Fitness Seller

Race naar de 150kg bench press

Ok, nu kunnen we dat op verschillende manieren opvatten.

A) Je weegt zelf 115kg en doet graag 1x (jonge:rolleyes:)moedertjes
B) Je doet graag 1x moeders van 115kg :eek:
C) Je pakt graag 115kg wegende moederneukers 1x :(
D) Je bankt op dit moment het gruwelijke gewicht van 115kg 1x ;)

Welke is het Ivo?........:p :D

Ik ben niet zo kieskeurig weetjniet ;)

updated
benieuwd of wannabeestrong het lukt

Hehe ik zou uit schaamte niet posten maar is mislukt knalde met de stang vol tegen de onderste steunen:mad:
Had mezelf zo opgefokt dat ik in een schuine streep drukte en zo dus vol tegen de steunen kwam.

Goeie nieuws is dat ie er maybe wel inzit als ik in een rechte lijn druk lol;)

Vandaag 120kg nkende moeders gedrukt.

125kg @85kg

override zet mij ff in een andere gewichts klasse zit inmiddels op de 85 kilo bench 2x 130 ben de laatste paar maande nie echt bezig geweest om me bench omhoog te krijge drukte laatst nog maar 1x110kg hehe ben nu weer wel volop bezig!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
override zet mij ff in een andere gewichts klasse zit inmiddels op de 85 kilo bench 2x 130 ben de laatste paar maande nie echt bezig geweest om me bench omhoog te krijge drukte laatst nog maar 1x110kg hehe ben nu weer wel volop bezig!

ff 7 kilo aangekomen ???

dat zijn de voordelen van niet werke kan nu heele dag eten en niks doen vetpercentage is wel een stuk hoger loop vanaf 1 december thuis :)

Ik denk dat ik er ook maar eens een jarenplan van ga maken:p gister net 1 keer 85 en daar ben ik al heel erg blij mee.. 150 kg zal denk ik nog wel 1.5 jaar duren.

Ik ga maandag eens proberen de 150 te pakken. Dat mag ook wel, want me huidige pr staat al maanden volgens mij.

ik begin maandag aan men clean bulk dus de pr's gaan er hopelijk terug aankomen na 2 maanden (k)cutten

Ik had vandaag geprobeerd met een losse barbell 110kg te benchen met stang tot mijn borst. Helaas kreeg ik de stang geen cm meer omhoog toen deze op mijn borst lag. Een zware teleurstelling voor mij en mijn eer. Ik zie dat ik lid ben van de Strongman groep maar laat ik maar snel met mijn voeten op de grond komen voor dat een magere ecto mij komt vernederen. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Maak er maar 2 jaar van:D.
volgende week zal ik 135 proberen
wish me luck;)

good luck !!!

ik begin maandag aan men clean bulk dus de pr's gaan er hopelijk terug aankomen na 2 maanden (k)cutten

ik zit nog vast op zelfde
men gewicht wel aardig gezakt ( stress :o )

Ik had vandaag geprobeerd met een losse barbell 110kg te benchen met stang tot mijn borst. Helaas kreeg ik de stang geen cm meer omhoog toen deze op mijn borst lag. Een zware teleurstelling voor mij en mijn eer. Ik zie dat ik lid ben van de Strongman groep maar laat ik maar snel met mijn voeten op de grond komen voor dat een magere ecto mij komt vernederen. :rolleyes:

vind het toch wel netjes dat je dit post :eek:

250 halve kg's 1x

Nee ik hoef niet in de lijst. Gaat echt nog te lang duren voordat ik de 150 haal. Eerst maar eens de 100kg bench:p

Terug
Naar boven