Fitness Seller

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga vrijdag beginnen met monster:).

• Topic Starter Topic Starter
En hoe voel je je nu?

Pas bij de 3e op een dag wordt het ellende...dan stapelt zich alles lekker op:o
30min verder nu. Merk nog niet zo heel veel, wel merk ik dat ik een druk op me hoofd heb. Zweet handen nog steeds en heb toch wel weer een klein beetje het gevoel dat mensen me aankijken.. Nog niet gelopen, kga nu maar is lopen ff lunch opwarmen kijken hoe dat voelt brb :p

ai wat kan lunch opwarmen toch cancer zooi opleveren lol. Ik sta op om me bakje uit tas te halen, voelde me ineens dizzy (te snel op gestaan?) pak me bakje met eten laat het vallen. Gelukkig zat deksel er op dus geen schade. Wil ik me telefoon pakken glijdie uit me handen cancertie op de grond godver. Mooi lekker een deuk in me zijkant. Dat ik zweet handen had wist ik al maar niet zo erg. Tijdens het lopen toch wel het gevoel dat ik aangestaard werd. Dit allemaal in paar minuten. Rip. Beide bennen beginnen nu wel te stuiteren. Trippin brahs...

Had gewoon nooit moeten opstaan lol.

Toch maar eens proberen deze zomer.

Ai rip me lunch. Niet te eten. Dit maken we dus nooit meer. Lunch skippen dus en wachten tot volgende maaltijd. ATM toch niet zo een honger.

Been tript hem nu wel trouwens. Eerste keer datie zo erg stuitert. Probeer hem stil te houden, lukt paar seconden tot ik er neit meer aan denk, en dan begintie met stuiteren. Vorige x dat ik er 2 nam viel het allemaal ng wel mee lol.

Is voor jullie wel vermakelijk zo dnk ik :P MOET IK EEN 3E NEMEN VOOR JULLIE?
mwah lijk wel gek, misschien over paar weken. :p

Ik heb dit al van een beetje teveel pwo, lijkt me totaal geen spul voor mij

Ik heb dit al van een beetje teveel pwo, lijkt me totaal geen spul voor mij
Van pwo's word ik bijna altijd misselijk, zelfs van halve scoop. Heb met efi op 3 per dag gezeten en was wel te houden :) Alleen zou ik het geen weken na mekaar doen, als je stopt merk je wel dat je veel van je lichaam vroeg. Weet niet exact meer hoelang ik het heb gedaan maar dacht iets van 2 weken 1 cap, 2 weken 2 caps en dan nog 1 of 2 weken 3 caps. Heb het hier wel ergens in een van mijn posts staan hoe het exact was maar heb geen zin dit te zoeken :p

ai mini update

aardig hyperactief, zweet handen, gedachtes vliegen van de ene gedachte naar de andere, geen honger, wel dorst, stuiterende benen, gevoel dat ik aangekeken word.

IN, heb heel de log door gelezen en was ook aan het denken toen je zij van dat je gaat skippen wanneer je HBO ofs iets moest plassen.

Maar stel in de gym moet je plasse omdat popo da vraagt controlere ze ook op Ephedrine of alleen testos..?

IN, heb heel de log door gelezen en was ook aan het denken toen je zij van dat je gaat skippen wanneer je HBO ofs iets moest plassen.

Maar stel in de gym moet je plasse omdat popo da vraagt controlere ze ook op Ephedrine of alleen testos..?
Werd niet gecontroleerd op doping gister. Lijkt me sterk dat ze je daarvoor gaan checken. Wat wel kan is dat als ik aangenomen word, ik een medische keuring moet doorstaan. Weet niet of ze daar ook je bloed gaan testen aangezien het voor je school is, en dus niet voor wedstrijd gebruik etc. (anders kunnen de mensen die aan AAS doen en op school zitten ook stoppen toch)

Waarom zou je in je gym moeten plassen? Je mag het inprinciepen gewoon innemen als het maar niet voor wedstrijd gebruik is enzo volgens mij. Anders kan bij mij de halve gym dicht. Iedereen aan AAS :p

Werd niet gecontroleerd op doping gister. Lijkt me sterk dat ze je daarvoor gaan checken. Wat wel kan is dat als ik aangenomen word, ik een medische keuring moet doorstaan. Weet niet of ze daar ook je bloed gaan testen aangezien het voor je school is, en dus niet voor wedstrijd gebruik etc. (anders kunnen de mensen die aan AAS doen en op school zitten ook stoppen toch)

Waarom zou je in je gym moeten plassen? Je mag het inprinciepen gewoon innemen als het maar niet voor wedstrijd gebruik is enzo volgens mij. Anders kan bij mij de halve gym dicht. Iedereen aan AAS :p
In België doen ze controles in de gyms. Controle op hormonen, amfetamines en andere prestatieverhogende middelen. Vrij zeker dat efi er ook tussenzit dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven