powerke
Cool Novice
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes man, wat zijn je krachtstats eigenlijk op de grote 3?
je ziet er nu al super uit hoor.. netjes gedaan!
Wat meten je benen nu dan? Zag eerst staan 61cm dat zou wel erg weinig zijn in verhouding, misschien aandachtspuntje? Je front oogt ook sterker dan je rug vind ik
. Ik hoor graag dit soort meningen!! Zie ik hoe andere mensen er tegen aan kijken.Nice!
Ben je nog van plan je te laten opereren aan pectus?
Succes naar je volgende streefgewicht.
!.
Er is staat geen operatie op de planning. Wel heb ik uitgebreid onderzocht wat de mogelijkheden zijn:
Operatie 1: De beste manier. Een ijzere plaat wordt geplaatst en deze zegt in 1x PANG en klap 1x al je ribben recht. Dit is alleen mogelijk als je erg jong ben omdat ze gebruik maken van die flexibiliteit die je dan nog hebt in je ribben.
Operatie 2: De barbaarse... Alles doorzagen en omdraaien en een half jaar revalideren. Littekens zijn ook groot.
Operatie 3: Siliconen eronder spuiten. Heb niet kunnen vinden hoe dit eruit gaat zien.
Van voren ziet het er steeds kleiner uit na mijn chest groter wordt. Wanneer je van de zijkant kijkt is het wel dieper.
BP = 80kg Denk dat ik door mijn gigantische Range of Motion dit altijd minder zal blijven dan kleinere mensen? Iemand die hier iets van weet?
Gigantische ROM is een factor, maar je hebt niet per definitie extreem nadeel van hele lange armen. Ik ken iemand die boven de 250kg bankdrukte met ook vrij lange armen, is dus gewoon een kwestie van techniek. Je zult er alleen wel harder voor moeten trainen.
Squat= 130kg, ik kan meer, maar dan voel ik me onderrug te veel (ook met belt)
Hier moet je dus mee uitkijken, gewoon meer reps met minder gewicht, post ook eens een filmpje van je techniek.
DL= Heb ik nooit gedaan, omdat veel mensen me het afraden met mijn lange rug. Ondanks dat ga ik er binnenkort wel mee beginnen ( ik ga binnenkort 3 weken op vakantie, daarna ga ik een nieuw trainingsschema maken)
Met deadliften moet je gewoon op je houding letten en vooral niet te zwaar beginnen.