XXL Nutrition

Reset to Factory Default, but back on track!

Knap dat je dat vetpercentage zo kunt behouden! Heel netjes!

Nog steeds flink droog Bert! Dat weet je maar mooi vast te houden..

Yes jelly!

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Goed droog nog!

Al dat gevreet? Hoeveel kcals eet Bert dan?
3600 kcal. Deze week 3400 ofzo,dus iets minder. Als ik echt ga bulken moet ik wel 4000 eten, maar wil niet te veel vet aanzetten.
IMG_20190125_073814.jpg

Kutoog. :yell:
Slecht geslapen. Misschien maar eens een rustdagje nemen.

Holy shit:o

ben meteen wakker :p

flinke klauwen heb je!

3600 kcal. Deze week 3400 ofzo,dus iets minder. Als ik echt ga bulken moet ik wel 4000 eten, maar wil niet te veel vet aanzetten.
IMG_20190125_073814.jpg

Maar zo zet je natuurlijk ook nooit echt veel spiermassa aan. En er kan best nog wel iets aan vet bij.

Holy shit dat oog, heftig. Dagje rust lijkt me slim ja.

• Like
Waarderingen: BB_
Maar zo zet je natuurlijk ook nooit echt veel spiermassa aan. En er kan best nog wel iets aan vet bij.

Holy shit dat oog, heftig. Dagje rust lijkt me slim ja.
Weet ik, ik moet omhoog en accepteren dat ik iets in vet aanzet. Voel me vandaag belabberd.

Weet ik, ik moet omhoog en accepteren dat ik iets in vet aanzet. Voel me vandaag belabberd.
Misschien als doel stellen dat je een bepaald gewicht per week wil bijkomen. Als is het bijvoorbeeld maar gemiddeld 250 gram per week. Heb je 2 weken je doel niet gehaald, dan moet je voeding met 100 of 200 kcals omhoog.

Misschien als doel stellen dat je een bepaald gewicht per week wil bijkomen. Als is het bijvoorbeeld maar gemiddeld 250 gram per week. Heb je 2 weken je doel niet gehaald, dan moet je voeding met 100 of 200 kcals omhoog.
Precies, hier is @Bert autistisch genoeg voor!

IMG_20190125_073814.jpg

Draag je lenzen? Zoja, dan doe je er goed aan ze even niet in te doen.

Lekkere training toch.
Dat oog is niet OK. Als dat morgen nog zo is zou ik de kamparts (of hoe heet een dokter in het leger?) maar eens raadplegen.

Ik weet hoe het werkt, dat is het probleem niet, thanks anyway :thumbs:. Mijn issues zijn van een andere aard.
Precies, hier is @Bert autistisch genoeg voor!
Dat wel, maar ik wil niet te snel omhoog en mijn blokjes kwijt. :roflol:
Draag je lenzen? Zoja, dan doe je er goed aan ze even niet in te doen.
Nope. Mijn oog is ook wel oké, het is er echt onder.
Lekkere training toch.
Dat oog is niet OK. Als dat morgen nog zo is zou ik de kamparts (of hoe heet een dokter in het leger?) maar eens raadplegen.
Vanochtend nog steeds wel dik. In de loop van de dag is de bult afgezakt naar mijn wang, heel raar. Het lijkt er nu op alsof er een vochtballon in mijn wang zit. Ik heb er niet superveel last van en de training vandaag ging goed. Ik moet zeggen dat ik wel ibuprofen heb genomen.

IMG_20190126_093753.jpg IMG_20190126_093807.jpg

Training vandaag: het plan was benen (+ buik), maar het werd benen + borst :D.

PWO: Limitless (Muscle Rage)

Front Squat:
Div. warming-up sets
1 x 10 x 65 kg, easy
2 x 10 x 70 kg :cool: voelde goed en gemakkelijk
2 x 5 x 75 kg :cool:
1 x 3 x 80 kg
1 x 85 kg, voelde gemakkelijk, dus had veel vertrouwen dat 90 kg zeker zou lukken
1 x 90 kg FAAL :scold:
1 x 90 kg FAAL :scold:
1 x 87,5 kg, net aan
De stap van 85 naar 90 kg voelde ineens bizar zwaar. Eerst die 87,5 maar eens goed onder de knie krijgen. Ik was erg tevreden t/m die 85 kg set, maar die gefaalde 90 kg's waren jammer.

Bench Press:
Div. warming-up sets
2 x 10 x 85 kg
2 x 5 x 95 kg
1 x 3 x 100 kg
1 x 110 kg
2 x 1 x 115 kg, lekker :cool:

Plate-Loaded Leg Press:
4 x 12 x 160 kg

Incline DB Press:
12, 11, 12 ,10 x 34 kg

Standing Leg Curl:
4 x ?? x 30 kg (ik denk 13-15 reps)

Seated One-Leg Leg Extension:
4 x 15 x 36 kg + één dropset 10 x 68 kg (2-benig) :fire::fire:

Peck Fly (Machine):
4 x 13-15 x 70 kg

Seated Calf Raise:
4 x 20 x 35-30 kg (langzaam, Full ROM met hold)

Best tevreden.

Dat oog is nu wel beter ja.
Toch...kracht van de herhaling....als dit aanhoudt dan toch maar een arts raadplegen.

Word je nog steeds begeleid of doe je nu alles zelf. Sorry als ik dat gemist heb. En wat zijn nu je doelen voorlopig? Wil je nog een wedstrijd gaan doen? Blijf je natty of wil je toch nog iets gaan gebruiken?

Huh heb je wedstrijden gedraaid?

Dat oog is nu wel beter ja.
Toch...kracht van de herhaling....als dit aanhoudt dan toch maar een arts raadplegen.
Het is niet zozeer mijn oog, maar mijn wang. Echt beter was het gisteren niet; erg dikke wang. :mad: In de loop van de dag begon ik het weer meer te voelen en vannacht was echt kut. Ik heb voor het slapengaan ibuprofen genomen en werd om de 2 uur wakker. Ik heb constant gekoeld met een icepack, waardoor de pijn enigszins verdoofd werd en ik wel weer in slaap kon komen. Morgen ga ik zeker naar de arts; in het weekend kan dit alleen in noodgevallen.

Word je nog steeds begeleid of doe je nu alles zelf. Sorry als ik dat gemist heb. En wat zijn nu je doelen voorlopig? Wil je nog een wedstrijd gaan doen? Blijf je natty of wil je toch nog iets gaan gebruiken?
Ik heb even geen begeleiding en hier geen behoefte aan. Het enige doel op dit moment is revalideren en weer terugkomen op mijn oude niveau. Ik wil langzaam en clean bulken en volledig herstellen en dan zie ik wel weer verder. In de toekomst wil ik zeker wedstrijden draaien. Ik heb nagedacht over gebruik en was dit zeker van plan, maar sinds mijn operatie ben ik hier helemaal niet meer mee bezig. Eerst weer eens in een goed ritme komen en weer fatsoenlijke krachtstats neerzetten. Ik ben afgelopen weken wel weer een paar kg aangekomen, maar mijn gewicht fluctueert per dag en week zo enorm dat hier geen pijl op te trekken is (stoelgang is ook zeer onregelmatig, dat had ik voorheen nooit). Ben nog steeds wel aardig droog, dus dat is prima. :D

Huh heb je wedstrijden gedraaid?
Ik heb in september deelgenomen aan de Gold's Gym Classic; dit had ik je in een ander topic reeds verteld (toen je vroeg waardoor ik was afgevallen). Men's Physique, C-klasse, eerste wedstrijd. Ik was derde geworden van de vijf en hier zeer tevreden mee. :cool:
Foto's heb ik hier in mijn log en de fotosectie gepost. Vijf weken na de wedstrijd heb ik een kaakoperatie ondergaan, waardoor ik mijn doelen even aan de kant heb moeten schuiven. Nu gaat het op zich wel weer lekker.

Is mij niet bijgebleven. Heb je ook b-status, kan ik mij eigenlijk niet voorstellen. Is geen aanval maar er zit gewoon niet veel op. Vraag mij altijd af waarom een je wedtrijd zou doen als je nog niet zo ver bent.

Terug
Naar boven