Fitness Seller

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Karma received... Check!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Zo pfff mad monday again :emo:

How I feel during a festival weekend

tenor.gif

How I feel after a festival weekend on monday...
tenor.gif

Anyway... :rolleyes:

Gisteren rustig aan gedaan met voeding, en toch nog heel wat uurtjes cardio :eyebrow: Goed cut weekend zo vlak voor de vakantie :D Vandaag zo plat als een dubbeltje en een degelijke refeed zodat ik morgen weer wat waard ben in de gym :)

Succes @HillR @Zeenius @ProudPizza @hoxyz @Shadow Project @IkWilGrootWorde @Col_inc :wave:

:haha:

Good luck at work m'n liefste :heart:

• #1.066
Good for him :engel:

Zo pfff mad monday again :emo:

How I feel during a festival weekend

tenor.gif

How I feel after a festival weekend on monday...
tenor.gif

Anyway... :rolleyes:

Gisteren rustig aan gedaan met voeding, en toch nog heel wat uurtjes cardio :eyebrow: Goed cut weekend zo vlak voor de vakantie :D Vandaag zo plat als een dubbeltje en een degelijke refeed zodat ik morgen weer wat waard ben in de gym :)

Succes @HillR @Zeenius @ProudPizza @hoxyz @Shadow Project @IkWilGrootWorde @Col_inc :wave:

Ik ben zojuist wakker geworden na 7 maanden niks aangeraakt te hebben en opeens 4pillen mdma naar binnen te werpen.... ben kapot :roflol:

En tja eten krijg ook echt letterlijk niks binnen ook een rustig dagje voor mij gisteren geweest.

• #1.068
Ben blij dat ik die troep niet meer vreet :D Wat een ellende de hele week erna :eek:

Sterkte de komende dagen!

Ben blij dat ik die troep niet meer vreet :D Wat een ellende de hele week erna :eek:

Sterkte de komende dagen!

Vandaar dat ik zo een blije ei was als ik aan de alcohol ga komt het niet goed.... word veelste agressief beter zo dan 1x in de zoveel tijd

Donuts, chocola, pizza het leven is niet eerlijk.

Bohhhhh eet jij pizza vanavond :haar::haar::haar::haar::haar::haar:

Ik heb trouwens 2 medium eitjes en 1 large ei gebakken vanochtend :heart: dus zit je nog iets hoger in eiwitten :kiss:
en ik heb hooguit 20gr suiker op je aardbeien gedaan :heart:

• Like
Waarderingen: Vonk
Vandaar dat ik zo een blije ei was als ik aan de alcohol ga komt het niet goed.... word veelste agressief beter zo dan 1x in de zoveel tijd
Zelfde hier. Niet extreem agressief ofzo, maar als ik het eenmaal op een zuipen zet blijf ik doorgaan. En tot nu toe eigenlijk nooit langer dan 2 dagen echt last gehad na een feestje van een kater of vermoeidheid dus mijn voorkeur gaat ook duidelijk uit naar drugs. Misschien is dat op de leeftijd van Pun wel anders :p

• #1.074
Mwoah ik drink zo’n 3-4L bier en poeder Mn neus geregeld in de dixies :emo: ik verkies alleen de dopamine releasers boven de serotonine releasers.. Dat trek ik idd niet meer op deze leeftijd :haha:

Mwoah ik drink zo’n 3-4L bier en poeder Mn neus geregeld in de dixies :emo: ik verkies alleen de dopamine releasers boven de serotonine releasers.. Dat trek ik idd niet meer op deze leeftijd :haha:
Waarom naar zn vieze stinkdixie lopen en daar wachten op 100 mensen terwijl heb hèt ook gewoon bij de stage kan doen?

Zelfde hier. Niet extreem agressief ofzo, maar als ik het eenmaal op een zuipen zet blijf ik doorgaan. En tot nu toe eigenlijk nooit langer dan 2 dagen echt last gehad na een feestje van een kater of vermoeidheid dus mijn voorkeur gaat ook duidelijk uit naar drugs. Misschien is dat op de leeftijd van Pun wel anders :p

True same to me.

• #1.079
Waarom naar zn vieze stinkdixie lopen en daar wachten op 100 mensen terwijl heb hèt ook gewoon bij de stage kan doen?

Iedereen gaat altijd opzij voor mij bij de dixies :dunno:

Maar ik vind het dat risico niet waard man, vaak genoeg lui er tussenuit gepikt zien worden. Natuurlijk kun je het ongezien 100x doen, maar die ene keer wordt je het terrein afgebonjourd. Dat is toch flink balen me dunkt!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven