- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Thnx
Wie weet ooit een Hollywood kansje! Het is een bekent plaatje. Gepakt van 9gag waar de spelfout idd de grap is.
Is dit dan ook een grapje?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx
Wie weet ooit een Hollywood kansje! Het is een bekent plaatje. Gepakt van 9gag waar de spelfout idd de grap is.

Kleine tip, je mail staat op n van de foto's, ik denk niet dat je dat wilt hebben zodra je ooit bekend raakt in Amerika.
Vergat trouwens dat er naar alle waarschijnlijkheid ooit een Nederlands meisje ng groter was dan welke Nederlander dan ook ooit is geweest.
Ze werd helaas slechts 17 jaar oud en was (volgens het verhaal) bij haar overlijden naar het schijnt 2.60m lang en heette Trijntje Keever.
Op haar 17e was ze dus groter dan Robert Wadlow op zijn 19e was.
Haar schoenen (schoenmaat 55) staan in Edams museum opgesteld.
[Link niet meer beschikbaar]
Ze was op haar 9e al 2 meter lang trouwens las ik.
Als het allemaal klopt zou ze op haar 17e jou, in cm lengte dan, nog harder gedwarft hebben dan jij mij lol!
Bedankt voor de update trouwens en goed om te horen dat je het druk hebt met MuscleMeat, aannemende dat dat betekent dat het goed loopt.
*[Link niet meer beschikbaar] fototje beetje onderaan, werkte schijnbaar niet helemaal goed hier
*Als nieuwe grap zou ik wel een paar interviews willen zien tussen jou en... Steven Seagal, Hulk Hogan, Zlatan Ibrahimovic (die woensdag in Amsterdam ArenA voetbalt), liefst met nog een paar 2.10+gasten op de achtergrond
. (gmail is mijn spam mail dus ik maar mij geen zorgen
, maar goed dat je het opmerkt voor het geval dat! ).Haha lekkere update hoor. Ik vind het op zich wel een streven om er 'normaal' uit te zien: dus goede proporties en dat het niet op valt hoe lang je bent. Tot dat je naast een bekend object staat zoals een deur/andere mensen/etc.![]()
Minder geluk gehad met mijn knie ja. Denk er over om een keer een MRI scan te laten maken om zeker te weten hoe het zit. Heb namelijk gelezen dat het best zou kunnen dat ik iets licht gescheurd heb. Maar pijngrenzen zijn verschillend, en daardoor is het de doktor niet opgevallen tijdens de tests.
En mooie weegschaal man![]()
. Weegschaal is een beetje vaag. Zou een vetpercentage van 10% hebben haha. Denk dat het niet helemaal voor mijn lengte en massa bedoeld is, maar kan het nog van 10% kijken of het omhoog of omlaag gaat, referentiepunt.Jij gaat nog eens een hele grote worden.... ha ha ......... ha
!
. Moesten een fatso bloeddrukmeter vinden hehe.