XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

2,17m echt vet lijkt me dat ! Dan had ik zeker gaan basketballen !

Laatst bewerkt:
holy shit dude :D goed bezig

inderdaad veel mogelijkheden met jou lengte als je nog een zooi kilo's aankomt!

veel succes!

Haha, echt vet als je zo lang bent, vooral als je het kan gaan opvullen.
Succes ermee!;)

Ik denk dat je best snel veel massa kan pakken maar misschien krijg je dan wel last van je rug en conditie. Als je echt groot ben is dit een vet shirt voor je :P
174461340v4_480x480_Front_Color-White.jpg

Uhhm, ''Special size 1'' haha. Ik kan geen kleding kopen in normale winkels. XXL T-shirt zijn ''topjes'' of een navel truitje haha. Truien hoef je niet aan te beginnen met mouw lengte. Moet in winkels als High & mighty in Amsterdam kopen. Werken ze dus met 1-2-3-4-5 maten :-#. Broeken lengte 40 wil ik heeeeeeel soms nog passen. Schoenen is geen probleem. Ik heb maat 49 en elk merk heeft dat wel. Had iets van maat 53 met mijn lengte moeten hebben.

Hahaha what the hell!! Ik ken jou wel :) Jij werkt op het moment met Ties samen bij het vak Usability Engineering of niet dan!?

Ik begrijp dat mensen zeggen spuit erin. Is ook gruwelijk als ik naar mijn '''soort genoten ;)'' kijkt die het gewicht wel hebben:

http://www.google.nl/images?um=1&hl...um=0&ct=result&cd=1&q=the+great+khali&spell=1

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Undertaker

http://www.google.nl/images?q=natha...sc=&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wi

En ja, die hebben allemaal gebruikt, geen twijfel hehe. Nathan Jones blijf ik toch wel het vetst vinden. Ik ben maar 1cm langer en hij weegt 158 kilo. Net als iemand hier boven zei moet ik een paard eten hehe, nog 48 kilo lololol.... The great khali mag dan super groot zijn, maar hij loopt mank. Alsof zijn knieen het gewicht niet aan kunnen en bij The undertaker ben ik toch nog 7 cm langer al is hij net als Jones atletisch nog met zo'n bouw.

Zouden die lengtes wel kloppen? In dit filmpje zijn Nathan Jones en The Undertaker ong evenlang:

http://www.youtube.com/watch?v=FMP2JGoZMXE&feature=related

je kan ook gewoon zeggen dat je in elkaar bent gemept door de dbb knokploeg en ze met een knuppel je ribbenkast hebben ingeslagen :D.

updates?

• Topic Starter Topic Starter
Zouden die lengtes wel kloppen? In dit filmpje zijn Nathan Jones en The Undertaker ong evenlang:

Ja idd. Ze zijn even groot in het filmpje. Filmpje > wiki dan maar! Ik had de lengtes van wiki namelijk.

Ik denk dat je best snel veel massa kan pakken maar misschien krijg je dan wel last van je rug en conditie. Als je echt groot ben is dit een vet shirt voor je :P

Haha vet :). Heb zelf ook een keer een T-shirt laten drukken met op de voorkant: NEE!!! en achterkant: Ik zit niet niet op basketbal! Dat was in een tijd dat ik echt debiel werd van die vraag :p.

Toen ik dit in Januari plaatste woog ik 106/107kg en zei ik dat ik eind van het jaar 2010 115kg wou wegen. Het is nu bijna precies een half jaar verder en ik ben atm 112 kg (altijd op zelfde tijdstip 19:00 gewogen). Dus het gaat goed. Moet véél meer massa krijgen met mijn lengte. Ik eet elke dag zoveel meer dan in januari, al moet het nog zo veel meer worden. Heb net even mijn armen gemeten en die zijn 42 cm inplaats van de 40cm toen.

Mijn forum wordt steeds gebumped xD... Was eigenlijk pas van plan een jaar later dus in december of wanneer ik eerder de 115kg bereikte een foto update te plaatsen en niet eerder, omdat ik grote verschillen wil zien.

Laatst bewerkt:
de lengtes en gewichten van die worstelaars worden altijd sterk overdreven. Het zijn zeker grote jongens(zowel qua lengte als gewicht) maar je mag er gerust wat cm en kilo's aftrekken

Blijft een goed topic. Wat een extreme lengte zeg :D Hou ons op de hoogte.

• Topic Starter Topic Starter
UPDATE PAGINA #1

Een tijd terug werd gevraagt wat mijn doelen zijn. Ik vertelde dat ik eind 2010 naar een gewicht van 115 kg streefde en van plan was met dat gewicht een update te posten, een soort mijlpaal. We zijn nu bijna precies een half jaar verder en ik heb de 116 Kg een week terug gehaald, eerder dan verwacht!!

Ik heb geen eetschema gevolgd of gemaakt om deze 10 kilo erop te bereiken. Wel let ik heel erg op wat ik eet en eet ik elke 2 uur vanaf ongeveer 9:00 tot 23:00. Om toch is te kijken hoeveel ik binnen krijg heb ik de afgelopen drie dagen opgeschreven wat ik gegeten heb en daar een gemiddelde uit getrokken. Dit kom neer op:

Kcal E K V
,

Volgende mijlpaal: 123-125Kg (maar dat duurt nog wel even... of zoals een eerdere post moet ik een paard vinden en eten :D)

Gaat hard dude, respect man :D!

Netjes man, wat zijn je krachtstats eigenlijk op de grote 3?

Fakkin netjes man. Respect. Zeker met jouw lengte. Je lijkt nu al een monster met je 116kg. Denk dat als je op de 120 a 130 kg zit, met een vetpercentage van 10%, jij erg bruut oogt:cool: Ga zo door! Maar let op je vetpercentage.

je ziet er nu al super uit hoor.. netjes gedaan!
Wat meten je benen nu dan? Zag eerst staan 61cm dat zou wel erg weinig zijn in verhouding, misschien aandachtspuntje? Je front oogt ook sterker dan je rug vind ik

Ziet er goed uit gozer, dikke progressie!!

Benen lopen idd wat achter, verder erg bruut met die lengte!

Netjes !!

Terug
Naar boven