XXL Nutrition

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist gewogen en de weegschaa liet een mooie 84,9 zien. Weer bijna een halve kilo weg. Begin al te merken dat er meer aderen naar buiten beginnen te komen. De streepjes tussen me chest worden duidelijker en me love hands ook iets minder.

Aan het twijfelen of ii vandaag een cheatday ga houden. Ik weet niet wat voor jullie cheatmeals/days betekent, maar voor mij betekend het 1 dag boven me onderhoud zitten met max 500kcal

1e cheat sinds ik aan het cutten ben. Moet nog wel ff kijken tho :p
ik zit er 2000kcal boven :D

Kapsalon is 1800kcal:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet het autistisch clean hoor :-)

Pas na me cut een dagje of 2 geen dieet en troep junk van alles!
Aaah okee okee. Jaa ik cheat eens in de 2-3 weken dus wil dan graag los gaan :p tot nu toe is de dag niet byzonder, vannochtend shake met melk, lunch rijst, sate says en sate balletjes, zojuist 3 stukjes gesneden brood met een goede laag american filet :D

Ik cheat elke week in de cut haha, maar qua hoeveelheid kcal zit im amper hoger op zo'n dag.

Waar bestel je zoiets?

Gewoon hier vrage om t5 , zeker da je pm's krijgt van de hosselaars hier op forum.

Echt? Kheb de mijne bij de lidl vandaan..

Ugh.. :grumble:Ben net wakker en gelijk troep nieuws.. Schijnt dat ik vandaag een verjaardag heb en ik dus vandaag niet kan trainen .. Ik zal de T5 vandaag gewoon nemen en me eiwitten hoog houden omdat ik geen idee heb wat er allemaal te eten zal zijn bij de bday. Gelukkig doet t5 wel zn hongerstillend werk en moet de cake en taart easy ter vermijden zijn :D

Neem de t5 over 5min in lig nog in me nest tho. Lekker stuiteren op een verjaardag van iemand die 100 is :roflol::shake:

Hebben jullie trouwens dit ook altijd na een cheatday?

Heb gister zeker mee dan 500 boven me onderhoud.

image.jpeg

Verjaardag wel lachen, mensen kijken me aan dat ik veel water drink. Verder beetje genieten van de snacks :p totaal geen honger maarjah beetje sociaal zijn ook belangrijk. Voel me niet heel druk ofso gelukkig. Wel een verhoogd hartslag.

Baal wel als een stekker dat me naam verkeerd geschreven is. Rip me reputatie

image.jpeg

image.jpeg

Zit ook te denken om T5 te nemen tijdens m'n cut maar was toch wel benieuwd naar de sides. Leuk om je ervaring te lezen, zo krijg ik er wel een beter beeld bij. Deze week wil ik het ook gaan bestellen :)

Alright de week is weer begonnen gelukkig. Was een beetje chaotisch weekend qua eten. 2 dagen al niet getraind rip me gainz. :headbang:

Vanochtend weer voor het ontbijt een T5 genomen. Toen gaan fietsen. Halverwegen het fietsen begon ik wel goed te zweten. Vest uitgedaan en toen met korte mouwen en body warmer verder wezen fietsen. (dit heeft er ook wel mee te maken dat je natuurlijk fietst en warm krijgt.) Eenmaal aangekomen op stage heb ik een aardig droge keel dus loop alweer veel water te drinken. Verder ben ik voor het eerst een klein beetje misselijk en voel ik me beetje duizelig/druk op me hoofd. Verder gaat het wel goed tot nu toe.

Ik had nog nooit van t5 gehoord maar valt dit te vergelijken met de dexaprine of heb je daar geen ervaring mee? Man wat was dat ook goed spul zeg. Al die normale fatburners doen mij ook niks en dit klinkt wel als heftig spul.
Hoe gaan je trainingen erop eigenlijk qua kacht pomp etc?

Dilemma
Niet meer belangrijk, heb me antwoord al. ;)

Laatst bewerkt:
Ik had nog nooit van t5 gehoord maar valt dit te vergelijken met de dexaprine of heb je daar geen ervaring mee? Man wat was dat ook goed spul zeg. Al die normale fatburners doen mij ook niks en dit klinkt wel als heftig spul.
Eca werkt naar mijn ervaring pakken beter dan dexaprine. Dexa werd ik misselijk van en na max 2u uitgewerkt. eca werkt langer door en ook geen last van misselijkheid etc

Dexaprine nooit gebruikt bro.

Ik train altijd savonds om half 10. Dus ik neem het niet als PWO in verband met mogelijk slaapproblemen. Ik heb het 2x als pwo genomen in het paas weekdn omdat ik vroeg ging trainen. Zie vanaf hier me log https://forum.bodybuilding.nl/topics/eca-stack-t5-sides-ervaring-log.395553/page-3 daar staat me training beschreven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven