- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe gaat dat dan? Je wordt regelmatig uitgenodigd om in programma's te komen?
.Eerlijk gezegd heb ik het nooit bij elkaar opgeteld. Ik sta rond 9 uur op en eet elke 2 uur totdat ik zwanger ben.
Vader= 2m
Vader= 2m
moeder = 1.76m
broer = 2.02m
Ben een kop groter dan me broer geworden dus nog best een uitschieter.

in het echt lijkt je waarschijnlijk wel veel zwaarder dan op foto, je ziet dat hier vaak, erg lange jongens tonen op foto altijd smaller dan ze in werkelijkheid zijn
gewoon lekker die spuit erin, iemand als jij zou daar niet lang over moeten twijfelen.
Of mensen die liegen die moeten wat mij betreft ook gebanned wordenDit soort mensen zouden geband moeten worden, dat dwingende opdringerige gedoe over die "anabole androgene steroïden">aas en dat beinvloeden van mensen, bah.
Laat die man fijn puur natuur trainen.

Of mensen die liegen die moeten wat mij betreft ook gebanned worden![]()
Dat valt wel mee..Ik was 1.69m op m'n 14e, weet ik toevallig omdat ik toen m'n ID-kaart moet ophalen.
Ben nu maar 1.94m![]()
Ik was 1,77 op mijn 14e, nu 1,80 ofzo 
Uhhm, ''Special size 1'' haha. Ik kan geen kleding kopen in normale winkels. XXL T-shirt zijn ''topjes'' of een navel truitje haha. Truien hoef je niet aan te beginnen met mouw lengte. Moet in winkels als High & mighty in Amsterdam kopen. Werken ze dus met 1-2-3-4-5 maten :-#. Broeken lengte 40 wil ik heeeeeeel soms nog passen. Schoenen is geen probleem. Ik heb maat 49 en elk merk heeft dat wel. Had iets van maat 53 met mijn lengte moeten hebben.
Hahaha what the hell!! Ik ken jou welJezus wat een lengte :|
ps studeer je toevallig in Utrecht?
Jij werkt op het moment met Ties samen bij het vak Usability Engineering of niet dan!?
'' kijkt die het gewicht wel hebben: