Fitness Seller

Reset to Factory Default, but back on track!

Sterke training hoor Bert! Goed duw- en trekwerk!

maar ik heb gewoon de drang dt-fouten te corrigeren en houd mij meestal al in.

In dit zinsverband zou ik dt-fouten tussen aanhalingstekens zetten, dat maakt het grammaticaal wat volmaakter.

Dus: .........maar ik heb de drang "dt-fouten" te corrigeren en houd mij meestal al in.

Just saying Bert :kiss:

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
In dit zinsverband zou ik dt-fouten tussen aanhalingstekens zetten, dat maakt het grammaticaal wat volmaakter.

Dus: .........maar ik heb de drang "dt-fouten" te corrigeren en houd mij meestal al in.

Over nagedacht en bewust niet gedaan, omdat ik dit grammaticaal correcter vond. Op mijn telefoon reageer ik b.t.w. vaak even snel tussen het werk door, zoals nu.

• Like
Waarderingen: Inb4

Volgens mij hoor je dat niet met aanhalingstekens te schrijven.

Wat is er intussen gebeurd dan?
Kaakoperatie gehad en veel massa en kracht verloren door 6 weken niet te kunnen en mogen trainen en 7 weken door een rietje te moeten "eten". Nu ben ik weer opnieuw aan het leren te kauwen. :P
Voor de operatie had ik mijn eerste wedstrijd, dus ik was in de cut al 15 kg afgevallen en ging wedstrijddroog onder het mes, dus om af te vallen was dat niet ideaal.
Zeker een mooie bench. :thumb: Gaat je eigen gewicht al weer omhoog?

Lekker bezig geweest gisteren. :cool::cool:

Sterke training hoor Bert! Goed duw- en trekwerk!
Thanks. Langzaam en steady, dus dat is prima.
Het is toch echt KUDT. ;)

Zojuist 1 uur 10 minuten hardgelopen. Planning was een uurtje, maar ik liep door onbekend terrein en dan wordt het wel eens wat langer. :D

En weer 70 g vet in rook op gegaan. :p
Op de terugweg langs de supermarkt gegaan en het feit dat ik trek heb als een paard, heeft ervoor gezorgd dat ik een hoop lekkers heb gekocht. Zit op pas op 1650 kcal vandaag, dus lekker bikken zo. :meal:
Ik probeer dat denken in vet verbranden overigens een beetje los te laten, want maak mezelf er alleen maar gek mee en vind cardio gewoon lekker. Het was vandaag binnen in het lokaal zo warm, dat ik blij ben even lekker een frisse neus te hebben gehaald. :)

Nou, voor iemand die weer terug probeert te komen op zijn pre-operatie gewicht is het misschien niet het beste. Voor jou wel :P
Klopt, maar meer eten is altijd goed. :)

Vanochtend werd ik wakker met een dik oog. Geen idee wat de oorzaak is, ik denk een infectie. Ik zit heel de week intern op Vliegbasis Eindhoven i.v.m. cursus en moet zeggen dat de kamer waar ik slaap niet erg schoon en hygiënisch is, dus wellicht is dat de oorzaak (nu speculeer ik, I know). Verder al een paar dagen keelpijn, dus ik voelde mij niet super fit. :sad:Gelukkig wel ruim voldoende geslapen.

Ondanks dat ging de training wel lekker. :)

Rug/Schouders/Triceps:

Wide Grip Cable Row:
4 x 15 x 50 kg (max., dus dat zegt al genoeg over hoe pauper dit cable station was; als zelfs ik max. kan pakken :roflol:)

Druk in de gym, dus de gewenste volgorde omgegooid.
Face Pull:
4 x 12 x 42,5 kg

One-Arm DB Row (Bench Supported):
4 x 10 x 34 kg

Wide Grip Lat Pulldown:
4 x 12 x 70-65 kg

V-Grip Lat Pulldown:
4 x 12 x 70-75 kg

Seated DB Shoulder Press:
5 x 10-11 x 30 kg

Seated Bent-Over Lateral Raises:
4 x 12 x 10-8 kg

Seated DB Front Raises:
4 x 12 x 8 kg (10 kg was teveel, verder nog 2 setjes DB Side Raises tussendoor gedaan, omdat ik die Bent-Over niet zo voelde voor m'n side delts)

Cable Rope Tricpes Pulldown:
4 x 12 x 20 kg

Cable Bar Overhead Triceps Extension (wilde rope doen, maar kreeg kramp in mijn hand :P):
4 x 12 x 27,5 kg (max.)

Totale trainingstijd: 1 uur 35 minuten
:banana:

IMG_20190124_182021.jpg

Vanochtend werd ik wakker met een dik oog. Geen idee wat de oorzaak is, ik denk een infectie. Ik zit heel de week intern op Vliegbasis Eindhoven i.v.m. cursus en moet zeggen dat de kamer waar ik slaap niet erg schoon en hygiënisch is, dus wellicht is dat de oorzaak (nu speculeer ik, I know). Verder al een paar dagen keelpijn, dus ik voelde mij niet super fit. :sad:Gelukkig wel ruim voldoende geslapen.
In zuid-amerika zijn van die vliegen die eitjes in je oog kunnen leggen. De maden die daar uitkomen vreten zich eerst door je oogbol en dan naar de hersenen.
Zijn er toevallig collega's net uit de antillen teruggekomen of zo? Het kan ook iets heel anders zijn natuurlijk.

Terug
Naar boven