- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Met een grote lul raak je natuurlijk niet in zo'n strak blauw broekje. Dat lukt alleen met een micro pen0r

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je hebt ervaring zie ik.Met een grote lul raak je natuurlijk niet in zo'n strak blauw broekje. Dat lukt alleen met een micro pen0r![]()
Moest je zeker wel op je teentjes staan?Alleen van horen/zien hier op DBB. Dus dat moet wel waar zijn!

@GetBig XXL staat altijd op een keukentrapje.
Je bedoelt die neus van je?Compensatie mopjes voor die 10cm wat ik ergens anders meer heb ipv mijn lengte?
lolled irl 

's avond nog extra eiwitten? Have fun!
3 liter bier

Dat valt toch wel mee? Drink geen bier. Maar ik drink dezelfde hoeveelheid in sterkere drank. Jij kan er ook wat van trouwens3 liter bier
Geniet ervan! Het weer valt alles mee vandaag!
Dus jij drinkt op een dag een liter of 3 aan sterke drank?Dat valt toch wel mee? Drink geen bier. Maar ik drink dezelfde hoeveelheid in sterkere drank. Jij kan er ook wat van trouwens

Op een festival met van die blikjes. Minimaal ja.maar dan is het gemengd 9% ofzo.Dus jij drinkt op een dag een liter of 3 aan sterke drank?
Ik hou vooral van cocktails en smerige likeurtjes, maar daar drink ik geen liter van op een dag hoor..![]()
Geen nakkie erbij of pilletje?
Dat zijn er een stuk of 10? Dat valt eigenlijk wel mee..Op een festival met van die blikjes. Minimaal ja.maar dan is het gemengd 9% ofzo.