AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Edit die bovenstaande front er ff bij, dan heb je een mooi beeld.
De broccoli miste de vorige keer, maar me vriezer zat toch al vol(nog over gepm'd toen).

Ah ik weet het weer. Geluk bij een ongeluk was dat ^_^.

In before: je bent alleen bruiner geworden :P. Wat mij meteen opvalt is mijn borstkas operatie change natuurlijk (pectus excavatum), al zou dat beter van de zijkant gezien worden, want de diepte is niet goed te zien. En dat hoe hard je ook traint en goed eet, je polsen blijven ecto as *** op deze lengte :D.

14sl8bk.png

Laatst bewerkt:
Haha dat der oempa loempa tanning. :roflol:
Ecto polsen valt me nu ook op idd. :P Maar damn wat een progressie, iets om trots op te zijn.

teringziek man. buff as ****

Je gaat echt goed joh!! Volgende doel 150kg of eerst een beetje in vet zakken een 6-pack voor de zomer :P

Wordt steeds zieker man, super vet om te zien. Ben wel benieuwd wat je omgeving zegt over je progressie

wat een fysiek, zeker streef voor mij!

Verdomme dat moet echt impressive zijn om naast te staan!

• #2.168
Edit die bovenstaande front er ff bij, dan heb je een mooi beeld.
De broccoli miste de vorige keer, maar me vriezer zat toch al vol(nog over gepm'd toen).

Haha dat der oempa loempa tanning. :roflol:
Ecto polsen valt me nu ook op idd. :P Maar damn wat een progressie, iets om trots op te zijn.

teringziek man. buff as ****

Je gaat echt goed joh!! Volgende doel 150kg of eerst een beetje in vet zakken een 6-pack voor de zomer :P

Wordt steeds zieker man, super vet om te zien. Ben wel benieuwd wat je omgeving zegt over je progressie

wat een fysiek, zeker streef voor mij!

Verdomme dat moet echt impressive zijn om naast te staan!

Thnx all! @ naomi, mijn buikspieren zijn nog niet genoeg ontwikkeld denk ik.

140kg Mijlpaal reached! 55kg tot nu toe aangekomen. Op naar de 145kg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een beest! :D IRL ben je alleen maar nog indrukwekkender :D

6000 kcal. Pfoe! Geen moeite om dat vreten allemaal binnen te krijgen? Zegt je maag nooit ho?

Phuck hey....

Geen woorden!!

Man, serieus, als jij een spuit erin jast.... piiiiieeeew.

Blijf je heel je leven natty?

• #2.172
Wat een beest! :D IRL ben je alleen maar nog indrukwekkender :D

^_^ thnx!

6000 kcal. Pfoe! Geen moeite om dat vreten allemaal binnen te krijgen? Zegt je maag nooit ho?

Is ogebouwed vanaf het begin. Begon op 2500kcal, 3 maaltijden. Elke mijlpaal is mijn eet schema veranderd. Niemand kan opeens switchen van 3000kcal naar 600kcal en dat volhouden lijkt mij. Lichaam is alles gewend op het moment. Ontbijt = 8 large eieren, + shake van 150gr fineoats, 70gr whey shake, water. 1050kcal en 110gr eiwit uit mijn hoofd. Andere maaltijden zijn normaler. 200gr muscle meat gekookte kipblokjes rijst groente etc. Zal binnenkort mijn eetschema wel even posten.

Phuck hey....

Geen woorden!!

Thnx.

I know :) maar kan en ga ik geen uitingen doen over de toekomst. Alles kan tegen mij gebruikt worden als mijn lichaam klaar is en ik bv een film rol krijg aangeboden.

Phuck hey....

Geen woorden!!

Ik zou echt niet beginnen aan AAS als ik hem was. Zonder red hij ook en behoud hij een naturel look!
Persoonlijk vind ik hem nu al genoeg spiermassa hebben. Bij 160 kg bijv. gaat het er te buitenaards uitzien en verdenkt jan en allemaal je er toch van aan de AAS te hebben gezeten.

Scoobz laat zien hoe belangrijk voeding kan zijn.

Ik wil ook een vlees bedrijf :D

Laatst bewerkt:
Echt goede progressie man!

Binnenkort before en after foto's als reclame voor je muscle meat :D

mooie progessie man, probeer vanaf nu iets lager in je kcals te zitten, je ziet dat je lichaam het niet helemaal aankan en daardoor te veel vet laat zitten.

ben wel benieuwd naar je voedingsschema inderdaad :)
Houd je het ook bij in fatsecret / fitnesspal?

Toch ook wel flinke benen, nice.

t*ring wat een reus

Terug
Naar boven