Chast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 814
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik woog 84kg en ging naar de 76kg. Kheb daarbij veel massa ingeleverd, maar ook vet. Het punt is dat ik me slap voelde en nergens zin meer in had. Was alleen maar moe en na de gym kon ik eigenlijk aan maar aan me bed denken. Er liepen op een gegeven moment zelfs aderen over me serratus.Ik las dat je een diepe cut had gedaan en toen 76kg woog, daarna gaf je aan dat je het nooit weer zou doen.. Vanwaar nooit meer zo diep? Teveel massa verloren en niet meer tevreden? Wat zou voor jou een betere aanpak zijn geweest achteraf?
)
Ik ga naar meer. Moet alleen even kijken wanneer. Had gister toch wel een spannende dag (weet niet of je het had terug gelezen
) Ik ga naar meer. Moet alleen even kijken wanneer. Had gister toch wel een spannende dag (weet niet of je het had terug gelezen)
Vandaag een cap genomen maar voel er weinig tot niks van. Misschien straks yolo gaan en een 2e cap nemen.

Op welk tijdstip nam je de 2e? Denk dat als ik er over uurtje nog een neem, het tegen vanavond 11uur wel weer mee valt.Haha ja heb je stuiter posts gelezen
Merkte zelf dat ik op 2 caps een stuk slechter sliep.
Op welk tijdstip nam je de 2e? Denk dat als ik er over uurtje nog een neem, het tegen vanavond 11uur wel weer mee valt.
Alright alright
Kan misschien zijn omdat ik vanochtend brinta met melk heb gegeten. Heb ander half uur later de cap genomen. Morgen gewoon weer gelijk na het opstaan op een lege maag en daarna pas ontbijtenHahaha gaat lekker. Las volgens mij ergens anders idd ook al dat er soms meer/minder caps in een potje zitten (zoals in jouw geval meer) en vraag me af waarom dat is. Als het op 'gewicht' gaat kan ik me voorstellen dat er in jouw geval caps tussen zitten welke onder-gedoseerd zijn. Lijkt me echter sterk, I know, niet onmogelijk, dat je daar nu al 1-2 van hebt gehad.
Best raar ja idd.Jij reageert toch wel stuk heftiger op dan mij. Ik had amper bijwerkingen.

Best raar ja idd.
Misschien een slechtvoorbeeld, maar pre workouts werken voor mij voor geen enkele reet. Heb 4 verschillende geprobeerd, ik heb mixes gemaakt kheb van alles gedaan maar die dingen werkten totaal niet. Redbull shot ook geprobeerd, voelde me helemaal niet hyperactief of wakkerder. Terwijl andere mensen toch wat drukker worden. 4blikjes redbull gedronken op terugweg van wintersport, viel gewoon inslaap in de auto
En nu neem ik di T5 en merk ik er aardig wat van... is aan de ene kant goed denk ik omdat ik dan wel het gevoel heb dat het werkt. Toen jij het voor het eerst nam, heb jij geen sides gehad?
lucky you lol. Komt misschien omdat ik de hele dag op kantoor achter een bureau zit en dus niks doe qua beweging.Eerste keer tijdens training wat meer zweten en hogere hartslag maar buiten de gym eigenlijk geen bijwerkingen.