XXL Nutrition

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 54K
  • Volgers 87

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goals?
Bekijk bijlage 462939

Eigenlijk niet echt een doel op het moment, behalve dan langzaam aan weer richting onderhoud en iets erboven eten/drinken en gestaag nog een beetje bouwen de komende tijd. Iets vollere benen en glutes nog, iets dikkere abs en nog een iets beter aansluitende chest, passende bij mijn delts. Maar een heel specifiek doel heb ik eigenlijk niet meer, althans als je er over nadenkt dan is het pijnvrij blijven sporten en geen hernia's meer forceren natuurlijk ook een doel op zich :cool:

3800kcal is ongeveer mijn onderhoud, maar op dagen waarin zulke benen trainingen worden gedaan mag je daar wel minimaal 750kcal bovenop tellen natuurlijk. Groeien doe ik niet echt op deze kcal, wel verandert mijn body composition naarmate ik beter mijn best doe in de gym of frequenter naar de gym ga. Maar in de zomer is het meer behoud van fysiek zonder al teveel massa in te leveren en zonder vet aan te zetten. Dat is op zicht al een gevecht op zich natuurlijk met alle feestjes en feestmiddelen die regelmatig voorbij komen in de zomermaanden. En daardoor zijn er ook regelmatiger periodes van een dag of 6-8 waarin er niet gegymd wordt, maar alleen cardio op festivals.
Recompen is prima toch. Veel zwaarder is mogelijk ook niet comfortabel..
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Weinig kracht zegt die dan :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Recompen is prima toch. Veel zwaarder is mogelijk ook niet comfortabel..

Eigenlijk is oncomfortabel ook een grens die je steeds verlegt. Totdat ik straks mijn eigen reet niet meer kan afvegen :roflol:

/zo'nvaartloopthetheusniet

Weinig kracht zegt die dan :D

True story, ik dacht dat ik al eens 6x210 op de plate loaded chest press had gedaan.
 
Rug/Triceps

Lat Pully
20x50
10x60
10x70
10x80
10x90
10x100

Cable Rope Face Pull
15x50
10x60
10x70
10x80

Y-Bar Triceps Pushdown
20x50
10x70
10x100
10x130
10x130
10x130

Seated Cable Row
20x50
10x70
10x90
10x90

Overhead Cable Rope Tricep Extension
10x40
10x45
10x50
10x50

Standing Rope Lat Pull
10x25
10x30
10x35
10x40

Cable Rope Tricep Extension
10x40
10x40
10x40

BB Shrugs
20x40
10x60
10x80
10x80
10x80

Epic pomp, terwijl het aantal oefeningen afwijkt en niet bijzonder veel is :dunno:

Daarom 5 Punjabi's :woot:

:punjab: :punjab: :punjab: :punjab: :punjab:

:wave:
 
Onbewust op een ander tempo getraind?

Je bezit ook wel wat trekkracht hé.
Lat pully @ 10x100 damn.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Onbewust op een ander tempo getraind?

Je bezit ook wel wat trekkracht hé.
Lat pully @ 10x100 damn.

Ik weet het niet, of ik ben gewoon wat oefeningen vergeten inmiddels :roflol: Maakt ook niet uit, de pomp was insane en dus goedgekeurd.

Die Lat Pully vind ik zo'n kutoefening en doe ik alleen als alle alternatieven om mee te starten bezet zijn :roflol: 10x100 voelt zo weinig als je 10x230 op de plate loaded kunt :emo:
 
Ik weet het niet, of ik ben gewoon wat oefeningen vergeten inmiddels :roflol: Maakt ook niet uit, de pomp was insane en dus goedgekeurd.

Die Lat Pully vind ik zo'n kutoefening en doe ik alleen als alle alternatieven om mee te starten bezet zijn :roflol: 10x100 voelt zo weinig als je 10x230 op de plate loaded kunt :emo:
Wat neem je dan in de plaats daarvan?
Pull ups?
Haha ja dat verschil is wel een mindfuck.
Maar pomp is real, dus zal je rug zeker wel gewerkt hebben.

Neem jij een pre workout?
 
die plate loaded van Basic Fit is een bijzonder fijn apparaat maar is natuurlijk qua zwaarte niet te vergelijken

met een cable Lat Pully ,de verhouding 100 -230 zal ongeveer wel kloppen ,de stretch met die plate loaded is wel 100 x beter

dan met een Lat Pully
 
Wat neem je dan in de plaats daarvan?
Pull ups?
Haha ja dat verschil is wel een mindfuck.
Maar pomp is real, dus zal je rug zeker wel gewerkt hebben.

Neem jij een pre workout?

Pull ups vinden mijn onderrug niet heel fijn, geeft ook niet vind ik ook geen zak aan tbh.

Nee geen pre workouts voor mij, op een half blik monster ultra na dan meestal in de auto onderweg naar de gym :)

die plate loaded van Basic Fit is een bijzonder fijn apparaat maar is natuurlijk qua zwaarte niet te vergelijken

met een cable Lat Pully ,de verhouding 100 -230 zal ongeveer wel kloppen ,de stretch met die plate loaded is wel 100 x beter

dan met een Lat Pully

Lat Pully heeft voor mij persoonlijk geen fijne ROM. Als ik daar niet heel strict op let, kan ik hem net zo goed niet doen. Dat is ook de enige reden waarom hij alsnog uitdagend is, om hem goed uit te voeren met maximale pomp. Verder vind ik het echt een kutoefening.
 
Pun, met je rug in het achterhoofd.
Wat voor buikspieroefeningen liggen je het best dan?
 
Onder andere :) Nee 26 katrollen dacht ik :roflol:

Face-pull.png
 
Kleine shape update incl. gratis stoffige spiegel :mad: HillR :haha:

Iets minder vol en hard, maar dat is logisch in de cruise en helemaal in de ochtend zonder pomp natuurlijk :)
Blij met de gestage progress op mijn benen in elk geval! :cool:

upload_2019-8-15_7-13-8.png
 
Kleine shape update incl. gratis stoffige spiegel :mad: HillR :haha:

Iets minder vol en hard, maar dat is logisch in de cruise en helemaal in de ochtend zonder pomp natuurlijk :)
Blij met de gestage progress op mijn benen in elk geval! :cool:

Bekijk bijlage 463459
Chapeau man! Echt een supershape. Borst kan in verhouding inderdaad wat groter, maar alles staat netjes in verhouding:thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven