cut & full body schema nu, pas in maart ga ik weer split & voor pr's gaan