MuscleMeat

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ik ben officieel een fat ass ik lees alleen cake en brood met banaan , Azzy uit ik heb uit het niks honger en ik heb al 3 kommen havermout op :P . ik ga ijsjes met de kids halen en geef hun de schuld :P
 
ik ben officieel een fat ass ik lees alleen cake en brood met banaan , Azzy uit ik heb uit het niks honger en ik heb al 3 kommen havermout op :P . ik ga ijsjes met de kids halen en geef hun de schuld :P
.......en dan kijk je in de spiegel voordat je gaat slapen, om de dag goed en voldaan af te sluiten, en wat denk je dan? :p
 
Hoelang ga je recovery trainingen doen?
 
Dan nog is mijn voeding natuurlijk een stuk cleaner dan dat van jou doorgaans :p
Ik wilde eigenlijk net al typen dat jij het ultieme bewijs bent dat je gewoon kutzooi kunt eten wanneer je AAS gebruikt en een berg spiermassa hebt..

Salami, wit brood, hagelslag, fritesaus, aardappelkroketjes..en gewoon shredded blijven..:roflol:
 
Ik wilde eigenlijk net al typen dat jij het ultieme bewijs bent dat je gewoon kutzooi kunt eten wanneer je AAS gebruikt en een berg spiermassa hebt..

Salami, wit brood, hagelslag, fritesaus, aardappelkroketjes..en gewoon shredded blijven..:roflol:
Dat kan iedereen met of zonder aas, iets met calorieën tellen heet dat
 
Ik wilde eigenlijk net al typen dat jij het ultieme bewijs bent dat je gewoon kutzooi kunt eten wanneer je AAS gebruikt en een berg spiermassa hebt..

Salami, wit brood, hagelslag, fritesaus, aardappelkroketjes..en gewoon shredded blijven..:roflol:
Het gaat allemaal om kcals in vs kcals out. Die opsomming die jij noemt, bevat nog altijd een betere voedingswaarde dan 100 apenkoppen.:P
 
Ik wilde eigenlijk net al typen dat jij het ultieme bewijs bent dat je gewoon kutzooi kunt eten wanneer je AAS gebruikt en een berg spiermassa hebt..

Salami, wit brood, hagelslag, fritesaus, aardappelkroketjes..en gewoon shredded blijven..:roflol:

Het gaat niet om wat je eet zolang je je macro's binnenkrijgt. Maar mij zul je nooit zien bingen op snoepgoed etc., dat is meer wat ik bedoel te zeggen :)
 
Dat kan iedereen met of zonder aas, iets met calorieën tellen heet dat
Natty T3 is niet zo verstandig schijnt..:windup:
Het gaat allemaal om kcals in vs kcals out. Die opsomming die jij noemt, bevat nog altijd een betere voedingswaarde dan 100 apenkoppen.:P
Net of ik dagelijks 100 apekoppen eet..

Het gaat niet om wat je eet zolang je je macro's binnenkrijgt. Maar mij zul je nooit zien bingen op snoepgoed etc., dat is meer wat ik bedoel te zeggen :)
Verder maakt test ook niet dat je lichaam liever spiermassa aanzet dan vet..

Zie trouwens de kuur-boys gelijk happen. Nee hoor, jongens jullie hebben allemaal hard gewerkt voor die zuurverdiende spiermassa:windup:
 
Natty T3 is niet zo verstandig schijnt..:windup:
Net of ik dagelijks 100 apekoppen eet..

Verder maakt test ook niet dat je lichaam liever spiermassa aanzet dan vet..

Zie trouwens de kuur-boys gelijk happen. Nee hoor, jongens jullie hebben allemaal hard gewerkt voor die zuurverdiende spiermassa:windup:

Test zorgt er echt niet voor dat je minder snel vet aanzet, dat ligt puur aan je kcal inname.

Als je aan de GH gaat op een deftige dosering dan heb je wel wat meer speling inderdaad :D
 
giphy.gif
 
Blijft een zinloze discussie met die jongen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Verder maakt test ook niet dat je lichaam liever spiermassa aanzet dan vet..

Zie trouwens de kuur-boys gelijk happen. Nee hoor, jongens jullie hebben allemaal hard gewerkt voor die zuurverdiende spiermassa:windup:
Ik proef hier enige jaloezie
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ahh hier gebeurt het.

Maar hoe je het went of keert. Je moet er nogsteeds hard voor werken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven