XXL Nutrition

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Op zich lijkt me het me mentaal wel fijn om te voelen dat het wat doet met je lichaam, puur als bevestiging dat er idd iets gebeurt.

Ratko je bent wat dat betreft een ideaal voorbeeld/proefkonijn voor mij, heb ook een kantoorbaan :D
Ik ben over het algemeen altijd wel buiten of zo, maar heb nu een stage periode in een verkeerde opleiding (foute keuzes maken..) Maar ben blij dat ik een proefkonijn voor je ben :p

Oke dat gevoel dat er iemand achter me schouder mee kijkt is alweer snel weggegaan. Was wel grappig, stage begeleider zei verwacht je een verrassing dat je elke keer achterom kijkt. Gaf hem een glimlach terug :roflol:

Verder is alles wel weer okee. Beetje droge mond nu. Nog steeds wel met me been beetje aan het trillen. Zweet handen zijn ook nog steeds aardig aanwezig.

Zo 3 br pindakaas eten, al heb ik totaal geen honger.

Vnaaf lekker chest shoulder en tricep pushen. Zoo veel zin in gym atm :fire::fire:

Als ik zo je sides lees lijk je mij op een hardcore feest wel. Zijn t niet gewoon pep capsules :p?
Dat achterdochtige gevoel heb ik dan ook als ik te ver ga, gevoel dat mensen me aankijken of "volgen" haha

Als ik zo je sides lees lijk je mij op een hardcore feest wel. Zijn t niet gewoon pep capsules :p?
Dat achterdochtige gevoel heb ik dan ook als ik te ver ga, gevoel dat mensen me aankijken of "volgen" haha
Haha hoop het niet
inb4 ik eigenlijk hele tijd drugs inneem

Maar opzich valt het denk ik wel te verklaren. Mijn eerste 2caps had ik als pwo genomen waardoor de sides dus iets minder waren. Voornamelijk dorst en echt hongerstillend. Mijn 3e cap nam ik in de ochtend voor me ontbijt en ging toen naar stage toe fietsen. Ik heb het idee omdat ik 45min moet fietsen dat een deel van me energie daar naar toe gaat waardoor de T5 dus mindere sides geeft. De 4e cap (gister dus) nam ik ook voor het ontbijt en ben ik met de auto naar stage gegaan waardoor ik dus eigenlijk niks aan het doen was en geen energie verspilde, en daarom gister de sides ook wat erger waren dan de dagen er voor. Me 5e cap (vandaag) nam ik anderhalf uur na me ontbijt en voelde ik weinig/niks van, vlak voor me lunch 6e cap ingenomen (lege maag dus) en omdat ik zoals eerder vermeld alleen maar zit, de T5 wss harder in slaat.

Dit zijn mijn verklaringen. Maar kan ook zijn dat ik nu onzin praat en gewoon een p*ssy ben :p

In. In ieder geval lekker voor honger gevoel.

Nou denk paar uur verder onderhand ff lekker fifa spelen, handen zweten als De pl**ris, gewoon moeite doen om controller vast te houden :D Bij het avond eten ook al lol.
Verder heb ik nog steeds dorst, maar heb door het game al bijna 2u niks gedronken :roflol: met mattie coop win streak zetten brahs

Okee boys wat een klote ochtend..
Vannochtend 1 cap genomen voor me ontbijt. Als ontbijt 350ml met whey genomen. Onderweg naar me stage kreeg ik ineens een foking erge druk op me hoofd en begin me hart te kloppen als een gek. Ik dacht ik fiets even wat rustiger want dit voelde niet goed. Halverwege begon ik te zweten en werd ik duizelig waardoor ik moest stoppen met fietsen en even moest gaan zitten. Na 5min zitten werd het niet minder en ben ik me omgedraaid ri huis. Zit nu bij de huisarts in de wachtkamer...
april-fools-lol-u-mad.jpg
Jaa jullie dachten wel, eerlijk.. Moet wel leuk blijven he heren en dames
okee nu echte update, 0700 wekker, 0715 eruit, tot 0730 omkleden, badkamer zooi(hier ook me T5 ingenomen), flexen, me zelf miren, weer flexen etc. Om 0730 ontbijten (vandaag alleen melk met shake) om 0745 gaan fietsen. Merkte wel toen ik aan het fietsen was dat ik hyperactief was en een aardige droge mond kreeg. Voor het fietsen een verhoogd hartslag. Net op stage aangekomen, merk nog wel droge mond. Hartslag ook hoger, maar denk dat het nu door het fietsen komt.

Om die 1 april grap beetje spannend te houden dit maar in een spoiler. Sides vallen vandaag mee. Heb alleen een erge dorst. Verder totaal geen honger terwijl ik normaal rond deze tijd wel trek krijg. Werkt wel lekker dat het hongerstillend is.

Sides vielen deze x wel mee gelukkig. Heb nog wel ontiegelijke dorst maar daar kan ik mee leven. Nu lekker lunchen boys

130gr rijst, 100gr kipkorkant (ff een xtje varieren mag toch) en 100gr prei. Die prei in een beetje woksaus bereid.

image.jpeg

• Like
Waarderingen: vntl
Ziet er goed uit! Eetsmakelijk.

ja mooi zelfde als gister.. Paar uur verder zweet handen als de pest. Me Iphone zat ook weer heerlijk te vliegen hier.. Wrm zijn die dingen zo glad :( Verder wel erge dorst..

Heb wel zwaar zin in gym tho.. Nog paar uurtjes :D

zelf meerdere malen efedrine gebruikt en dan ook t5 van zion
eerste week ga ik er lekker op derna neemt het gevoel vrij rap af door gewenning
t6 heb ik ookal genomen met dmaa geeft misschien iets hardere kick, maar als je van weken t5 komt levert het weinig extra

zelf meerdere malen efedrine gebruikt en dan ook t5 van zion
eerste week ga ik er lekker op derna neemt het gevoel vrij rap af door gewenning
t6 heb ik ookal genomen met dmaa geeft misschien iets hardere kick, maar als je van weken t5 komt levert het weinig extra
Jaa dat je er snel aan went had ik al begrepen. Deze week en volgende week houd ik het nog op 1 capsule. Als ik merl dat ik er aan wen ga ik over op 2. Als ik daar ook aan begin te wennen ga ik 1-2 weken off en dan weer opnieuw beginnen met 1.

Lekkere training gehad zojuist. Ben alleen me straps kwijt en heb me blaren opengehaald met rack pulls.. WHAT EVER IT TAKES ALLAHDAMNIT
Of mag ik dit niet zeggen?

MOrgen rustdag. Geen T5 dus. Misschien dat ik vlak voor sluit even ga cardioen Maar dat zie ik morgen dan wel.

Morgen ochtend staat op de planning: De weegschaal. Kijken hoe het gaat. Laatste x was volgens mij afgelopen maandag of zondag. Ben benieuwd.

Zojuist gewogen en de weegschaa liet een mooie 84,9 zien. Weer bijna een halve kilo weg. Begin al te merken dat er meer aderen naar buiten beginnen te komen. De streepjes tussen me chest worden duidelijker en me love hands ook iets minder.

Aan het twijfelen of ii vandaag een cheatday ga houden. Ik weet niet wat voor jullie cheatmeals/days betekent, maar voor mij betekend het 1 dag boven me onderhoud zitten met max 500kcal

1e cheat sinds ik aan het cutten ben. Moet nog wel ff kijken tho :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven