XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
Scoobz laat zien hoe belangrijk voeding kan zijn.

Ik wil ook een vlees bedrijf :D

Hehe, de schoenenkast voor vrouwen met 100paar schoenen is voor mij als ik de vriescel inloop bij Muscle Meat, omnom :cool:

:thumbs:

Binnenkort before en after foto's als reclame voor je muscle meat :D

Incoming :D

Toch ook wel flinke benen, nice.

Ze groeien langzamer dan mijn bovenlichaam helaas maar doe mijn best... er is niks vervelenders dan op deze lengte met chickenlegs lopen. Hamstrings zijn nog niet in verhouding. In alle eerlijkheid daarom ook nog geen pic ervan.

xD hello down there

mooie progessie man, probeer vanaf nu iets lager in je kcals te zitten, je ziet dat je lichaam het niet helemaal aankan en daardoor te veel vet laat zitten.

Is zeker waar. Ik verwacht ook niet dat iedereen alles leest hoor, maar we hadden het toevallig vorige pagina er over ;). Buik wordt wel main prioriteit. Mooi panser armor @ buikspieren er op geeft toch wel een hele andere look straks.

ben wel benieuwd naar je voedingsschema inderdaad :)
Houd je het ook bij in fatsecret / fitnesspal?

Ik skip geen maaltijd no mather what en haal dan ook elke dag alles. Geen behoefte gehad daarom het ooit te loggen.

67o03k.jpg

i2jzmu.jpg

2jey0ye.jpg

Wel echt een dikke shock als ik nu terug kijk hoe diep mijn pectus excavatum was en hoe het gefixed is.

2duwoyh.jpg

Laatst bewerkt:
Zo wel effe schrikken die ingedeukte borst van toen!

Durf te wedden dat menig k*tje kletsnat wordt als jij een kroeg binnen stapt.

Jezus, het leek wel alsof je een granaat hebt gevangen man haha.
Ben echt blij voor je dat ze dat hebben kunnen fixen en dat je zo goed vooruit bent gegaan met massa pakken!

Holy crap! Wat een progressie damn! Echt top dat je die before pictures ooit gemaakt heb :)

Het is hier al vaak gezegd maar echt hoedje af voor zo'n transformatie!!! Dit eist enorm veel hard werk en toewijding en niet iedereen kan dat opbrengen. Echt chapeau voor wat je al bereikt hebt!

Dit is echt wel 1 van de beste transformaties die ik ooit gezien heb respect, ben wel eens benieuwd hoe je voedingsschema eruitziet. Maar ik vind 6000 kcals nog redelijk meevallen voor zo'n reus als jou.

Dit is echt wel 1 van de beste transformaties die ik ooit gezien heb respect, ben wel eens benieuwd hoe je voedingsschema eruitziet. Maar ik vind 6000 kcals nog redelijk meevallen voor zo'n reus als jou.

Wat denk je dat Scoob zal schijten op een dag? :o:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Trekt je linkerborst nog bij of lijkt het door de belichting ongelijk?

6000 KCALS.. Daar moet je inderdaad echt naar toe werken. Over hoeveel maaltijden verdeel je het? Verder ben ik het inderdaad meer dan eens met iedereen hier boven. Allemachtig, wat een geweldige progressie. Onwijs knap!!

Je bent echt een beest man!

Alleen begrijp ik 1 ding niet, het lijkt wel alsof je alleen maar zwaarder en zwaarder wilt worden. Waarom ga je niet voor een sixpack? dat zou je lichaam compleet maken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.199
hoi,

misschien als uitsmijter?

doei

Ik denk niet dat scoob vaak in een kroeg komt :p

Paar keer uitsmijter gedaan inderdaad. Niet dat je blij daar van wordt, best zwaar zo lang op je benen staan. Ben inderdaad niet een uitgaanstype.

Zo wel effe schrikken die ingedeukte borst van toen!

Durf te wedden dat menig k*tje kletsnat wordt als jij een kroeg binnen stapt.
Jezus, het leek wel alsof je een granaat hebt gevangen man haha.
Ben echt blij voor je dat ze dat hebben kunnen fixen en dat je zo goed vooruit bent gegaan met massa pakken!

Holy crap! Wat een progressie damn! Echt top dat je die before pictures ooit gemaakt heb :)

Thnx guys :). Wel grappig, zei precies hetzelfde ''granaat'' toen ik die foto vond tegen persoon naast mij.

Het is hier al vaak gezegd maar echt hoedje af voor zo'n transformatie!!! Dit eist enorm veel hard werk en toewijding en niet iedereen kan dat opbrengen. Echt chapeau voor wat je al bereikt hebt!

:thumbs: dankje charlie2

Al die eiwitten zijn moeilijker dan de kcal. Zit rond de 400gr dierlijk eiwit.

Wat denk je dat Scoob zal schijten op een dag? :o:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Trekt je linkerborst nog bij of lijkt het door de belichting ongelijk?

Eind dit jaar gaan mijn bars er waarschijnlijk uit. De chirurg gaat het proberen te fixen. Het is schade van de herstel operatie van de pectus.

6000 KCALS.. Daar moet je inderdaad echt naar toe werken. Over hoeveel maaltijden verdeel je het? Verder ben ik het inderdaad meer dan eens met iedereen hier boven. Allemachtig, wat een geweldige progressie. Onwijs knap!!

Heb eetschema hier onder gepost.

Je bent echt een beest man!

Alleen begrijp ik 1 ding niet, het lijkt wel alsof je alleen maar zwaarder en zwaarder wilt worden. Waarom ga je niet voor een sixpack? dat zou je lichaam compleet maken!

Buik zal ook meer gaat bij trekken t.o.v. de rest van mijn lichaam :). Ben nog lang niet klaar met mijn transformatie.

Let op: die laatste maaltijd is 500gr volle kwark met whey. Die stond niet in de lijst. Om de voedingswaarde gelijk te maken heb ik er olive oil in schema bij gezet. Vlees producten van Muscle Meat: paardenbiefstuk, zalm, kipfilet/gekookte kipblokjes. De carbs wissel ik veel af, in de lijst staat alleen pasta. Ene keer basmati zak of zoete aardappel van Muscle Meat. Soms parijse aardappels na trainen. Ook maak ik gebruik als ik weinig tijd heb van de kant-en-klare producten zoals risotto of de salade zakken. Hier gooi ik dan bv die 250gr kip of 300gr zalm bij. Smaak aan de maaltijden geven doe ik vaak door de groentes. De kant-en-klare country gril geeft door de grilled smaak een goede bbq smaak aan je eten. Of ik pak de mexicozak bv met wat tomatenblokjes + kruiden. De paardenbiefstuk na het trainen is vaak de tartaar versie.

9a9vf9.png

In before too much eiwit:

Op plantaardige eiwitten ga ik (mening) niet groeien. 520-120gr(plant) = 400gr vlees-vis-whey.

400gr / 140kg(lichaamsgewicht) = 2,86gr eiwit/kg lichaamgewicht.

[Link niet meer beschikbaar]

''8. Hoe en hoeveel eiwit moet ik eten?

Gulden regel voor inname: 2 a 3 gram per kilogram lichaamsgewicht (LG). ''

Laatst bewerkt:
die kroeg waar we in hilversum waren kon scoob niet eens rechtop staan :roflol:

Terug
Naar boven