- Waardering
- 12.551
Ik gebruik zelf excel, maar ook daar staan fouten in. Zo at ik vandaag aardappelkroketten..die stonden in mijn sheet doodleuk met het dubbele aantal kcals dan op de verpakking..maar dit gebeurt natuurlijk ook vice versa.
Hoe staat bij jou bijvoorbeeld rijst en pasta erin? Gekookt of ongekookt?
Ongekookt, die bekende fout wel gemaakt in het begin.
Indien mogelijk scan ik de barcodes en controleer ze.
Mmm, gewoon een laag metabolisme dus. Crosscheck je de voedingswaarden ook met productlabels?
Cardio scheelt natuurlijk wel; zo heb ik gisteren 10 km hardgelopen op 12 km/uur. Dan verbrand ik toch best wat kcal.
Pasta is bij mij bijvoorbeeld zo'n 350 kcal / 100 gram, rijst volgens mij iets meer. Ik heb alles van de productlabels. Enkel dingen zoals 1 stuk fruit, ei etc. heb ik van internet. Ik maak dan ook soms nog wel eens onderscheid tussen een grote of kleine banaan of ei. Momenteel track ik niets op papier, maar enkel in mijn hoofd. Eind van de dag kan ik er iets naast zitten, maar dat zal max. 100-200 kcal zijn. Ik eet lekker veel groenten en mijn avondmaaltijd is veruit de grootste maaltijd. Gebakjes enzo sla ik af over het algemeen; ik heb liever dan ik 's avonds na mijn training nog veel kcal over heb, dan kan ik lekker genieten, zoals nu.
![]()
Ik kijk altijd ook even de tabel na idd.
Zou zelfs m'n metabolisme lui zijn?

Je kan wel meer eten is het voordeel
Aan 3 minuten heb je niet veel.![]()
Dat is wel een groot voordeel, zeker.
Nou atm vrijgezel dus dat is sowieso niet aan de orde..

)