Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is mij niet bijgebleven. Heb je ook b-status, kan ik mij eigenlijk niet voorstellen. Is geen aanval maar er zit gewoon niet veel op. Vraag mij altijd af waarom een je wedtrijd zou doen als je nog niet zo ver bent.
Bert laat tenminste eens wat zien van zichzelf kan jij wat van leren.Bert kwam uit in de lange zwembroeken categorie, men's physique.
Bert laat tenminste eens wat zien van zichzelf kan jij wat van leren.

Bert laat tenminste eens wat zien van zichzelf kan jij wat van leren.
Het lijkt hier wel de gesloten inrichting voor dementen, die niet meer weten of ze vroeger nou 80kg curlde of 8, ach het is maar een nummertje he opaHet lijkt hier wel de lagere school met dat moeten.
Het lijkt hier wel de gesloten inrichting voor dementen, die niet meer weten of ze vroeger nou 80kg curlde of 8, ach het is maar een nummertje he opa
Bert kwam uit in de lange zwembroeken categorie, men's physique.

Ja, ik heb een b-status verworven. Ik heb een aantal jaar dedicated getraind en had m.i. wel het niveau en mijn coach dacht er ook zo over. Ik vind het altijd jammer als mensen oordelen over 'nog niet zo ver'. Als ik kijk naar de concurrentie, had ik een prima fysiek voor een C-klasse wedstrijd Men's Physique. Op dit moment heb ik een behoorlijke terugval gehad en moet er inderdaad weer heel wat massa op. Daarom dat ik nu ook even geen westrijddoel heb, maar eerst weer een beetje op niveau wil komen. Je kunt je ook afvragen wat natty max. haalbaar is. Aan het einde van de bulk woog ik 102-103 kg en op het podium 86-87 kg. Misschien niet heel veel, maar ik denk ook dat ik natty echt niet veel meer dan 5 kg droge spiermassa er bovenop zou kunnen krijgen. Ik was in ieder geval zeer tevreden met het resultaat.Is mij niet bijgebleven. Heb je ook b-status, kan ik mij eigenlijk niet voorstellen. Is geen aanval maar er zit gewoon niet veel op. Vraag mij altijd af waarom een je wedtrijd zou doen als je nog niet zo ver bent.

Ondanks dat mijn kaakoperatie al een aantal maanden terug was, ben ik nog niet helemaal hersteld. Misschien is revalideren niet de juiste term, maar ik zit in ieder geval nog op de weg terug en de kaakchirurg en ortho zijn nog druk bezig om de boel netjes op zijn 'plaats' te krijgen.
Ik vind het wel prettig om op de grote lifts bijv. of 5x5 te doen of 10-10-5-5-3-1-1 o.i.d. Op dit moment train ik even wat ik fijn vind, binnenkort ga ik wel weer een schema van mijn coach volgen. Overigens heb ik vorig jaar volgens het schema van mijn coach ook vaak 10-5-3-1-1 e.d. varianten op de compounds gedaan.Vraagje he. Waarom het elke keer opwerken naar je 1 rm op grote lifts? Ik heb lang niet al je trainingen doorgelezen maar ik zie echt heel vaak een 1rm staan. Dat gecombineerd met nauwelijks rustdagen lijkt me niet bevorderlijk voor je gains.
Bert kwam uit in de lange zwembroeken categorie, men's physique.
In de toekomst zou ik wel richting Classic willen, maar daarvoor kom ik nu nog veel massa te kort. Daarnaast denk ik dat klassen anders dan Men's Physique niet voor naturels zijn weggelegd.Thanks!Bert laat tenminste eens wat zien van zichzelf kan jij wat van leren.

9 kg moet wel lukken.

Momenteel niet nee. Maar wat is jouw verwachting als natty? Dat je met 100 kg op het podium staat?Dat had ik begrepen, maar vind zijn shape momenteel niet contestwaardig. Sowieso respect dat hij daar wel hard heeft gestaan, ik ken de weg en die is pittig.

Ik kan weer redelijk eten, maar slechts 2 kiezen raken elkaar, maar de meeste dingen gaan wel weer (in langzaam tempoMaar je kunt nu toch weer eten en trainen? Je hebt al genoeg verloren zei je en zit nog zo laag in vet dat je zeker wel extra kcal kunt eten imo en wat massa kunt proberen aan te zetten.
Weet niet of ze nog verder gaan sleutelen waardoor je weer niet kunt eten maar dan zou je nog meer verliezen bijv.
). 

Bert!!

Tja ik vind het niet bijzonder. Erg plat en geen mooie verhoudingen. Lijkt net of je pas net komt kijken. Natuurlijk snap ik dat het als natty en op jouw lengte niet makkelijk is, maar ik kan het helaas niet anders verwoorden.
Je moet zijn fysiek niet beoordelen op niveau van pakweg classic physique.
Bekijk het eens vanuit het perspectief van een c klasse wedstrijd men's physique. Daar had hij toch wel zijn plaats?

Ik waardeer je eerlijkheid, maar dit is dus precies de reden dat ik tijdens de prep geen foto's meer postte. Nu is de wedstrijd achter de rug, dus gaat het mijn mindset niet meer beïnvloeden. Niet iedereen heeft topgenetics, maar ik was tevreden met het resultaat. Het is ook een C-wedstrijd, ofwel beginnerswedstrijd. Je moet ergens beginnen en ik denk dat het voor mij persoonlijk en mijn ervaring en ontwikkeling echt wel goed was aan een wedstrijd te hebben deelgenomen. Als ik in de toekomst op een serieus niveau mee wil doen, zal ik inderdaad nog heel wat massa moeten pakken en ook andere middelen moeten gebruiken.Tja ik vind het niet bijzonder. Erg plat en geen mooie verhoudingen. Lijkt net of je pas net komt kijken. Natuurlijk snap ik dat het als natty en op jouw lengte niet makkelijk is, maar ik kan het helaas niet anders verwoorden.
Uiteindelijk gaat er om hoe goed je traint en wat je lift, niet om hoe goed je kan loggen toch?

Inderdaad. Feedback en opbouwende kritiek is prima, maar ik heb geleerd mij een beetje af te zonderen van negatieve reacties en een positieve mindset te houden. Als je gelooft in je doelen, haal je ze ook.Je moet zijn fysiek niet beoordelen op niveau van pakweg classic physique.
Bekijk het eens vanuit het perspectief van een c klasse wedstrijd men's physique. Daar had hij toch wel zijn plaats?
Ik weet voor mijzelf dat ik het maximale er uit heb gehaald en er alles aan heb gedaan. Ik weet ook dat als mijn poseren iets beter was geweest, ik de nummer 2 ook wel had kunnen pakken. Alleen de nummer 1 had duidelijk een betere fysiek.