Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nieuwe Fox Gym is echt geweldig, meer en betere apparaten dan in de gyms waar ik normaal gesproken train, goeie sfeer, relaxte mensen en muziek. Vandaag weer 'gewoon' bij de F4F om de hoek getraind. Schouders + triceps + abs.

Je hebt gelijk, maar ik ben nog wel shredded. Zaterdag vet laten meten; percentage weet ik niet, maar vierpuntsmeting kwam uit op 14 mm. Dit vasthouden tot aan vakantie, dan ben ik tevreden.Ik zei toch dat je van het lekkere eten in Frankrijk moest genieten...
Ik ken het dilemma, maar als je er ben geweest is er geen dilemma meerPotver, ben er nog steeds niet geweest en hoor erg goede berichten
Toch wel een dilemma hoor ; of blijven bij de -niet geweldige- gym op de hoek of een stukje rijden voor een écht goede gym...![]()
. Doordeweeks is voor mij niet praktisch, maar in het weekend wil ik toch echt vaker daarheen gaan. Sfeer is relaxed en ze hebben er alles wat ik nodig heb, nu kan ik mijn schema niet 100% volgen bij de F4F en met 7 squatracks (powercages) en 6 Leg Presses hoef je bij Fox nooit te wachten
.Ach ja, shit happens.Wat was dat nou die binge?
Ik ben benieuwd wat die coaching je gaat brengen, zou daar zelf te eigenwijs voor zijn .... Succes iig.
.Ja klopt, het heeft echt niet zoveel impact.Tja..als je maar lang genoeg in een flink deficit zit komt er vanzelf een moment dat zo'n binge gebeurt.
Gewoon weer herpakken en niet van wakkerliggen![]()

Ofwel je bent overleden door ondervoeding, of het tabelletje of die 14 mm klopt niet14 mm huidplooimeting, 29 jaar (bijna 30), wat is mijn vetpercentage?![]()

Hoezo? De meting is door mijn coach gedaan, dus ik ben er zeker van dat dat klopt. De tabel heb ik inderdaad 'gewoon' van internet geplukt, maar volgens mij is ie hetzelfde als de tabel die mijn coach had (de 4 meetpunten zijn in ieder geval gelijk).14 mm kan best; als je bij 20-29 jaar kijkt kom je inderdaad extreem laag uit; het punt zit het 'm in het feit dat het tabel geen kleinere stappen in leeftijd maakt. Als je bij 30-39 jaar kijkt, zit je al zo'n 4% hoger dan bij 20-29 jaar. Aangezien ik volgende maand 30 word, zal ik dus tussen die 2 waarden in zitten, dus rond de 6%. Bij lage percentages werken die tabellen niet goed meer. Mijn coach zei dan ook gewoon op de mm's en de spiegel af te gaan.Ofwel je bent overleden door ondervoeding, of het tabelletje of die 14 mm klopt niet![]()
. Vandaag benen; het schema van mijn coach is echt relax! Enkel de buikoefeningen en een paar tricepsoefeningen zou ik willen veranderen. Beentraining vind ik nu gewoon echt leuk
; vroeger had ik daar zo'n hekel aan.Ik heb 1x per maand een afspraak. Dan wordt er vet gemeten en mijn trainings- en voedingsschema doorgenomen. Deze staat ook in Dropbox. Verder kan ik altijd per mail/Whatsapp vragen stellen. Trainen bij Fox gym kan uiteraard ook wanneer ik wil; de gym is echt relax, alleen wat verder van huis. Aangezien ik pas net begonnen ben, moet ik nog zien hoe de verdere begeleiding loopt, maar ik veronderstel dat mijn coach kijkt naar mijn progressie en op basis daarvan eventueel mijn schema's aanpast en adviezen geeft.Als ik naar die tabel kijk dan geloof ik idd de waarden niet erg meer die bij < 14 mm staan. Volgens mij is onder de 4% ook niet verenigbaar meer met het leven.
Krijg je een schemaatje opgestuurd van de coach, of hoe werkt dat?
. Verder gewoon clean gegeten, dus nog beneden de 3000 kcals gebleven vandaag met verder mijn standaard maaltijden (havermout, rijst/vis/broccoli, rijst/groenten/kip, whey, ei, fruit etc.). Ik was erg leeg aan het einde van mijn training en merkte een lichte spierpijn van mijn borsttraining van eergisteren. Lang geleden dat ik mijn borst zo heb gevoeld, daardoor voelt het gelijk alsof mijn nieuwe zijn effect heeft. Behalve benen heb ik namelijk niet vaak meer echte spierpijn.Jij cheater!!Vandaag lekker schouders en triceps getraind. OHP 5x5 op 60 kg, vorige keer nog op 55 kg, dus dat is al beter. Wel ben ik nog steeds lichtjes aan het cutten sinds de contest, maar het gewicht blijft vrij constant (misschien dan niet echt cutten, maar 2800-2900 kcals op trainingsdagen zou toch beneden onderhoud moeten zijn). Vandaag had ik wel erg trek, een extra low carb bar op en op het werk 7 winegums uit de snoeppot gepakt, dat was lang geleden; collega's waren verbaasd om mij te zien snoepen. Verder gewoon clean gegeten, dus nog beneden de 3000 kcals gebleven vandaag met verder mijn standaard maaltijden (havermout, rijst/vis/broccoli, rijst/groenten/kip, whey, ei, fruit etc.). Ik was erg leeg aan het einde van mijn training en merkte een lichte spierpijn van mijn borsttraining van eergisteren. Lang geleden dat ik mijn borst zo heb gevoeld, daardoor voelt het gelijk alsof mijn nieuwe zijn effect heeft. Behalve benen heb ik namelijk niet vaak meer echte spierpijn.

was iig niet om vrolijk van te worden... alhoewel ik het zo aan jou zou willen geven en jij er blij mee zou zijn. 
en het waren geeneens apenkoppen.
@Skatermarvin 
Haha, ja dat zal. Ik wil het ook niet een echte cheat noemen. Had toen ik ging slapen wel weer trek, en nog even mijn bed uitgegaan om wat te eten. Wel gewoon clean gegeten hoor, ongeveer 3100-3200 kcals. Ik heb nu meer trek op 3000 kcal dan tijdens de contest op 2600.Heb ooit eens een 4 punts meting laten doen door een PT en BB-er... maar was niet afleesbaar in de tabel... Geloofde er niet veel van.. maar achteraf gezien denk ik wel goed gemeten...was iig niet om vrolijk van te worden... alhoewel ik het zo aan jou zou willen geven en jij er blij mee zou zijn.
Maar tssss.... wat een dikke cheat!en het waren geeneens apenkoppen.
@Skatermarvin
Ze proberen mij nog steeds aan de taart te krijgen... tja... dat wordt hem niet.. maar als ze me dan mijn chili con carne met 4 eieren weg zien werken om 10:00 terwijl zij in de taart happen zie ik ze vaak wel raar kijken.![]()
Ach ja, ik heb helaas niet de genen die jij hebt; en ik heb geen zin om op sommige dagen op 1800 kcals te moeten zitten, ik word al verdrietig en chagrijnig als ik eraan denk.
Hoe meer je eet hoe meer trek... Herkenbaar..Haha, ja dat zal. Ik wil het ook niet een echte cheat noemen. Had toen ik ging slapen wel weer trek, en nog even mijn bed uitgegaan om wat te eten. Wel gewoon clean gegeten hoor, ongeveer 3100-3200 kcals. Ik heb nu meer trek op 3000 kcal dan tijdens de contest op 2600.
Die metingen hebben een beperkte nauwkeurigheid, maar uiteindelijk zegt de spiegel genoeg. Ik vind het wel nice om supershredded te zijn. Begin oktober (eindelijk) op vakantie, dan wil ik er zo bijstaan. Wordt mijn eerste vakantie dit jaar, ben ik best wel aan toe merk ik.
zelfs snachts.. 

Ik sta niet boven de 6% hoor, maar een procentje kan ik nog wel missen of 2, dan kan ik op vakantie veel eten/drinken.Hoe meer je eet hoe meer trek... Herkenbaar..zelfs snachts..
Spiegel zegt hier ook genoeg...
Jij mag mijn shreddzz wel hebben. wil ik wat vet van jou oke?![]()
Je bent nog niet op vakantie he!Ik sta niet boven de 6% hoor, maar een procentje kan ik nog wel missen of 2, dan kan ik op vakantie veel eten/drinken.
7,8 mm 4 puntsmeting... 7,8 mm?Je bent nog niet op vakantie he!7,8 mm 4 puntsmeting...
Oke, ik werd al doodverklaard hierboven, maar dat is echt extreem. Ik weet hoe je situatie is en snap dat je dat zelf ook niet wilt; echt raar dat je lichaam gewoon niet goed op je voeding reageert.Ach ja, ik heb helaas niet de genen die jij hebt; en ik heb geen zin om op sommige dagen op 1800 kcals te moeten zitten, ik word al verdrietig en chagrijnig als ik eraan denk.
Waarom denkt iedereen altijd dat ik goede genen heb..

Denk dat je ook wel gelijk hebt, al betwijfel ik of ik er toch zo genadig van af zou komen. Het punt is dat de meeste mensen alleen lezen en zien wat ze willen lezen/zien, dus al die pics van je cheats en de B52's. Die 1700-1900 kcal schema's worden over het hoofd gezien, maar ik zie hoe diep je moet gaan om te compenseren.Waarom denkt iedereen altijd dat ik goede genen heb..
Dat laatste is eerder het geval..ik moet vies compenseren voor mijn gevreet en gezuip soms![]()

. Verder nog incline en decline gedrukt, Flyes en CC's gedaan. Diverse bicepsoefeningen om het af te maken, 1 uur 20 minuten kracht excl. warming-up. Verder 5 km hardgelopen (2,5 van en naar gym).
. Nu even op niveau blijven tot aan vakantie, daarna clean en steady bulken en lekker bouwen op de compounds.Ken dat... is me al eerder gezegd ook...7,8 mm?Oke, ik werd al doodverklaard hierboven, maar dat is echt extreem. Ik weet hoe je situatie is en snap dat je dat zelf ook niet wilt; echt raar dat je lichaam gewoon niet goed op je voeding reageert.