AndroidHealthClinic

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dilemma
Okee boys, speelt een vraag in mn hoofd :p
Morgen ochtend heb ik een sport toelatingstest voor een HBO opleiding. Nou zit ik zelf te denken om morgen die T5 over te slaan omdat het 'doping' is, maar het speelt ook me in hoofd dat ik wel benieuwd ben hoe die T5 werkt in andere sport. Ik ga er vanuit dat ik niet getest ga worden op bloedwaardes ofzo, dus wss ook niet op efedrine... Wat denken jullie Cheaten en T5 innemen of gewoon skippen :p (jaa ik overdrijf een beetje maar wil hier me kans op HBO niet mee verspillen)
zou het niet doen, je weet maar nooit

Dexaprine nooit gebruikt bro.

Ik train altijd savonds om half 10. Dus ik neem het niet als PWO in verband met mogelijk slaapproblemen. Ik heb het 2x als pwo genomen in het paas weekdn omdat ik vroeg ging trainen. Zie vanaf hier me log https://forum.bodybuilding.nl/topics/eca-stack-t5-sides-ervaring-log.395553/page-3 daar staat me training beschreven.

Aah helaas. Zit me even in te lezen op wat het precies is klinkt als goed spul in elk geval

• Topic Starter Topic Starter
Aah helaas. Zit me even in te lezen op wat het precies is klinkt als goed spul in elk geval
Je kan het als fatburner of als pwo gebruiken. Nou ben ik niet heel gelovig in fatburners (voeding is alles). Maar ik geloof wel dat door het sneller kloppen van je harstlag je vertering/verbranding iets beter is. Verder is het zwaar hongerstillend. Totaal geen honger. Met paas diner ook niks gegeten waar me moeder nie blij mee was :p.

Als pwo werkt het wel echt goed bij mij. Heb meerdere normale pwo's geprobeerd en dat vond ik maar niks. T5 degelijk gemerkt :p

Je kan het als fatburner of als pwo gebruiken. Nou ben ik niet heel gelovig in fatburners (voeding is alles). Maar ik geloof wel dat door het sneller kloppen van je harstlag je vertering/verbranding iets beter is. Verder is het zwaar hongerstillend. Totaal geen honger. Met paas diner ook niks gegeten waar me moeder nie blij mee was :p.

Als pwo werkt het wel echt goed bij mij. Heb meerdere normale pwo's geprobeerd en dat vond ik maar niks. T5 degelijk gemerkt :p

Merk ook eigenlijk geen kut van pre workouts meer, daarbij doe ik aan IF dus dat hongerstillend komt prima uit dan. Zit nu ook midden in mijn stage waar ik de hele dag achter een computer zit dus zoals al eerder vermeld werd je bent een ideaal proefkonijn haha

Tussendoor update: Begin weer beetje met me been te stuiteren. Misselijkheid en duizeligheid is weer weg gelukkig. Verder een droge mond. Drink nog steeds als een malle. Zo wat eten, maar totaal geen honger.

Merk ook eigenlijk geen kut van pre workouts meer, daarbij doe ik aan IF dus dat hongerstillend komt prima uit dan. Zit nu ook midden in mijn stage waar ik de hele dag achter een computer zit dus zoals al eerder vermeld werd je bent een ideaal proefkonijn haha
Mooi dat ik aardig wat mensen kan helpen :D

Bedankt voor het delen van je ervaringen ratko

Dilemma
Okee boys, speelt een vraag in mn hoofd :p
Morgen ochtend heb ik een sport toelatingstest voor een HBO opleiding. Nou zit ik zelf te denken om morgen die T5 over te slaan omdat het 'doping' is, maar het speelt ook me in hoofd dat ik wel benieuwd ben hoe die T5 werkt in andere sport. Ik ga er vanuit dat ik niet getest ga worden op bloedwaardes ofzo, dus wss ook niet op efedrine... Wat denken jullie Cheaten en T5 innemen of gewoon skippen :p

Ik ga er niet vanuit dat ze je bij een toelatingstest voor een HBO-opleiding in een potje gaan laten plassen of je bloed testen?!
Zou het dus gewoon doorgebruiken. Daarbij, als je een dag vantevoren stopt, is het dan niet meer te traceren?

-

Ik ga er niet vanuit dat ze je bij een toelatingstest voor een HBO-opleiding in een potje gaan laten plassen of je bloed testen?!
Zou het dus gewoon doorgebruiken. Daarbij, als je een dag vantevoren stopt, is het dan niet meer te traceren?
true that eigenlijk haha, niet eens aan gedacht. Het is dus sowieso al Rip als ze me gaan testen :P lekker slikken dus.

Zal jullie up-to-date houden morgen.

Update dit moment: Been stuitert nog steeds en heb nog steeds dorst. Heb trouwens nog een side uitgevonden.. Je word een toilet verslaafde, zo vaak pissen niet normaal meer :D

Poe vandaag stonden legs op het schema.. Morgen die sporttest. Vnaaf omdraaien en borst schouder tricep pakken. Morgen legs dus had wel zin in squats tho. Anders is het rip me sporttest.

Poe vandaag stonden legs op het schema.. Morgen die sporttest. Vnaaf omdraaien en borst schouder tricep pakken. Morgen legs dus had wel zin in squats tho. Anders is het rip me sporttest.

Welke opleiding ga je doen dan? En wat moet je precies doen voor die test?

4e dag t5.

2 per dag.
Werkt goed hoor

Oh ik nam gelijk
S ochtends en eind vd middag

Ga nu 4 dagen off en dan weer 4 dagen wel.

VP moet omlaag.
Maar ik zit tevens aan test tren winny

Kheb begrepen dat het forum er gister uitlag? Wat is er precies veranderd en ik heb gezien dat sommige reacties de geplaatst zijn (ook in dit topic) verdwenen zijn? Aware me van de afgelopen paar uren wat is er hier gebeurt? :o Kon namelijk ook niet op me mobiel op het forum.

iig ff update vanaf maandag avond:

Maandag avond:
Waar ik eerst zei dat ik geen legs ga trainen omdat ik morgen die test heb, heb ik toch maar wel legs getraind. Had te veel zin in squats :D. Wel rap tempo er in gehouden want wekker ging kwart over 6. Dus lag half 11 ko in nest.

Dinsdag
Vandaag Sporttest voor opleiding. Wekker ging 06:15. Ander half uur reizen met openbaar vervoer. RIP.
Een maal aangekomen, melden bij balie, hesje ophalen, groep verdeling etc. Uiteindelijk naar collegezaal gegaan met zn alle om motivatiebrief te schrijven. Ging in imo wel goed. Heb een zelfverzekerde brief geschreven en hem me zelf aardig goed zitten verkopen voor de opleiding denk ik. Daarna naar kleedkamer voor omkleden. Toen was even het moment waar ik sneaky de T5 in moest nemen. Had toch wel een beetje stress gevoel :p T5 ingenomen. En als eerst naar buiten gegaan voor teambuilding oefeningen. Daar ging ik wel echt goed. Buiten ga je in groepjes van 7-8 man activiteiten doen die je als team moet oplossen. Voorbeeld
Er was een spinnenweb van touw. Je moet door de spinnenweb heen zonder het touw aan te raken. Elk gat mag maar 1x gebruikt worden.
En zo waren er nog 3 andere oefeningen.

Na de eerste oefeningen (spinnenweb) heb ik al een aardig goede indruk achter gelaten denk ik want na elke oefening ga je met je team en beoordelaar analyseren wat er goed ging en wat er beter kon, mijn groepje noemde me al het 'alpha' mannetje. Kwam doordat ik al snel de leiding nam en taken ging verdelen. Ksie het denk ik wel als een compliment, er word namelijk best veel op gelet hoe jij als team speler bent, en of je kan managen en actie ondernemen. De resterende 2 oefeningen ging het vanzelf verder. Ik dus als alpha mannetje :flexgrin:. Buiten denk ik dus wel goede indruk achter gelaten.

Na 2uur buiten activiteiten gedaan te hebben gingen we naar binnen voor de fysieke/conditionele test. Daar werd je getest op lenigheid, kracht en conditie. Voor lenigheid was er maar 1 oefeningen en ik scoorde daar wel het gemiddelde voor een jonge. Qua kracht scoorde ik wel wat hoger. Zo was er een oefening hoelang je aan een bar kon hangen zonder dat je kin er onder kwam. Gemiddeld voor een jonge was 30-40 seconden. Ik haalde de 55sec. (ik kon meer weet ik zeker, weet niet wrm k los liet :headbang::headbang:.) Werd ook getest op hoe hoog je kan springen. Ik scoorde net iets boven het gemiddelde (SQUAAAAAAATTSSSS :rocker::hedbang:). Conditioneel deden we de shuttlerun test. (piepjestest) ik denk hier onder de vele wel bekend. Ik haalde trap 9. Gemiddelde van de klas. Hoogste haalde 14 :eek:. (voetballers he :p)

Test ging over het algemeen wel goed denk ik. Had op sommige punten wel meer kunnen halen weet ik zeker. Er zijn zo een 600 aanmeldingen en plaats voor 180... dus ben benieuwd of ik geloot word. De T5 voelde ik wel tijdens de test. Voelde me veel actiever en was bij elke oefening wel fanatiek bezig. hartslag aardig hoog en een droge mond niet normaal... Lopen zweten als een otter, had gewoon een zweet reet niet normaal :o Grijze joggingsbroek lekker opvallend ook :D.

Eenmaal thuis, gelijk gaan werken tot 9. Daarna naar huis gegaan en gelijk KO. Had echt geen puff meer voor gym :(. Aardig wat kcal verbrand die dag vond ik wel genoeg.

Woensdag (vandaag, nu)
T5 Vannochtend weer genomen voor het ontbijt. Ik ga vanaf vandaag 2caps nemen. Sochtends en smiddags voor lunch. Tot nu toe alleen een droge mond en fking erge zweet handen. Erger dan normaal lol? :o Verder een lichte druk op me hoofd.

Goed om te horen dat de test goed ging ben benieuwd wat 2 capsules voor je gaat doen

Zweet handen AF. Verder beetje dorst, klein beetje stuiterende benen en geen honger. Over uurtje 2e cap innemen.

2nd cap inbound boys. Leggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven