MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

die 2e bb'er komt me niet meteen bekend voor

iemand die weet wie het is?

Ze zeggen altijd dat je je lengte in cm -100 moet doen om het gewicht te bepalen vanaf wanneer je er 'buff' uitziet. Voor jou dus 117kg ;).
Je bent onlangs je lengte niet extreem ectomorfisch, dus dat wordt nog wel wat met jou. :)

Ziet er goed uit!, ik ben echt benieuwd hoe je eruit ziet over 2 jaar als je zo doortraint:D, Succes!

Potverdomme man, zag je net op tv @ rtl 4. 108kgtjes :cool: Zag er toch wel getraind uit, netjes.

• Topic Starter Topic Starter
Potverdomme man, zag je net op tv @ rtl 4. 108kgtjes :cool: Zag er toch wel getraind uit, netjes.

Haha ^^ herhaling was idd net op tv van afgelopen zaterdag. Lache dat je het opviel dat ik het ben xD. Al is dat misschien niet zo raar hehe. Heb het ''geripped'' -->

http://scoobz0r.hyves.nl/album/5107...rlo_Boszhard/r631glId/video/961470484/0/SDxO/

Uiteraard was ik daarvoor net ziek geweest... :/. Zat op record gewicht van 112kg, gezakt toen naar 106kg door 2 weken in bed te liggen :/. Ik was in de uitzending 108kg. Nu weer 110kg, gaat weer goed omhoog dus :D. Verbaast me of eerder gezegd wat me opvalt is dat als je eenmaal een gewicht hebt gehaald je hier ook weer veel sneller op terug komt dan hoe je erop kwam.

Laatst bewerkt:
Hoe gaat dat dan? Je wordt regelmatig uitgenodigd om in programma's te komen? :)

K zag je net ook in het progamma het viel me meteen op dat jij het was.

Maar je bent iig heel goed bezig! Jammer van die 2 weken in bed liggen maarjah gewoon doorknallen!

2.17? je had eerder moeten gaan kuren man dan was je niet zo groot geworden :P

Je kunt toch wel zien dat je traint gast, aan je armen in ieder geval!;)

hahahaha, wat grappig! die aflevering heb ik gisteravond nog met mijn ouders gekeken. had je helemaal niet herkend. ik had je alleen wat minder zwaar verwacht, 95 kg dacht ik. sorry haha. je bent wel niet normaal big!

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je niks te vrezen hebt met je borst betreft als daar strx een laag massa overheen zit zal het er denk ik uitzien als ieder anders, gewoon lekker massa aanzetten, Weet niet hoeveel je wel niet moet eten maar eet wa mij betreft een compleet paard voor proggresie :P. Veel success en btw. Die foto met die bodybuilders zijn vet grappig.

Hoeveel kcals eet je op een dag weg?

Ouders

Hoe groot is je vader en moeder dan ?

Terug
Naar boven