XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Die 'chick' had de benen in CM die ik wil, niet normaal. Ja was absurd warm in die studio, maar jij zweet ook wel is tijdens je trainingen toch, niks mis mee ;).

niks mis mee uiteraard, en geloof best dat het warm was met die enorme spotlights

Hahah lache, normaal nooit wat drinken en dan ineens aardig wat binnenkrijgen en dan 0,2 blazen.

Heb die uitzending ook gezien maar trok het niet lang vanwege het constante gegiechel van die wijven.
Had wel de indruk dat hetgeen waarvoor Scoob reclame maakte niet echt goed zichtbaar in beeld was.

Staan er nog andere tv projecten op het programma binnenkort?

Tip voor de volgende keer als je weer een warme set verwacht: Odorex extra dry (depper bijv.) op doen voordat je naar bed gaat, dan heb je de dagen erna geen tot amper okselzweet. Werkt voor mij, vrienden en DBBers heel goed.

Tip voor de volgende keer als je weer een warme set verwacht: Odorex extra dry (depper bijv.) op doen voordat je naar bed gaat, dan heb je de dagen erna geen tot amper okselzweet. Werkt voor mij, vrienden en DBBers heel goed.

Hahaha waar slaat dit nou op man?

zweten is gezond (y)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.149
met ze shirtje hahahah muscle meat heb je ook gelijk meer kliks op die site of weet je dat niet ben ik altijd wel benieuwd na of zo iets werkt

Niet naar gekeken, maar alle kleine beetje helpen ;). Was ook wel leuk om mee te doen, en ze kennen mij nu voor weer andere opdrachten. Belangrijk overal je fysiek/gezicht te laten zien.

Wat een slecht programma was dat zeg :roflol: maar wel tof om je op tv te zien. Veel reacties op gehad zeker? Iedereen op de set was zeker behoorlijk impressed? :D

Werd erg veel herkend inderdaad. Mensen die ik tijden niet gesproken heb opeens whatsapps bv.

[/COLOR]
ohpo41.png

:D classiccccc.

Hahah lache, normaal nooit wat drinken en dan ineens aardig wat binnenkrijgen en dan 0,2 blazen.

Lolled irl bij 10 minuten toen die van jou 0.2 aangaf xD

Ik had wel een goed resultaat verwacht, maar niet 0.2 :|

Heb die uitzending ook gezien maar trok het niet lang vanwege het constante gegiechel van die wijven.
Had wel de indruk dat hetgeen waarvoor Scoob reclame maakte niet echt goed zichtbaar in beeld was.

Staan er nog andere tv projecten op het programma binnenkort?

Eentje van Talpa, verborgen camera programma waar ik groep jongens moet laten schrikken. Hoor nog of dit door gaat.

Denk dat met die lampen daar niks had geholpen maar kan het altijd proberen :D

Of ik moet met dit gaan lopen... xD --> http://www.google.nl/search?q=oksel...afD7Ab3_IHADg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=925&bih=747

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Negen maanden geleden heb ik wat foto's genomen in een prive gym in laren. Dit was 1 van die fotos:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu 9 maanden later ga ik daar vanavond weer heen. Hopelijk wat vooruitgang te zien in de fotos :).

haha respect voor die spierkolos hoor maar dit vind ik altijd zo'n gay pose hahaha.

In zo'n foto als onderstaand sta je in een pose waar je toch al goed genoeg kan zien hoe huge je bent.

• #2.151
In zo'n foto als onderstaand sta je in een pose waar je toch al goed genoeg kan zien hoe huge je bent.

^_^ ik begrijp wat je bedoeld, maar achja, heel ander type foto. Ik doe die pose daar sowieso verkeerd, maar goed.

Heb wel aantal leuke foto's kunnen maken vanavond voor hoe ik er nu bij sta op de 140kg mijlpaal. Hopelijk morgen tijd voor de rest.

Fully pumped foto met wat leuk licht:

2w6xvlz.jpg

Laatst bewerkt:
Mooie foto, jezus 140kg!!
Zal misschien al vaker gevraagd zijn, maar op hoeveel kcals zit je nu elke dag?

• #2.153
Mooie foto, jezus 140kg!!
Zal misschien al vaker gevraagd zijn, maar op hoeveel kcals zit je nu elke dag?

Heb tijdje op 7000kcal gezeten maar was veel te veel. Zit nu op 6000kcal, vet is wel gedropped erdoor, maar denk dat ik op 5500kcal moet gaan zitten. Belangrijkste vind ik mijn eiwitten binnen krijgen (genoeg meat hier zoals je begrijpt :D), overschot aan kcal is er al :-# tomuch. Vind mijn buik een ramp en dat gaat dan ook echt de focus worden tot de volgende foto's...

Heb tijdje op 7000kcal gezeten maar was veel te veel. Zit nu op 6000kcal, vet is wel gedropped erdoor, maar denk dat ik op 5500kcal moet gaan zitten. Belangrijkste vind ik mijn eiwitten binnen krijgen, overschot aan kcal is er al :-# tomuch. Vind mijn buik een ramp en dat gaat dan ook echt de focus worden tot de volgende foto's...

Valt me eigenlijk nog wel mee, eiwitten moet geen probleem zijn met musclemeat.
Binnenkort weer ff wat bestellen trouwens. :thumbs:

7000 Kcal.....man man man! Als iemand jou moet onderhouden, is diegene zo blut :p

• #2.156
Valt me eigenlijk nog wel mee, eiwitten moet geen probleem zijn met musclemeat.
Binnenkort weer ff wat bestellen trouwens. :thumbs:

:thumbs: horsemeat ?

7000 Kcal.....man man man! Als iemand jou moet onderhouden, is diegene zo blut :p

Jezelf sponsoren helpt :eatmeat:

Moest lachen toen ik daar was om die lat pull bar daar. Ik kom er met mijn kop boven uit en hij is veel te smal om te grijpen voor mij. Ik was van ''HOE DAN'' xD.

sfa45u.jpg

• #2.159
Elke keer als ik jouw foto's bekijk met ik hieraan denken:
http://www.youtube.com/watch?v=Pig6xZdptL4

Weet niet waarom :p

:p

Bestel ik wel wat van mee denk ik ja, alhoewel Serge later meer runder ging eten.
Kip blijft het goedkoopste en dus mijn grootste bron van eiwit. ;)

Owja en broccoli, remember? :p

Ja kip blijft goed. Eet sowieso elke dag 2 kipfilets Argentina van Muscle Meat in mijn dieet per dag of 2 pakjes kipblokjes naturel.

De broccoli is mij even ontschoten!

Zit even oude foto's te bekijken haha van 5 jaar terug. En toen trainde ik al... want ik kwam van 85kg toen ik begon.

105zn0z.png

Edit die bovenstaande front er ff bij, dan heb je een mooi beeld.
De broccoli miste de vorige keer, maar me vriezer zat toch al vol(nog over gepm'd toen).

Terug
Naar boven