XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Scoob, jij wou toch graag beroemd worden? Misschien moet je ook een soort blog op youtube gaan starten?
Mike Chang is ook zo begonnen tenslotte.

Als die enzoknol knurft het kan, kan jij het ook

https://www.youtube.com/watch?v=nselyQaZcXI

Scoob, jij wou toch graag beroemd worden? Misschien moet je ook een soort blog op youtube gaan starten?

Ik zou Scoob wel eens als "gewone" interviewer willen zien bij die machomannetjes in de sportwereld.
Ik zie hem zo naast Zlatan staan zo van jij bent wel een hele grote voetballer hé? En dan gewoon 25 cm lager jaja, dat klopt.
Of Hulk Hogan, Christiano Ronaldo, of Steven Seagal en dan ook vol bewondering kijken alsof die "kleine mannetjes van 190+" heel indrukwekkend zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.463
Wat een verhaal. :) maar goed dit te lezen!

Super dat je weer helemaal hersteld bent! Jammer van het gewichtsverlies maar wat ik zo van je hoor zal dat er in no time weer bijgetraind zijn! Heel veel succes en knal ze!

Thnx! Is ook gebeurt, inmiddels weer 145kg :).

Heey Olivier, goed om te lezen dat t goed met je gaat!! Lang niet gezien of gesproken ook , train ook niet meer bij BH omdat ik verhuist ben in t centrum.

Ah ok! Jammer. Is Train More nog in even slechte staat als toen ik wegging ;)?

Leuk om je log nog eens bij te lezen, zo te zien krijg je ook goede aanbiedingen in de tv wereld en dat is leuk om te bekijken.

Je bent 1 van de 'grootste' logs dat ik zeker blijf volgen ;)

Ook vooral sterkte met je recovery !

:thumbs: top, thnx. Ga de komende tijd weer meer posten. Kwam er maar niet van.

Hey man!

Hoeveel sets/reps pak je meestal? :)

Ik zit aan de 'bro-science' elke 5/6 weken van schema wisselen dus dat is niet te zeggen. Elke keer is het compleet tegenovergestelde. Soms is een schema een voorbereiding op het volgend schema (eerst meer spier uithoudingsvermogen een aantal weken, zodat ik beter stap in een schema waar je niet meer wilt trainen.) Train bv nu 3x8 herhalingen dropsets. Daarnaast 1 keer in 10 dagen met mijn coach. Die training zijn niet echt om te groeien, daar gaan de trainingen veel te ver voor, maar meer om een shock te geven.

http://www.youtube.com/watch?v=nselyQaZcXI

Wel eens over nagedacht inderdaad maar zou het qua tijd niet halen. Werk begint om 8:30. Ben om 19:00 thuis. Eten trainen en dan slapen. Op training rust dagen werk je in de avond ook nog door. Muscle Meat is diehard. Al die DBB-ers kant-en-klare kipblokjes en biefstukken sturen vecht veel werk :D. En het trainen daarnaast zuigt je energy weg. Maar het is het allemaal dik waard :D.

Ik zou Scoob wel eens als "gewone" interviewer willen zien bij die machomannetjes in de sportwereld.
Ik zie hem zo naast Zlatan staan zo van jij bent wel een hele grote voetballer hé? En dan gewoon 25 cm lager jaja, dat klopt.
Of Hulk Hogan, Christiano Ronaldo, of Steven Seagal en dan ook vol bewondering kijken alsof die "kleine mannetjes van 190+" heel indrukwekkend zijn.

^_^. Als ze dat zelf nog leuk gaan vinden zo klein neergezet te worden.

Shape update

Inmiddels weer 2-3 maanden aan het trainen sinds de operatie. 2 weken er uit liggen, slecht eten, morfine... en je hebt gewoon 2-3maanden nodig om weer terug in je oude shape te komen. Maar het is gelukt. Zit inmiddels weer op de 145kg. Ik ga morgen avond wat goede gym pics maken, als er wat tussen zit zal ik het posten. Voor de rest alleen wat tussendoor foto voor nu: zie hieronder:

Rolletje gehad in GTST als bodyguard

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Filmbeurs facts.be

Carice van Houten/B]
2ir9et3.jpg
[/img]

Prison break held Robbert Knepper

bfhlqs.jpg

Loui Ferrigno

5ds83r.jpg

Random fun
2ikf5du.jpg

''Fully recovered from my operation, training, working (Muscle Meat) and having fun again (weekend in Maastricht). Came across a living statue. When a 2.18meter/7.2ft giant was standing in front of him, he
wasn't able to keep his statue-act up, we had a good laugh.'

Dennis James

Dennis James is bezig met zijn tour door Nederland. Reizen en al je maaltijden als pro zijnde binnen krijgen is dan niet altijd even makkelijk. Muscle Meat helpt Dennis James de komende 8 dagen met zijn dieet! Maar liefst 6-7 maaltijden per dag in bakjes verdeeld. Elke maaltijd heeft macro's gelijk aan 250gr kip en 100gr rijst (ongekookt gewicht)!! Uiteraard gaat hij eten van onze meest geliefde producten zoals de kant-en-klare kipblokjes toscaans, zoete aardappels blokjes en runderkogelbiefstukken. Volg onze instagram #MuscleMeatNL , wij zullen hier de komende dagen wat maaltijden posten die Dennis van ons eet.

Gisteren na schouder training
2hhzyu1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow! top dat je weer helemaal terug bent! Knap gedaan want het vergt toch wel aardig wat van je!
Nice pics ook!

Kan me voorstellen dat Muscle Meat veel tijd kost! Een goedlopend bedrijf vergt ook gewoon veel tijd!

Ik zou zeggen lekker doorgaan. Kunnen wij des te meer genieten! :D

Wellicht er overheen gelezen, maar wanneer zie ik jou bij de WWE?
Ik neem aan dat ik dan wel tickets krijg voor Wrestlemania :)

Kon je die Ferry niet een paar tikken geven? Verschrikkelijk figuur. Verder mooie update. :thumbup:

Godver, had niet verwacht dat herstel van de operatie 2-3 maanden zou duren :o

Mij is verteld dat de operatie om de nussbar eruit te halen veel minder ingrijpend was en het herstel echt binnen een paar weken zou zijn. Wel fijn om te weten dus dat ik geen superhoge verwachtingen moet stellen :o

Gave foto's trouwens :thumbs:

Wat tof dat je weer aan het trainen bent. Het gaat de goede kant op lees ik :D. Ik volg jullie Instagram en ben benieuwd wat James allemaal voorgeschoteld krijgt :P.

^_^. Als ze dat zelf nog leuk gaan vinden zo klein neergezet te worden.
Een beetje troll is het natuurlijk wel, maar dat is juist de hele grap aan het interview, gewoon net doen alsof er niets aan de hand is en het verder een heel gewoon interview laten lijken. Je hebt inmiddels het ideale lichaam om op die manier te trollen.
Bij bananasplit wordt je ongetwijfeld ook alleen maar ingehuurd om anderen een beetje te trollen.

Ik heb de psychiatrisch patiëntgrap trouwens nog niet gezien.

Voor mijn gevoel beginnen je armen inmiddels wel buitenproportioneel groot te worden als ik je zo naast Loui Ferrigno zie staan, of je arm vergelijk met je hoofd.
Verder ben ik nog steeds benieuwd naar je 100 meter sprint, ik weet inmiddels trouwens dat Wilt Chamberlain (groot sportman in Amerika uit andere tijden, 7ft1) ooit 400 meter heeft gerent in 49 seconden (wereldrecord 43,5 sec) en atletiek was niet de sport waar hij zijn geld mee verdiende, verder lijk je me ook een behoorlijk stuk sterker dan hij was.

Vette fotos met een paar mensen waar ik ook heeel groot opmde foto zou willen gaan man! Me jelly :D

Lekker bezig bro!

Prison break held Robbert Knepper

bfhlqs.jpg

Loui Ferrigno

5ds83r.jpg

Baas! Idd een held die robbert knepper

Dennis James
http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n..._=1426774293_f17ec0aa0973fd75401a5f5b566b670c

Dennis James is bezig met zijn tour door Nederland. Reizen en al je maaltijden als pro zijnde binnen krijgen is dan niet altijd even makkelijk. Muscle Meat helpt Dennis James de komende 8 dagen met zijn dieet! Maar liefst 6-7 maaltijden per dag in bakjes verdeeld. Elke maaltijd heeft macro's gelijk aan 250gr kip en 100gr rijst (ongekookt gewicht)!! Uiteraard gaat hij eten van onze meest geliefde producten zoals de kant-en-klare kipblokjes toscaans, zoete aardappels blokjes en runderkogelbiefstukken. Volg onze instagram #MuscleMeatNL , wij zullen hier de komende dagen wat maaltijden posten die Dennis van ons eet.

Nice :D Goede promotie ook meteen

Wanneer ben je te zien in gtst?

• #2.473
Wow! top dat je weer helemaal terug bent! Knap gedaan want het vergt toch wel aardig wat van je!
Nice pics ook!

Kan me voorstellen dat Muscle Meat veel tijd kost! Een goedlopend bedrijf vergt ook gewoon veel tijd!

Ik zou zeggen lekker doorgaan. Kunnen wij des te meer genieten! :D

:thumbs: bedankt marina!

Wellicht er overheen gelezen, maar wanneer zie ik jou bij de WWE?
Ik neem aan dat ik dan wel tickets krijg voor Wrestlemania :)

Hehe ticket no problem. Maar de WWE wacht maar even. We zijn iets heel moois (muscle meat) aan het opbouwen en dat zal ik niet zomaar verlaten. Als je de WWE in gaat, geef je je oude leven op voor een nieuwe.

Kon je die Ferry niet een paar tikken geven? Verschrikkelijk figuur. Verder mooie update. :thumbup:

:D ik volg je hehe.

Godver, had niet verwacht dat herstel van de operatie 2-3 maanden zou duren :o

Mij is verteld dat de operatie om de nussbar eruit te halen veel minder ingrijpend was en het herstel echt binnen een paar weken zou zijn. Wel fijn om te weten dus dat ik geen superhoge verwachtingen moet stellen :o

Gave foto's trouwens :thumbs:

Sorry! Dan heb ik het niet duidelijk verteld. Na 2 weken kon ik normale dingen doen. Na 3 weken voel je het niet meer. Maar mijn eetlust was compleet vernietigd. Kon maar 4 van de 7 maaltijden binnen krijgen en van die maaltijden maar de helft. Narcose troep etc is niet fijn. Vandaar 2-3maanden voordat mijn eetlust en lichaam weer in shape waren.

Wat tof dat je weer aan het trainen bent. Het gaat de goede kant op lees ik :D. Ik volg jullie Instagram en ben benieuwd wat James allemaal voorgeschoteld krijgt :P.

:thumbs: top! 1 maaltijd is al gepost, maar vanaf maandag na Dennis James weg is posten we veel meer.

Een beetje troll is het natuurlijk wel, maar dat is juist de hele grap aan het interview, gewoon net doen alsof er niets aan de hand is en het verder een heel gewoon interview laten lijken. Je hebt inmiddels het ideale lichaam om op die manier te trollen.
Bij bananasplit wordt je ongetwijfeld ook alleen maar ingehuurd om anderen een beetje te trollen.

Ik heb de psychiatrisch patiëntgrap trouwens nog niet gezien.

Voor mijn gevoel beginnen je armen inmiddels wel buitenproportioneel groot te worden als ik je zo naast Loui Ferrigno zie staan, of je arm vergelijk met je hoofd.
Verder ben ik nog steeds benieuwd naar je 100 meter sprint, ik weet inmiddels trouwens dat Wilt Chamberlain (groot sportman in Amerika uit andere tijden, 7ft1) ooit 400 meter heeft gerent in 49 seconden (wereldrecord 43,5 sec) en atletiek was niet de sport waar hij zijn geld mee verdiende, verder lijk je me ook een behoorlijk stuk sterker dan hij was.

:thumbs:

De psychiatrische grap komt pas in junuari op tv. Mijn armen zijn altijd mijn sterkste punt geweest, dus dat kan wel kloppen. Zie ook de foto hieronder straks. Zal Chaamberlain eens opzoeken wanneer is thuis ben

Vette fotos met een paar mensen waar ik ook heeel groot opmde foto zou willen gaan man! Me jelly :D

Lekker bezig bro!

Thnx sniezel! Leuk dat we elkaar vanochtend bij ontbijtzaal tegen kwamen @ flexcup.

Baas! Idd een held die robbert knepper

Nice :D Goede promotie ook meteen

:D

Wanneer ben je te zien in gtst?

Rond kerst zeiden ze tegen mij.

@ flexcup atm

332pbg8.jpg

Succes grote daar op de Flex. Een volgende keer kom ik zekers langs.

Ben morgen ook op de flex.

Volgens mij ben je 30kg zwaarder dan vorig jaar :D

• #2.476
Thanks voor de Beef Jerky die je aan mijn hubby hebt meegegeven op de flexcup vandaag! (ik ben die met het gebroken been)
:drool::banana::lifter::thumb:

Ben je op de grandprix ook aanwezig Scoobz0r?

• #2.479
Thanks voor de Beef Jerky die je aan mijn hubby hebt meegegeven op de flexcup vandaag! (ik ben die met het gebroken been)
:drool::banana::lifter::thumb:

Ah leuk dat het goed doorgekomen is! Graag gedaan. Zo sneu dat je thuis moest zijn.

Ben je op de grandprix ook aanwezig Scoobz0r?

Nee helaas.

Foto update
Vorige week verteld in dit topic dat ik wat foto's zou maken. Ging niet helemaal naar wens, maar zijn toch nog een paar uitgekomen. Probleem was dat ik eerst ging pompen en toen pas plek ging zoeken in de gym waar het licht een beetje ok was. Stomme verkeerde volgorde, want dat duurde veel te lang.. Vervolgens werd degene die de foto's maakte opeens ziek dat we moesten stoppen. Dus niet veel kunnen doen. Aankomend jaar heeft buik wel prioriteit. Als ik blokjes heb/krijg straalt het weer heel anders uit. Resultaat:

Prima shape alweer, zelfs zonder blokjes toont het al prima.

Terug
Naar boven