AndroidHealthClinic

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Korte update achter de vorige: Zweet handen ineens. Toch wel erger dan de afgelopen dagen. Heb ook nu een soort apart gevoel (lastig uit te leggen..) van binnen. Niet echt bang of zo maar toch iets aparts... Verder ben ik met beide benen aan het trillen. Nu opdracht voor stage aan het maken. Concentratie toch wel iets minder door dat aparte gevoel.

Toch maar even melden, dat rare (angstige gevoel?) is weer weg. Toch iets om opgelucht over te zijn. Handen zweten best wel, heb ze al ff xtje moeten wassen :p. Verder ben ik best hyperactief. Sinds dat gevoel weg is concentratie omhoog gegaan en gaat het project voor me stage goed. Benen trillen nog steeds. Dorst begint erger te worden. Rare dag tot nu toe :roflol:

Besef nu ook dat ik 3 updates in minder dan uur heb gedaan wtf...?

Lol, weet je zeker dat je er maar 1 hebt genomen?

We kunnen hem in ieder geval niet verwijten dat hij niet logt :rolleyes:

inb4 120mcg clen

Heb van de mensen om me heen die ook T5 gebruikt hebben, vergelijkbare sides gehoord. Stelt met toch wel een soort van gerust dat ik dus niet de enige ben. In het topic wat ik paar maanden terug had aangemaakt (https://forum.bodybuilding.nl/topics/wat-is-t3-t4-t5.393903/) had ik onder ander van gewoondanny begrepen dat dit de sides kunnen zijn. Heb het ook maar is even gegoogled en zag dit op verschillende bronnen staan:

De bijwerkingen van ephedrine zijn slapeloosheid, een droge mond, een zenuwachtig gevoel, stress, hoofdpijn, angst, duizeligheid, misselijkheid, een onregelmatige hartslag en trillende handen.

Had jij sides @flexx123 ?

1e paar keer kan je dit hebben btw. zelf ben ik redelijk bulletproof op het gebied nu

Alright boys, cap begint nu toch wel weer beetje uit te werken. Begin rustiger te worden en voel de honger ook wel beetje. Enige wat ik nu nog heb is toch wel aardig dorst. Spacende ochtend kan ik je wel vertellen.

Hoe snel merk je (tot nu toe, gemiddeld) effect na inname?

Tot nu toe 4 caps in totaal genomen. De eerste 2 nam ik in als PWO. 20-30min voor de training. Gister heb ik er 1 genomen samen met met ontbijt (brinta melk en shake). Toen naar stage toe gefietst (45min) en toen ik er 10min was voelde ik hem wel. Maar die van gister was mogelijk onder gedoseerd. Vandaag weer een op een lege maag genomen en direct daarna een shake met melk. Met de auto naar stage gegaan, voelde hem in de auto toch wel een beetje inslaan.

Denk dat het wel deels te maken heeft of ik hem voor het fietsen neem of niet. Is toch een soort van cardio waar een deel energie naar toe gaat. Morgen neem ik hem op me stage, nadat ik dus gefietst heb. Benieuwd hoe die dan valt.

Cap voor vandaag is denk wel uitgewerkt. Merk niks meer eigenlijk. De droge mond is ook aardig weg. Nu verheugen op de gym vnaaf :D

Half 8 ontbeten, naar stage toe gegaan. Zojuist me T5 ingenomen. Benieuwd..

Uur verder nu, voel niet veel. niks byzonder te melden eigenlijk.

Ye, denk dat deze cap ook onder gedoseerd is. Zit er over na te denken om rond 12u schijt te hebben en nog een cap te nemen...

inb4 1e cap slaat uit het niets in...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven