MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422
Kleine tip, je mail staat op n van de foto's, ik denk niet dat je dat wilt hebben zodra je ooit bekend raakt in Amerika.

Vergat trouwens dat er naar alle waarschijnlijkheid ooit een Nederlands meisje ng groter was dan welke Nederlander dan ook ooit is geweest.
Ze werd helaas slechts 17 jaar oud en was (volgens het verhaal) bij haar overlijden naar het schijnt 2.60m lang en heette Trijntje Keever.
Op haar 17e was ze dus groter dan Robert Wadlow op zijn 19e was.
Haar schoenen (schoenmaat 55) staan in Edams museum opgesteld.
[Link niet meer beschikbaar]
Ze was op haar 9e al 2 meter lang trouwens las ik.

Als het allemaal klopt zou ze op haar 17e jou, in cm lengte dan, nog harder gedwarft hebben dan jij mij lol!

Bedankt voor de update trouwens en goed om te horen dat je het druk hebt met MuscleMeat, aannemende dat dat betekent dat het goed loopt.

*[Link niet meer beschikbaar] fototje beetje onderaan, werkte schijnbaar niet helemaal goed hier

*Als nieuwe grap zou ik wel een paar interviews willen zien tussen jou en... Steven Seagal, Hulk Hogan, Zlatan Ibrahimovic (die woensdag in Amsterdam ArenA voetbalt), liefst met nog een paar 2.10+gasten op de achtergrond

Vet en zielig tegelijk! Had nog nooit van haar gehoord, thnx :). (gmail is mijn spam mail dus ik maar mij geen zorgen ;), maar goed dat je het opmerkt voor het geval dat! ).

Haha lekkere update hoor. Ik vind het op zich wel een streven om er 'normaal' uit te zien: dus goede proporties en dat het niet op valt hoe lang je bent. Tot dat je naast een bekend object staat zoals een deur/andere mensen/etc. :P

Minder geluk gehad met mijn knie ja. Denk er over om een keer een MRI scan te laten maken om zeker te weten hoe het zit. Heb namelijk gelezen dat het best zou kunnen dat ik iets licht gescheurd heb. Maar pijngrenzen zijn verschillend, en daardoor is het de doktor niet opgevallen tijdens de tests.

En mooie weegschaal man :D

Second opinion kan altijd als je huisarts mee werkt :). Weegschaal is een beetje vaag. Zou een vetpercentage van 10% hebben haha. Denk dat het niet helemaal voor mijn lengte en massa bedoeld is, maar kan het nog van 10% kijken of het omhoog of omlaag gaat, referentiepunt.

Dankje!

Jij gaat nog eens een hele grote worden.... ha ha ......... ha

We shall see ;)!

Whoops :D

South park commercial is online!!

https://www.facebook.com/video.php?...13909638&type=2&theater&notif_t=video_comment

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.423
Afronding Pectus Excavatum

Degene die mij langer volgen zullen het al weten. Korte samenvatting. Ik ben geboren met een pectus excavatum. Een lichamelijk afwijking waarbij je borstbeen diep in je lichaam ligt en je ribben ook verkeert komen te staan erdoor. Dit hield mijn bodybuilding tegen, omdat het afgezien van een cosmetische afwijking ook medisch niet goed zat. Mijn hart zat klem. Doormiddel van een Nuss bar operatie die ik heb laten uitvoeren in Denemarken Aahrus door chirurg Hans Pilegaard. Hier werden twee titanium bars geplaatst achter mijn ribben. Voor en na foto's zijn hieronder te vinden.

2-1.jpg

2dhsmch.jpg

2h5mypx.jpg

bars.jpg

2duwoyh.jpg

Nu drie jaar later was het zo ver: ze gaan er uit. Dit is gisteren gebeurt en ik ben inmiddels weer in Nederland. Ik kijk blij op onderstaande foto's maar heb veel pijn. De morfine pillen die ik heb gekregen laten mij overgeven dus ik probeer zonder te doen. Over twee weken zou ik weer op de voet moeten zijn. Tot dan lig ik zoals je op de foto ziet in een ziekenhuis bedje die geregeld is te revalideren. Momenteel om de twee uur oats (gemalen) met whey hydrolisaat van xxl nutrition. Nog geen trek door pijn in Muscle Meat krachtvoer, dat komt overmorgen hopelijk. Foto verslagje van eergisteren tot nu:

De reis duurde 8-9 uur met de auto. Prepping meals. 3 maaltijden in 1: 600gram runderkogelbiefstuk tartaar, zoete aardappel, italian grill groente en tomaten saus. Daarnaast een zalm maaltijd meegenomen en wat target kip in blik, handig voor in het hotel.

2072k21.jpg
11w4ugj.jpg
25s37o3.jpg
2iucdq1.jpg

Mijn arm was te groot (50cm) voor de bloeddrukmeter :rolleyes:. Moesten een fatso bloeddrukmeter vinden hehe.

2e57chu.jpg

Mooie nieuwe kleertjes aan, paste zeer goed natuurlijk.

2gyapae.jpg

Operatie kamer ingeduwd. Ik vroeg hoeveel dosis ze mij gingen geven om in te laten slapen. Vrouw zei dat de gegevens nog van vorige keer hadden en zag dat dat genoeg was. Ik: ''uhmm.. dat is 3 jaar geleden, ben 30kg zwaarder nu''. Vrouw: oh oh.... ja dan moeten we even gaan kijken DOH!

2yvqcnt.jpg

Vlak na de operatie

2qvxo93.jpg

Twee uur na de operatie

2yx4sgh.jpg

Vijf uur na de operatie. Hans Pilegaard de chirurg kwam langs met de nuss bars (in mijn hand).

1zgagxv.jpg

Auto in, terug naar huis

2roqpht.jpg

Inmiddels thuis en wordt entertaint door de dochter van mijn broer en Muscle Meat vragen beantwoorden die zich hebben opgestapeld door operatie afwezigheid

ddztld.jpg

b4gc2w.jpg

Laatst bewerkt:
Top dat de bar eruit is man! Succes met herstellen.

Succes met de herstelperiode man :)

Voor mij nog een 9 maanden tot Nussie eruit gaat, dus ik lees mee over het herstel :)

succes bra

lekker he die tramadol pillen

Nice :D. Succes met het herstel!

Succes met je herstel man

Heel veel succes met herstellen. Hoop dat je snel weer normaal MM krachtvoer kan eten.

Succes met herstel bro!

Indrukwekkend. Succes met het herstel en houd ons op de hoogte :D!

Netjes zeg! Succes me herstellen ;)

Interessante update weer, ben benieuwd hoe het je hierna vergaat!

Succes met herstellen! Blijft toch grappig om zo'n reus in een rolstoel te zien haha

Beterschap!
Niet alleen de kleren en bloeddrukmeter waren te klein, maar het bedje is ook aan de korte kant:D

Die pijn is altijd wel zorgelijk maar je moet maar denken dat dit van tijdelijke aard is! Ben blij om te lezen dat de operatie succesvol is verlopen! Ik neem aan dat het trainen, in verband met je herstelperiode, een tijdje op een lager pitje is gezet? Voor de rest heel veel beterschap, en vooral veel afleiding zoeken en je niet focussen op de pijn! Kan je wel een beetje slapen hierdoor?

Succes!

Succes met je herstel. Mooi op maat trouwens dat ziekhuis broekje

Sterkte met herstellen! De gewichten in de sportschool zijn jou al aan het missen ;)
Vanavond trouwens heerlijk musclemeat meal gehad: 2 hamburgers, zoete aardappelen en broccoli. Omnomnom!

Good luck en snel herstel man!
Scoob blijft altijd down to earth guy, respect.

Terug
Naar boven