MuscleMeat

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik las dat je een diepe cut had gedaan en toen 76kg woog, daarna gaf je aan dat je het nooit weer zou doen.. Vanwaar nooit meer zo diep? Teveel massa verloren en niet meer tevreden? Wat zou voor jou een betere aanpak zijn geweest achteraf?

Blijf je op 1 per dag of ga je ook naar meer?

• Topic Starter Topic Starter
Ik las dat je een diepe cut had gedaan en toen 76kg woog, daarna gaf je aan dat je het nooit weer zou doen.. Vanwaar nooit meer zo diep? Teveel massa verloren en niet meer tevreden? Wat zou voor jou een betere aanpak zijn geweest achteraf?
Ik woog 84kg en ging naar de 76kg. Kheb daarbij veel massa ingeleverd, maar ook vet. Het punt is dat ik me slap voelde en nergens zin meer in had. Was alleen maar moe en na de gym kon ik eigenlijk aan maar aan me bed denken. Er liepen op een gegeven moment zelfs aderen over me serratus.

Daarbij richtte ik me te veel op de weegschaal ipv aan me bf %. Als ik in me eerste cut net zo serieus zou cutten als dat ik nu doe zou me bf veel lager zijn geweest. Toen ik 76kg woog had ik toch nog een laagje love hands.. Mijn buik zelf zag er wel goed uit en me bovenste abs kwamen naar buiten.

Kreeg ook aardig weel commentaar in me omgeving. Ingevallen wangen, te mager, overal aders (al vind ik dat zelf wel tof :cool:)

Wat ik met deze cut wil bereiken is zo veel mogelijk vet massa verliezen en zo veel mogelijk kracht te behouden, en de laaste love hands kwijtraken. Mijn afgelopen bulk is echt goed gegaan. Stond er zelf van te kijken. Aderen op me armen, biceps en schouder zijn er nog steeds. Veel complimenten gekregen van de mensen om me heen.

Wat ik beter heb aangepakt(sinds me bulk) is dat ik nu met trainingschema's en voedingsschema's werk. Zo weet ik wat ik binnen krijg, en hoe me kracht is. Daalt het blijftt het gelijk of stijgt het :D

Blijf je op 1 per dag of ga je ook naar meer?
Ik ga naar meer. Moet alleen even kijken wanneer. Had gister toch wel een spannende dag (weet niet of je het had terug gelezen :p)

Vandaag een cap genomen maar voel er weinig tot niks van. Misschien straks yolo gaan en een 2e cap nemen.

Betwijfel of 2 per dag nodig is. Ik heb het iig nooit gedaan.

Ik ga naar meer. Moet alleen even kijken wanneer. Had gister toch wel een spannende dag (weet niet of je het had terug gelezen :p)

Vandaag een cap genomen maar voel er weinig tot niks van. Misschien straks yolo gaan en een 2e cap nemen.

Haha ja heb je stuiter posts gelezen :)

Merkte zelf dat ik op 2 caps een stuk slechter sliep.

Succes :D

Alright boys, ik ga gewoon een munt tossen..

Kop 2e cap innemen, munt 2e cap skippen :D:D Laat het aan het lot over. WHAT EVER IT TAKES GODDAMNIT!!1!11

kop.. Rip

Hahaha gaat lekker. Las volgens mij ergens anders idd ook al dat er soms meer/minder caps in een potje zitten (zoals in jouw geval meer) en vraag me af waarom dat is. Als het op 'gewicht' gaat kan ik me voorstellen dat er in jouw geval caps tussen zitten welke onder-gedoseerd zijn. Lijkt me echter sterk, I know, niet onmogelijk, dat je daar nu al 1-2 van hebt gehad.

Hahaha gaat lekker. Las volgens mij ergens anders idd ook al dat er soms meer/minder caps in een potje zitten (zoals in jouw geval meer) en vraag me af waarom dat is. Als het op 'gewicht' gaat kan ik me voorstellen dat er in jouw geval caps tussen zitten welke onder-gedoseerd zijn. Lijkt me echter sterk, I know, niet onmogelijk, dat je daar nu al 1-2 van hebt gehad.
Kan misschien zijn omdat ik vanochtend brinta met melk heb gegeten. Heb ander half uur later de cap genomen. Morgen gewoon weer gelijk na het opstaan op een lege maag en daarna pas ontbijten

Oke eerste symptomen beginnen toch wel te komen nu. Hartslag is nog wel normaal, maar ik voel hem nu wel kloppen. Lichte druk op me hoofd. Droge mond begin ik ook wel te krijgen.

Jij reageert toch wel stuk heftiger op dan mij. Ik had amper bijwerkingen.

Jij reageert toch wel stuk heftiger op dan mij. Ik had amper bijwerkingen.
Best raar ja idd.

Misschien een slechtvoorbeeld, maar pre workouts werken voor mij voor geen enkele reet. Heb 4 verschillende geprobeerd, ik heb mixes gemaakt kheb van alles gedaan maar die dingen werkten totaal niet. Redbull shot ook geprobeerd, voelde me helemaal niet hyperactief of wakkerder. Terwijl andere mensen toch wat drukker worden. 4blikjes redbull gedronken op terugweg van wintersport, viel gewoon inslaap in de auto :p

En nu neem ik di T5 en merk ik er aardig wat van... is aan de ene kant goed denk ik omdat ik dan wel het gevoel heb dat het werkt. Toen jij het voor het eerst nam, heb jij geen sides gehad?

Updatje gooien dan maar, handen beginnen aardig te zweten. Voel een lichte druk op me borstkas. Heb weer een raar gevoel:
Niet de hele tijd, maar heb soms even het gevoel alsof er iemand achter me schouder mee kijkt op me beeldscherm.
Begin ook wel te merken dat k drukker word. Span hele tijd me spieren even aan en stuiter een beetje met me benen.

Verder heb ik een droge mond, als i een slok water wil nemen heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in lol. Elke keer kleinje slokjes nu nemen :D

Best raar ja idd.

Misschien een slechtvoorbeeld, maar pre workouts werken voor mij voor geen enkele reet. Heb 4 verschillende geprobeerd, ik heb mixes gemaakt kheb van alles gedaan maar die dingen werkten totaal niet. Redbull shot ook geprobeerd, voelde me helemaal niet hyperactief of wakkerder. Terwijl andere mensen toch wat drukker worden. 4blikjes redbull gedronken op terugweg van wintersport, viel gewoon inslaap in de auto :p

En nu neem ik di T5 en merk ik er aardig wat van... is aan de ene kant goed denk ik omdat ik dan wel het gevoel heb dat het werkt. Toen jij het voor het eerst nam, heb jij geen sides gehad?

Eerste keer tijdens training wat meer zweten en hogere hartslag maar buiten de gym eigenlijk geen bijwerkingen.

Op zich lijkt me het me mentaal wel fijn om te voelen dat het wat doet met je lichaam, puur als bevestiging dat er idd iets gebeurt.

Ratko je bent wat dat betreft een ideaal voorbeeld/proefkonijn voor mij, heb ook een kantoorbaan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven