Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorry maar 520 g protein? beetje heel erg overdreven niet
sorry maar 520 g protein? beetje heel erg overdreven niet
Ondertussen de 101kg aangetikt.. mogen nog wel een paar kilo's bij. Flink gewicht ondertussen en jij zeker met 140kg..!die kroeg waar we in hilversum waren kon scoob niet eens rechtop staan![]()
. Plafon was te laag, doh!sorry maar 520 g protein? beetje heel erg overdreven niet
Jezus man, erg netjes joh. Ooit wel eens van de aas gesnoept?
NIET DAT dat verder ook maar ENIGE afbreuk mag/zal doen aan je prestatie maar meer omdat het zo zwaar is goede massa aan te zetten bij die lengte
Mooie progressie foto's man! Altijd leuk om terug te zien hoe je er een aantal jaren geleden bij stond. Het is vooral mooi om te zien hoe groot je nou echt bent zowel in de breedte als in de lengte bij een aantal foto's.
Ik onderschat mezelf vaak toch wel denk ik. Je ziet alles toch van bovenaf en jij zeker. Ziet er toch anders uit dan een foto vanuit een lager punt, hoe andere mensen je zienOndertussen de 101kg aangetikt.. mogen nog wel een paar kilo's bij. Flink gewicht ondertussen en jij zeker met 140kg..!
Eten is alles. Je kan zo zwaar trainen als je wilt maar als je het voedsel niet binnen krijgt gaat er niks gebeuren meer op een gegeven moment. 100kg op 2 meter begint aardig mooi te worden! Ken iemand van 2 meter op 95kg. Weet je spiermassa/vet niet maar gaat vast de goede kant op
.die kroeg waar we in hilversum waren kon scoob niet eens rechtop staan![]()

Yup ik ga zeker doorBlijven doorgaanEten is alles. Je kan zo zwaar trainen als je wilt maar als je het voedsel niet binnen krijgt gaat er niks gebeuren meer op een gegeven moment. 100kg op 2 meter begint aardig mooi te worden! Ken iemand van 2 meter op 95kg. Weet je spiermassa/vet niet maar gaat vast de goede kant op
.
Ik train verder nergens voor, maar progressie is altijd mooi. Zit op zo'n 100-101kg met zo'n 15% BF. M'n doel is zo'n 105kg met 10% BF maar ik weet niet hoe realistisch dat is. We zullen zien in een paar jaar.Yup ik ga zeker doorIk train verder nergens voor, maar progressie is altijd mooi. Zit op zo'n 100-101kg met zo'n 15% BF. M'n doel is zo'n 105kg met 10% BF maar ik weet niet hoe realistisch dat is. We zullen zien in een paar jaar.

waarschijnlijk daarom even lang.
Volgens mij is hij afgevallen. In ieder geval iets minder vet lijkt het.
Vandaag op school dat stukje gezien over alcohol, class mirin gains

.