XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

zeer netjes !!!

faaaak =) Wil je ook wel eens zien als je 150 weegt lol xD

Verder heb je al met paar grote jongens op foto's kunnen staan, lucky bastard xD

Nice! :thumb:

Ben je nog van plan je te laten opereren aan pectus?

Succes naar je volgende streefgewicht.

Gadverdamme, jij wordt later nog angstaanjagend !

Echt vet man die foto met dexter jackson, je borst begint er steeds beter uit te zien nu de massa toenneemt :D

Knap gedaan man!!

• Topic Starter Topic Starter
Netjes man, wat zijn je krachtstats eigenlijk op de grote 3?

BP = 80kg Denk dat ik door mijn gigantische Range of Motion dit altijd minder zal blijven dan kleinere mensen? Iemand die hier iets van weet?

Squat= 130kg, ik kan meer, maar dan voel ik me onderrug te veel (ook met belt)

DL= Heb ik nooit gedaan, omdat veel mensen me het afraden met mijn lange rug. Ondanks dat ga ik er binnenkort wel mee beginnen ( ik ga binnenkort 3 weken op vakantie, daarna ga ik een nieuw trainingsschema maken)

je ziet er nu al super uit hoor.. netjes gedaan!
Wat meten je benen nu dan? Zag eerst staan 61cm dat zou wel erg weinig zijn in verhouding, misschien aandachtspuntje? Je front oogt ook sterker dan je rug vind ik

Mijn benen meten nu 63cm. Ze zijn zo uitgerekt.. echt moeilijk massa in te krijgen, ik leg er zeker me nadruk op :). Ik hoor graag dit soort meningen!! Zie ik hoe andere mensen er tegen aan kijken.

Nice!

Ben je nog van plan je te laten opereren aan pectus?

Succes naar je volgende streefgewicht.

Er is staat geen operatie op de planning. Wel heb ik uitgebreid onderzocht wat de mogelijkheden zijn:

Operatie 1: De beste manier. Een ijzere plaat wordt geplaatst en deze zegt in 1x PANG en klap 1x al je ribben recht. Dit is alleen mogelijk als je erg jong ben omdat ze gebruik maken van die flexibiliteit die je dan nog hebt in je ribben.
Operatie 2: De barbaarse... Alles doorzagen en omdraaien en een half jaar revalideren. Littekens zijn ook groot.
Operatie 3: Siliconen eronder spuiten. Heb niet kunnen vinden hoe dit eruit gaat zien.

Van voren ziet het er steeds kleiner uit na mijn chest groter wordt. Wanneer je van de zijkant kijkt is het wel dieper.

De rest bedankt voor support :D!

Laatst bewerkt:
Hey,

Ik las je stukje, echt vet die verandering die je hebt meegemaakt. En ik dacht dat ik al lang was met mijn 1.96m. Ik ben ook erg slank (69) en ik vroeg me af of je soms nuttige tips voor me hebt. Qua eten en wat juist niet ofzo. Ik ben ook van plan mezelf te verbreden ;)

Alvast bedankt!

damn je bent nu al een monster @ 116kg

Goeie progressie kerel, ga zo door. En aan die pectus zou ik persoonlijk niks doen, blijf zo doorknallen en dan gaat het alleen maar minder opvallen.

Ik zou je zelf niet laten opereren hoor!

.

Er is staat geen operatie op de planning. Wel heb ik uitgebreid onderzocht wat de mogelijkheden zijn:

Operatie 1: De beste manier. Een ijzere plaat wordt geplaatst en deze zegt in 1x PANG en klap 1x al je ribben recht. Dit is alleen mogelijk als je erg jong ben omdat ze gebruik maken van die flexibiliteit die je dan nog hebt in je ribben.
Operatie 2: De barbaarse... Alles doorzagen en omdraaien en een half jaar revalideren. Littekens zijn ook groot.
Operatie 3: Siliconen eronder spuiten. Heb niet kunnen vinden hoe dit eruit gaat zien.

Van voren ziet het er steeds kleiner uit na mijn chest groter wordt. Wanneer je van de zijkant kijkt is het wel dieper.

Ik heb me eraan laten opereren, zie dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/revalidation-from-pectus-excavatum-230301/

echt mooi resultaat man! namje iets van gainers of whey? of gewoon goed schema?

BP = 80kg Denk dat ik door mijn gigantische Range of Motion dit altijd minder zal blijven dan kleinere mensen? Iemand die hier iets van weet?

Gigantische ROM is een factor, maar je hebt niet per definitie extreem nadeel van hele lange armen. Ik ken iemand die boven de 250kg bankdrukte met ook vrij lange armen, is dus gewoon een kwestie van techniek. Je zult er alleen wel harder voor moeten trainen.

Squat= 130kg, ik kan meer, maar dan voel ik me onderrug te veel (ook met belt)

Hier moet je dus mee uitkijken, gewoon meer reps met minder gewicht, post ook eens een filmpje van je techniek.

DL= Heb ik nooit gedaan, omdat veel mensen me het afraden met mijn lange rug. Ondanks dat ga ik er binnenkort wel mee beginnen ( ik ga binnenkort 3 weken op vakantie, daarna ga ik een nieuw trainingsschema maken)

Met deadliften moet je gewoon op je houding letten en vooral niet te zwaar beginnen.

heb mijn blablabla er tussen gezet...

je laatste pics op 116Kg zijn nice! je bent een beest aan het worden!
keep on the good work

Dude, awesome progressie Keep it up :)

Gaat lekker man, flink door blijven eten dan wordt je uberbeest!

Zo te zien ben je goed bezig. Zou je het leuk vinden om een log bij te houden ? Is voor velen interessant denk ik.

Je bent goed op weg, echt top!

Ga zo door! :thumb:

Terug
Naar boven