Mi_St
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goed cut weekend zo vlak voor de vakantie
Vandaag zo plat als een dubbeltje en een degelijke refeed zodat ik morgen weer wat waard ben in de gym 

Helemaal gesetteld geloof ik.. Kinderen..alles..gains weg..
Zo pfff mad monday again
How I feel during a festival weekend
![]()
How I feel after a festival weekend on monday...
![]()
Anyway...
Gisteren rustig aan gedaan met voeding, en toch nog heel wat uurtjes cardioGoed cut weekend zo vlak voor de vakantie
Vandaag zo plat als een dubbeltje en een degelijke refeed zodat ik morgen weer wat waard ben in de gym
Succes @HillR @Zeenius @ProudPizza @hoxyz @Shadow Project @IkWilGrootWorde @Col_inc![]()

Ben blij dat ik die troep niet meer vreetWat een ellende de hele week erna
Sterkte de komende dagen!
Zelfde hier. Niet extreem agressief ofzo, maar als ik het eenmaal op een zuipen zet blijf ik doorgaan. En tot nu toe eigenlijk nooit langer dan 2 dagen echt last gehad na een feestje van een kater of vermoeidheid dus mijn voorkeur gaat ook duidelijk uit naar drugs. Misschien is dat op de leeftijd van Pun wel andersVandaar dat ik zo een blije ei was als ik aan de alcohol ga komt het niet goed.... word veelste agressief beter zo dan 1x in de zoveel tijd

Waarom naar zn vieze stinkdixie lopen en daar wachten op 100 mensen terwijl heb hèt ook gewoon bij de stage kan doen?Mwoah ik drink zo’n 3-4L bier en poeder Mn neus geregeld in de dixiesik verkies alleen de dopamine releasers boven de serotonine releasers.. Dat trek ik idd niet meer op deze leeftijd
![]()
Ligt ook een beetje aan de setting van het festival.Waarom naar zn vieze stinkdixie lopen en daar wachten op 100 mensen terwijl heb hèt ook gewoon bij de stage kan doen?
Ik doe het eigenlijk altijd ter plekke, zakkie erbij even twee puntjes nemen en weg alles, niemand die wat ziet. Tenzij je de heletijd staat te klooien natuurlijkLigt ook een beetje aan de setting van het festival.
Zelfde hier. Niet extreem agressief ofzo, maar als ik het eenmaal op een zuipen zet blijf ik doorgaan. En tot nu toe eigenlijk nooit langer dan 2 dagen echt last gehad na een feestje van een kater of vermoeidheid dus mijn voorkeur gaat ook duidelijk uit naar drugs. Misschien is dat op de leeftijd van Pun wel anders![]()
Waarom naar zn vieze stinkdixie lopen en daar wachten op 100 mensen terwijl heb hèt ook gewoon bij de stage kan doen?
Maar ik vind het dat risico niet waard man, vaak genoeg lui er tussenuit gepikt zien worden.