Squat maar even met 5 kilo verhoogd ten opzichte van mijn vorige training. Was wel redelijk zwaar....
Press... allejezus wat was dit zwaar zeg. Ik heb bij de laatste rep elke keer moeten cheaten Het was dus niet 100 % correcte techniek, dus ik pak de volgende keer weer 50... Sowieso weet ik nu al dat ik ontzettend hard ga falen bij 52.5 kilo.
Deadlift ging ook heel zwaar.... Dit kan natuurlijk komen omdat ik al een tijdje geen deadlift heb gedaan. Wellicht moet ik weer even inkomen.
Ik ben er ook achter gekomen dat ik veel te weinig eiwitten eet. Ik heb nu een BW van 90 kilo en ik eet op dit moment ongeveer 140 gram eiwitten. Volgens mij hoor ik ongeveer iets van 250 gram eiwitten te eten. Wellicht dat dit er ook voor heeft gezorgd dat alles zo tering zwaar gaat. Ik heb echter geen enkel idee hoe ik zoveel eiwitten naar binnen moet gaan werken. Ik drink 1 liter melk en ik neem ook nog een eiwitsupplement (Perfect Whey Protein) maar daar krijg ik ontzettend last van mijn maag van. Struggggles.