AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe gaat dat dan? Je wordt regelmatig uitgenodigd om in programma's te komen?

Nee, dit was de eerste keer. Vanwege mijn extreme lengte heb ik een half jaar geleden ingeschreven bij een castingbureau. Dit was mijn eerste opdracht. Voor het geld hoef je het niet te doen, maar was wel een leuke ervaring :).

Hoeveel kcals eet je op een dag weg?
Eerlijk gezegd heb ik het nooit bij elkaar opgeteld. Ik sta rond 9 uur op en eet elke 2 uur totdat ik zwanger ben.

Hoe groot is je vader en moeder dan ?
Vader= 2m
moeder = 1.76m
broer = 2.02m

Ben een kop groter dan me broer geworden dus nog best een uitschieter.

Over het kuren. Ik voel nog niet dat ik de max van mijn lichaam heb bereikt. Tot die tijd denk ik er nog niet over.

Als jij door blijft trainen wordt je the most dangerous man on earth ahahaha
Echt hard, 2.17m en dan straks flink wat mass er op!

Succes.

Hahaha jij word echt een beest

V nice!! :D

ga zo door kerel, ge wordt een beest

gewoon lekker die spuit erin, iemand als jij zou daar niet lang over moeten twijfelen.

Jij bent echt ziek lang;D

Jezus wat een lengte :|

ps studeer je toevallig in Utrecht?

Als jij ECHT gaat letten op voeding en training, kan je best wel eens een nieuwe Peter v Veen worden ;)

Laatst bewerkt:
gewoon lekker die spuit erin, iemand als jij zou daar niet lang over moeten twijfelen.

Dit soort mensen zouden geband moeten worden, dat dwingende opdringerige gedoe over die aas en dat beinvloeden van mensen, bah.

Laat die man fijn puur natuur trainen.

Dit soort mensen zouden geband moeten worden, dat dwingende opdringerige gedoe over die "anabole androgene steroïden">aas en dat beinvloeden van mensen, bah.

Laat die man fijn puur natuur trainen.
Of mensen die liegen die moeten wat mij betreft ook gebanned worden :rolleyes:

Wat voor kledingmaten heb je eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor kledingmaten heb je eigenlijk?
Uhhm, ''Special size 1'' haha. Ik kan geen kleding kopen in normale winkels. XXL T-shirt zijn ''topjes'' of een navel truitje haha. Truien hoef je niet aan te beginnen met mouw lengte. Moet in winkels als High & mighty in Amsterdam kopen. Werken ze dus met 1-2-3-4-5 maten :-#. Broeken lengte 40 wil ik heeeeeeel soms nog passen. Schoenen is geen probleem. Ik heb maat 49 en elk merk heeft dat wel. Had iets van maat 53 met mijn lengte moeten hebben.

Jezus wat een lengte :|
ps studeer je toevallig in Utrecht?
Hahaha what the hell!! Ik ken jou wel :) Jij werkt op het moment met Ties samen bij het vak Usability Engineering of niet dan!?

Ik begrijp dat mensen zeggen spuit erin. Is ook gruwelijk als ik naar mijn '''soort genoten ;)'' kijkt die het gewicht wel hebben:

http://www.google.nl/images?um=1&hl...um=0&ct=result&cd=1&q=the+great+khali&spell=1

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Undertaker

http://www.google.nl/images?q=nathan%20jones&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&oe=UTF-8&redir_esc=&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wi

En ja, die hebben allemaal gebruikt, geen twijfel hehe. Nathan Jones blijf ik toch wel het vetst vinden. Ik ben maar 1cm langer en hij weegt 158 kilo. Net als iemand hier boven zei moet ik een paard eten hehe, nog 48 kilo lololol.... The great khali mag dan super groot zijn, maar hij loopt mank. Alsof zijn knieen het gewicht niet aan kunnen en bij The undertaker ben ik toch nog 7 cm langer al is hij net als Jones atletisch nog met zo'n bouw.

Laatst bewerkt:
Nieuwe Jaws van James Bond man. Die is 2m18 en ook een beest.

Terug
Naar boven