Fitness Seller

Race naar de 150kg bench press

Ik hoor graag wat er leuk is.

Maar goed des te meer mensen zeggen dat ik shit praat des te leuker ik het vind. Omdat ik weet dat alles wat ik hier zeg de waarheid is. Wat ik ook altijd zo leuk vind is dat als ik op de sportschool kom dat mensen mij altijd zo moeiteloos die apparaten op het zwaarst zien trainen en het daarna zelf gaan proberen en dan nog geen kwart van het gewicht aan kunnen. Want ze zullen vaak denken: wat die stille gast kan moet ik toch ook kunnen...

Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je 1/12e herhalingen maakt.

Ik heb regular bench verbannen, ik doe alleen nog close grip en incline, ik weet niet of die ook meetelt maar ik ga voor de 150 CGBP, nog een 45kg te gaan

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb regular bench verbannen, ik doe alleen nog close grip en incline, ik weet niet of die ook meetelt maar ik ga voor de 150 CGBP, nog een 45kg te gaan

CGBP mag ook
je staat er nu op met
BW : 92 / Bench 110
laten staan ? of moet 105 worden?

Ik zit inmiddels alweer op 120 pr is 130 magoed paar weken terug deed ik 105 dus het gaat weer vooruit nog ff en ik kom weer in pr zone vanmiddag 125 proberen.

heej dames bietje bij de les blijven

:Dstrongman was beggonen

Vandaag 118 gepakt (CG). Net gefaald op de 120.

Vrijdag tussen de setjes van 105(6x3) door easy 125 gebankt pr zit er aan te komen!

Zet mij er ook maar bij;
114 BW en 125 bank.

Net beslist lol morgen tussen mn setjes door ga ik 2,5 kg bij mijn pr op gooien(althans dat probeer ik)

115moedernkendekilo's1x

Ok, nu kunnen we dat op verschillende manieren opvatten.

A) Je weegt zelf 115kg en doet graag 1x (jonge:rolleyes:)moedertjes
B) Je doet graag 1x moeders van 115kg :eek:
C) Je pakt graag 115kg wegende moederneukers 1x :(
D) Je bankt op dit moment het gruwelijke gewicht van 115kg 1x ;)

Welke is het Ivo?........:p :D

Terug
Naar boven