MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

sorry maar 520 g protein? beetje heel erg overdreven niet

Jezus man, erg netjes joh. Ooit wel eens van de aas gesnoept?
NIET DAT dat verder ook maar ENIGE afbreuk mag/zal doen aan je prestatie maar meer omdat het zo zwaar is goede massa aan te zetten bij die lengte

Mooie progressie foto's man! Altijd leuk om terug te zien hoe je er een aantal jaren geleden bij stond. Het is vooral mooi om te zien hoe groot je nou echt bent zowel in de breedte als in de lengte bij een aantal foto's.

Ik onderschat mezelf vaak toch wel denk ik. Je ziet alles toch van bovenaf en jij zeker. Ziet er toch anders uit dan een foto vanuit een lager punt, hoe andere mensen je zien :P Ondertussen de 101kg aangetikt.. mogen nog wel een paar kilo's bij. Flink gewicht ondertussen en jij zeker met 140kg..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.206
die kroeg waar we in hilversum waren kon scoob niet eens rechtop staan :roflol:

Klopt :D. Plafon was te laag, doh!

sorry maar 520 g protein? beetje heel erg overdreven niet

Viel mij ook op. Vet ook aan de hoge kant

Op plantaardige eiwitten ga ik (mening) niet groeien. 520-120gr(plant) = 400gr vlees-vis-whey.

400gr / 140kg(lichaamsgewicht) = 2,86gr eiwit/kg lichaamgewicht.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/eiwit-faq.3655/

''8. Hoe en hoeveel eiwit moet ik eten?

Gulden regel voor inname: 2 a 3 gram per kilogram lichaamsgewicht (LG). ''

Jezus man, erg netjes joh. Ooit wel eens van de aas gesnoept?
NIET DAT dat verder ook maar ENIGE afbreuk mag/zal doen aan je prestatie maar meer omdat het zo zwaar is goede massa aan te zetten bij die lengte

Thnx voor je compliment! Ik ga geen uitingen doen over de toekomst. Alles kan tegen mij gebruikt worden als mijn lichaam klaar is en ik bv een film rol krijg aangeboden.

Mooie progressie foto's man! Altijd leuk om terug te zien hoe je er een aantal jaren geleden bij stond. Het is vooral mooi om te zien hoe groot je nou echt bent zowel in de breedte als in de lengte bij een aantal foto's.

Ik onderschat mezelf vaak toch wel denk ik. Je ziet alles toch van bovenaf en jij zeker. Ziet er toch anders uit dan een foto vanuit een lager punt, hoe andere mensen je zien :P Ondertussen de 101kg aangetikt.. mogen nog wel een paar kilo's bij. Flink gewicht ondertussen en jij zeker met 140kg..!

Blijven doorgaan :) Eten is alles. Je kan zo zwaar trainen als je wilt maar als je het voedsel niet binnen krijgt gaat er niks gebeuren meer op een gegeven moment. 100kg op 2 meter begint aardig mooi te worden! Ken iemand van 2 meter op 95kg. Weet je spiermassa/vet niet maar gaat vast de goede kant op :).

Blijven doorgaan :) Eten is alles. Je kan zo zwaar trainen als je wilt maar als je het voedsel niet binnen krijgt gaat er niks gebeuren meer op een gegeven moment. 100kg op 2 meter begint aardig mooi te worden! Ken iemand van 2 meter op 95kg. Weet je spiermassa/vet niet maar gaat vast de goede kant op :).
Yup ik ga zeker door :cool: Ik train verder nergens voor, maar progressie is altijd mooi. Zit op zo'n 100-101kg met zo'n 15% BF. M'n doel is zo'n 105kg met 10% BF maar ik weet niet hoe realistisch dat is. We zullen zien in een paar jaar.

• #2.209
Yup ik ga zeker door :cool: Ik train verder nergens voor, maar progressie is altijd mooi. Zit op zo'n 100-101kg met zo'n 15% BF. M'n doel is zo'n 105kg met 10% BF maar ik weet niet hoe realistisch dat is. We zullen zien in een paar jaar.

:cool:

WWE

Afgelopen zaterdag was de WWE in Rotterdamn Ahoy. Degene die mijn log volgen weten dat ik vorig jaar in London was uitgenodigd om naar de tryouts te kijken. Ik kreeg een mail of ik wou komen en backstage wat mensen te ontmoeten. Erg leuk. De WWE fans zullen vast begrijpen dat het vrij appart is dat je met onder andere Kane en The big show tegelijk staat te praten.

Paul Wight (Big Show) is 2.13meter en 190kg. Hij had wel dikke boots aan :D waarschijnlijk daarom even lang.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

echt vet man, mirin hard

Gruwlijk!

Volgens mij is hij afgevallen. In ieder geval iets minder vet lijkt het.

• #2.213
Die handen van die gast, net zo groot als je arm. :eek:

Vandaag op school dat stukje gezien over alcohol, class mirin gains

Wie heeft dat eetschema voor jou gemaakt?

nicee

horee shit die gast is een beest

• #2.220

Vandaag op school dat stukje gezien over alcohol, class mirin gains

:thumbs:

Wie heeft dat eetschema voor jou gemaakt?

Ik en word aangepast met mijn coach, maar die heeft zijn naam liever niet op internet, vandaar dat ik hem niet noem.

:D

horee shit die gast is een beest

Jup, moet je zijn oude foto's is googlen. Dikkig buff, echt een endomorph giant, tegenover ik als ectosaures giant :-#

Ik had nog twee foto's van de mini gym shoot. Achteraf toch wel leuk om te plaatsen. Dame in kwestie is 1.80meter en steunt mij in alles :).

2wdygi8.jpg

apbo60.jpg

• Like
Waarderingen: Ymir
Terug
Naar boven