Fitness Seller

Reset to Factory Default, but back on track!

1KG groente :eek: de gezonde leef :D

• Like
Waarderingen: BB_
Ik heb een vrieskist met een berg voorraad aan kip en diepvriesgroenten voor de mealprep en een bulkzak rijst van Lidl; koop altijd groot in. :P Heb altijd genoeg voorraad. Boodschappen is m.n. voor de dagelijkse (verse) dingen die ik niet hoef te preppen.
Heb ik ook inderdaad, maar zoals ik hierboven al zei met die groentenmixen koop ik die natuurlijk eerst in voor ik het voor de hele week bereid. Meestal zie je de caissière elke week wel even gek opkijken als ik weer met die berg aan zakken groente aankom :roflol:

:haha: Misschien beter een eigen moestuintje beginnen :p

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, ik houd van groente en het vult en geeft veel volume aan mijn maaltijden. :D
Heb ik ook inderdaad, maar zoals ik hierboven al zei met die groentenmixen koop ik die natuurlijk eerst in voor ik het voor de hele week bereid. Meestal zie je de caissière elke week wel even gek opkijken als ik weer met die berg aan zakken groente aankom :roflol:
Die roerbakgroenten gebruik ik voor mijn avondeten, dat prep ik doorgaans niet. Op het werk eet ik meestal broccoli of broccoli-bloemkool-wortel uit de diepvries. Kan eenvoudig in de magnetron opgewarmd worden (dus de groenten hoef ik niet echt te preppen, tenzij ik verse broccoli heb). De kassière zal wel vaker gek opkijken. Als iets in de bonus is koop ik ook vaak groot in (pindakaas, havermout, kwark, diepvriesfruit, blikjes tonijn, Monster Ultra etc.) :P
En daarnaast nog op low carb dagen 400 gram bloemkool(rijst) en elke dag 400 gram tomaat. Dus vaak zelfs 1800 gram :o
Lekker toch. Bloemkoolrijst eet ik doorgaans niet. Ik heb niet veel low-carb dagen. Ik heb enkel een aantal PSMF-dagen gehad in de prep, maar toen mocht ik van mijn coach enkel witvis en eieren en verder helemaal niets, ook geen toevoegingen of iets ander drinken dan water. :roflol: Dat was niet echt relaxed, maar uiteindelijk wel goed vol te houden, aangezien zero carbs gemakkelijker gaat dan weinig carbs. :D

Deze week cursus op Eindhoven. Ook getraind na de cursus op de vliegbasis. Een beetje waar ik zin in had, maar wel beendominant:

Front Squat:
10 x 20, 40 kg, 8 x 60 kg (warming-up)
10 x 65 kg
10 x 67,5 kg
8 x 70 kg
5 x 75 kg
5 x 75 kg
3 x 80 kg
1 x 85 kg, ging lekker :cool:. Aangezien ik vorige keer 87,5 goed haalde en de training lekker ging tot nu toe, wilde ik 90 kg proberen:
1 x failure op 90 kg, balen :mad:. Maar het voelde alsof het er wel in zat, dus even goed rust genomen:
1 x failure op 90 kg. Zat er helaas toch niet in, maar nu was ik wel leeg. Het goede gevoel was even weg, maar dit kreeg ik gelukkig wel weer snel terug (mindset is alles :)).

OHP:
8 x 40 kg (warming up)
2 x ?? x 45 kg (stuk of 9 reps volgens mij)
2 x 7 x 50 kg (ben ik vergeten, dus dit schat ik)
2 x 4 x 55 kg (wilde voor de 5 gaan, maar zat er niet in)

Lat Pulldown:
2 x 12 x 70 kg
2 x 8 x 80 kg
1 x 6 x 85 kg

Peck Deck:
4 x 12à15 x 65-60 kg

One-Leg Seated Leg Curl:
4 x 12 x 35 kg + één dropset 2-benig 65 kg

One-Leg Leg Press:
4 x 10-12 x 40 kg (heerlijk :fire:))

One-Leg Leg Extension:
4 x 15 x 30 kg
Na de eerste set even rust, maar daarna ging ik door links-rechts-links-rechts, met als doel dat ik geen/nauwelijks rust pakte en dat de reps op het display (Technogym) niet gereset werden. Na de laatste set een 2-benige dropset gepakt met 60-55 kg totdat ik aan de 100 reps zat (na de eerste set rust, dus dit waren de tweede/derde/vierde set (3x2x15) en dropset (10x)). :D:fire::fire:

Rotary Calf:
1 x 20 x 50 kg
3 x 20 x 45 kg

Cardio: 23 minuten crosstrainer (en klein beetje gewandeld vandaag).

Totale trainingstijd incl. cardio was 2 uur (dan heb ik het gekut op de squats niet meegerekend, daarvoor heb ik 10 minuten in mindering gebracht :P).
Daarna even snel een sauna'tje gepakt. En nee, er waren geen andere mannen. :D

Gisteren mijn keukenkast opgeruimd en ik kwam nog wat dingen tegen die aan de datum zaten, dus ga ik deze week even opmaken:

PWO:
IMG_20190121_154941.jpg

Avondeten (Post WO):
Kant-en-klare noedels (saté) van de Lidl:
IMG_20190121_202037.jpg

Musclemeat kant-en-klare Sweet Potato Chicken:
IMG_20190121_204224.jpg

Ik zou alles tracken behalve kruiden.

:roflol:

Deze ochtend was de cursus wat saai, dus zat (stiekem) te DBB'en. Het middagdeel was wel weer interessant (APU en motoren van de C-130 Hercules). :D

Vandaag even de benen ontzien, want die had ik gisteren al goed te pakken gehad. Verder voelde gisteren bij de OHP mijn schouders wat vermoeid, dus die ook niet getraind.

Training: borst/rug/biceps, met focus op borst. Onderstaande post van @wovano maakte dat ik dacht, laat ik ook weer eens meerdere oefeningen voor een spiergroep pakken. Tot aan mijn operatie trainde ik bijna altijd een splitschema of PPL-schema en toen had ik inderdaad wel een lekkere pomp. Thanks @wovano , goed advies:
Buiten efficiënt trainen voor zoveel mogelijk gains is het plezier in trainen natuurlijk ook belangrijk. Ik zou nooit plezier hebben als ik naar huis ga en de hele training geen goede pomp heb gehad. Daarom zou ik ook nooit lage volumes per spiergroep of een fullbody schema kunnen draaien. Heb het idee dat jij er ook wel zo over denkt:p

Duzzz...

Bench Press:
10 x 20, 40, 60 kg, 8 x 80 kg (warming-up)
10 x 85 kg
10 x 85 kg
7 x 90 kg
5 x 95 kg
3 x 100 kg
Gaat lekker tot nu, voelt goed
1 x 110 kg
1 x 115 kg, net aan :D

Incline DB Press:
10, 10, 10, 8, 8 x 34 kg, goeie pomp :cool:

Incline DB Fly:
4 x 12 x 22 kg, lekker :)

Machine Pulldown:
10, 10, 9, 9, 9 x 105 kg

Machine Row (cable was bezet):
2 sets 70 kg, 2 sets 65 kg, deze machine van Technogym is dus gewoon écht KUT!
Kreeg geen goed gevoel in mijn lats en voelde als een nutteloze beweging, pfff. :scold:

EZ-Bar Curls:
4 x 12-10 x 38 kg, voelt lekker

DB Curls (Supinated op incline bench zittend):
4 x 12 x 16 kg + één dropset staand met 14-12 kg :fire::fire:

Abs Machine:
4 sets 60-55 kg tot falen

Zo meteen eten. :meal:

Dat gekut vanochtend over grammatica enzo was echt niet al te serieus bedoeld, :P maar ik heb gewoon de drang dt-fouten te corrigeren en houd mij meestal al in. Zelf maak ik ook wel eens een foutje en ben ik dankbaar als mensen mij hierop wijzen, dat houdt me immers scherp. :thumbs:

Nice bench!

• Like
:roflol:

Deze ochtend was de cursus wat saai, dus zat (stiekem) te DBB'en. Het middagdeel was wel weer interessant (APU en motoren van de C-130 Hercules). :D

Vandaag even de benen ontzien, want die had ik gisteren al goed te pakken gehad. Verder voelde gisteren bij de OHP mijn schouders wat vermoeid, dus die ook niet getraind.

Training: borst/rug/biceps, met focus op borst. Onderstaande post van @wovano maakte dat ik dacht, laat ik ook weer eens meerdere oefeningen voor een spiergroep pakken. Tot aan mijn operatie trainde ik bijna altijd een splitschema of PPL-schema en toen had ik inderdaad wel een lekkere pomp. Thanks @wovano , goed advies:

Duzzz...

Bench Press:
10 x 20, 40, 60 kg, 8 x 80 kg (warming-up)
10 x 85 kg
10 x 85 kg
7 x 90 kg
5 x 95 kg
3 x 100 kg
Gaat lekker tot nu, voelt goed
1 x 110 kg
1 x 115 kg, net aan :D

Incline DB Press:
10, 10, 10, 8, 8 x 34 kg, goeie pomp :cool:

Incline DB Fly:
4 x 12 x 22 kg, lekker :)

Machine Pulldown:
10, 10, 9, 9, 9 x 105 kg

Machine Row (cable was bezet):
2 sets 70 kg, 2 sets 65 kg, deze machine van Technogym is dus gewoon écht KUT!
Kreeg geen goed gevoel in mijn lats en voelde als een nutteloze beweging, pfff. :scold:

EZ-Bar Curls:
4 x 12-10 x 38 kg, voelt lekker

DB Curls (Supinated op incline bench zittend):
4 x 12 x 16 kg + één dropset staand met 14-12 kg :fire::fire:

Abs Machine:
4 sets 60-55 kg tot falen

Zo meteen eten. :meal:

Dat gekut vanochtend over grammatica enzo was echt niet al te serieus bedoeld, :P maar ik heb gewoon de drang dt-fouten te corrigeren en houd mij meestal al in. Zelf maak ik ook wel eens een foutje en ben ik dankbaar als mensen mij hierop wijzen, dat houdt me immers scherp. :thumbs:
Lekker bezig geweest gisteren. :cool::cool:

• Like
Terug
Naar boven