MuscleMeat

Reset to Factory Default, but back on track!

Bezoekers in dit topic

Oké, dan zit je wel erg laag. Ik ben in de prep trouwens 15 kg afgevallen en na mijn operatie nog eens 6. Ik eet overigens wel 1 kg groente per dag, is een berg en maar 300 kcal .:D

Zeker laag en geloof het of niet, ik val nog niet af.:dunno:

1820 kcal atm.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zeker laag en geloof het of niet, ik val nog niet af.:dunno:

1820 kcal atm.
Onze stats zijn erg vergelijkbaar en mijn (gemeten) onderhoud ligt op 2300 kC/dag. Dus ik schat in dat 1820 kC bij jou toch een 0.5 kg per week vetverlies moet kunnen opleveren. Mits zonder cheatdagen natuurlijk.... Zo niet: de cardio nog wat opschroeven?
 
Zeker laag en geloof het of niet, ik val nog niet af.:dunno:

1820 kcal atm.
WTF. :eek: Ik zit op 2500 in de wedstrijdprep en dan gaat er een kg per week af. Wel met dagelijkse krachttrainining + dagelijkse cardio.
 
Onze stats zijn erg vergelijkbaar en mijn (gemeten) onderhoud ligt op 2300 kC/dag. Dus ik schat in dat 1820 kC bij jou toch een 0.5 kg per week vetverlies moet kunnen opleveren. Mits zonder cheatdagen natuurlijk.... Zo niet: de cardio nog wat opschroeven?
Ik zou ook verwachten dat op 1800 kcal je toch echt onder onderhoud moet zitten.
Wat een kcal's :eek: arme kinders
Inderdaad, dit zijn getallen voor vrouwen. :P
Tijd voor AAS voor jullie allemaal.
Heb geduld, eerst een goede basis leggen. ;)
Hmm, zou dat het zijn..:marvin:
We genieten beide op onze manier. Van het weekend ga ik ook wel weer wat cheaten, maar dan compenseer ik dat de rest van de dag wel. :meal:
 
Tijd voor AAS voor jullie allemaal.

2rcjhu.jpg
 
Ach ik voel me er prima bij hoor, en met activiteiten erbij mag je weer een stuk meer eten :)

Vind ik niet nodig.

Nee, ben je toch ook al veel te oud voor, that ship has sailed :D
 

Fol.

Onze stats zijn erg vergelijkbaar en mijn (gemeten) onderhoud ligt op 2300 kC/dag. Dus ik schat in dat 1820 kC bij jou toch een 0.5 kg per week vetverlies moet kunnen opleveren. Mits zonder cheatdagen natuurlijk.... Zo niet: de cardio nog wat opschroeven?

Dat was ook de gedachte, helaas pakt de praktijk anders uit.
Misschien wat nauwkeuriger tracken, heb al gemerkt dat mfp soms aparte voedimgswaarden aangeeft, zelfs bij produkten met een groen vinkje.
Cardio doe ik principieel niet met uitzondering van de horizontale meerpersoons variant.

WTF. :eek: Ik zit op 2500 in de wedstrijdprep en dan gaat er een kg per week af. Wel met dagelijkse krachttrainining + dagelijkse cardio.

Ik heb een lage activiteitsfactor gebruikt bij de berekening, daar zou het niet aan moeten liggen.
 
Dat was ook de gedachte, helaas pakt de praktijk anders uit.
Misschien wat nauwkeuriger tracken, heb al gemerkt dat mfp soms aparte voedimgswaarden aangeeft, zelfs bij produkten met een groen vinkje.
Cardio doe ik principieel niet met uitzondering van de horizontale meerpersoons variant.
Ik gebruik zelf excel, maar ook daar staan fouten in. Zo at ik vandaag aardappelkroketten..die stonden in mijn sheet doodleuk met het dubbele aantal kcals dan op de verpakking..maar dit gebeurt natuurlijk ook vice versa.

Hoe staat bij jou bijvoorbeeld rijst en pasta erin? Gekookt of ongekookt?
 

Nee, ben je toch ook al veel te oud voor, that ship has sailed :D

:roflol:

Never to old to Tren :D
:roflol::roflol:
Weer een zorg minder dan :p
Lekker natty blijven toch! :thumbs::D
Fol.
Dat was ook de gedachte, helaas pakt de praktijk anders uit.
Misschien wat nauwkeuriger tracken, heb al gemerkt dat mfp soms aparte voedimgswaarden aangeeft, zelfs bij produkten met een groen vinkje.
Cardio doe ik principieel niet met uitzondering van de horizontale meerpersoons variant.
Ik heb een lage activiteitsfactor gebruikt bij de berekening, daar zou het niet aan moeten liggen.
Mmm, gewoon een laag metabolisme dus. Crosscheck je de voedingswaarden ook met productlabels?
Cardio scheelt natuurlijk wel; zo heb ik gisteren 10 km hardgelopen op 12 km/uur. Dan verbrand ik toch best wat kcal.
Ik gebruik zelf excel, maar ook daar staan fouten in. Zo at ik vandaag aardappelkroketten..die stonden in mijn sheet doodleuk met het dubbele aantal kcals dan op de verpakking..maar dit gebeurt natuurlijk ook vice versa.

Hoe staat bij jou bijvoorbeeld rijst en pasta erin? Gekookt of ongekookt?
Pasta is bij mij bijvoorbeeld zo'n 350 kcal / 100 gram, rijst volgens mij iets meer. Ik heb alles van de productlabels. Enkel dingen zoals 1 stuk fruit, ei etc. heb ik van internet. Ik maak dan ook soms nog wel eens onderscheid tussen een grote of kleine banaan of ei. Momenteel track ik niets op papier, maar enkel in mijn hoofd. Eind van de dag kan ik er iets naast zitten, maar dat zal max. 100-200 kcal zijn. Ik eet lekker veel groenten en mijn avondmaaltijd is veruit de grootste maaltijd. Gebakjes enzo sla ik af over het algemeen; ik heb liever dan ik 's avonds na mijn training nog veel kcal over heb, dan kan ik lekker genieten, zoals nu. :meal:
Cambodjaanse wokgroeten + kruiden (kurkuma, gember, kaneel, citroengras, koriander)
Kip-kerrie
Macaroni
Soepje erbij
IMG_20190117_204046.jpg


Mijn training van zojuist. Niet alles precies onthouden. Full Body:

V-Grip (small) Lat Pulldown:
4 x 10 x 75 kg

Bench Press:
1 x 10 x 80 kg
1 x 10 x 85 kg
2 x 5 x 90 kg
2 x 3 x 95 kg
1 x 1 x 105 kg
1 x 1 x 110 kg
1 x 1 x 115 kg, met cheaten (kont los)

Front Squat:
10 x 60 kg
10 x 65 kg
10 x 67,5 kg, jeej :cheer:
7 x 70 kg
4 x 75 kg, de vijfde was een failure
2 x 80 kg
1 x 87,5 kg YESS, nog een keer:
1 x 87,5 kg, oef, net aan, maar gehaald :banana:

Behind-the-Neck Press (BB, dus OHP-achtig zeg maar):
1 x 10 x 40 kg
5 x 5 x 50 kg (de eerste misschien 6, daarna kwam ik niet verder dan 5) :P

High Row (Machine):
4 x ca. 10 x 65 kg

Seated DB Curl (constant gesupineerd):
4 x 12 x 14 kg

Cable Rope Triceps Pushdown:
4 x 12 x 22,5 kg

1,5 uur bezig geweest hiermee, ik ben echt traag :P

Nu eten! drool:
 
Je kan wel meer eten is het voordeel :)

Aan 3 minuten heb je niet veel. :roflol:
Inderdaad. Ik heb geen vriendin en ben eenzaam. Bij mij zou het dus enkel een armtraining zijn van een minuutje. :P
 
:roflol::roflol:

Lekker natty blijven toch! :thumbs::D

Mmm, gewoon een laag metabolisme dus. Crosscheck je de voedingswaarden ook met productlabels?
Cardio scheelt natuurlijk wel; zo heb ik gisteren 10 km hardgelopen op 12 km/uur. Dan verbrand ik toch best wat kcal.

Pasta is bij mij bijvoorbeeld zo'n 350 kcal / 100 gram, rijst volgens mij iets meer. Ik heb alles van de productlabels. Enkel dingen zoals 1 stuk fruit, ei etc. heb ik van internet. Ik maak dan ook soms nog wel eens onderscheid tussen een grote of kleine banaan of ei. Momenteel track ik niets op papier, maar enkel in mijn hoofd. Eind van de dag kan ik er iets naast zitten, maar dat zal max. 100-200 kcal zijn. Ik eet lekker veel groenten en mijn avondmaaltijd is veruit de grootste maaltijd. Gebakjes enzo sla ik af over het algemeen; ik heb liever dan ik 's avonds na mijn training nog veel kcal over heb, dan kan ik lekker genieten, zoals nu. :meal:
Cambodjaanse wokgroeten + kruiden (kurkuma, gember, kaneel, citroengras, koriander)
Kip-kerrie
Macaroni
Soepje erbij
Bekijk bijlage 439568

Mijn training van zojuist. Niet alles precies onthouden. Full Body:

V-Grip (small) Lat Pulldown:
4 x 10 x 75 kg

Bench Press:
1 x 10 x 80 kg
1 x 10 x 85 kg
2 x 5 x 90 kg
2 x 3 x 95 kg
1 x 1 x 105 kg
1 x 1 x 110 kg
1 x 1 x 115 kg, met cheaten (kont los)

Front Squat:
10 x 60 kg
10 x 65 kg
10 x 67,5 kg, jeej :cheer:
7 x 70 kg
4 x 75 kg, de vijfde was een failure
2 x 80 kg
1 x 87,5 kg YESS, nog een keer:
1 x 87,5 kg, oef, net aan, maar gehaald :banana:

Behind-the-Neck Press (BB, dus OHP-achtig zeg maar):
1 x 10 x 40 kg
5 x 5 x 50 kg (de eerste misschien 6, daarna kwam ik niet verder dan 5) :P

High Row (Machine):
4 x ca. 10 x 65 kg

Seated DB Curl (constant gesupineerd):
4 x 12 x 14 kg

Cable Rope Triceps Pushdown:
4 x 12 x 22,5 kg

1,5 uur bezig geweest hiermee, ik ben echt traag :P

Nu eten! drool:
Wat zijn Cambodjaanse wokgroenten? Je avondeten ziet er echt lekker uit.
verdiend na zo'n dikke treen ook. YAYYY:D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven