XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Buik en borst idd, voor de rest netjes hoor.
Coole gym ook, met kunstgras enzo....me likey!!

Het gaat heel lekker. Keep it up Scoob!

Lekkere progressie hoor. 145kg schoon aan de haak! Flink brede schouders ook, zelfs op huidige bodyfat goed verschil tussen waist&shoulders.

Helaas heb ik zelf vrij brede heupen dus moeten m'n schouders nog een hoop breder! Zit overigens al wel een tijd 'vast' rond de 100kg, maar dan wel meet steeds lager bodyfat. Eigenlijk best tevreden met m'n fysiek, dus niks te klagen :P

Damn, hij gaat lekker!

Gaat goed hoor lange! alleen traps en borst wat voller krijgen om het plaatje compleet te maken ;)

Respect je moet enorm hard werken met zo'n grooot lijf
vraag maar aan REUS (Jeffrey)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.487
Prima shape alweer, zelfs zonder blokjes toont het al prima.

Thnx!

Buik en borst idd, voor de rest netjes hoor.
Coole gym ook, met kunstgras enzo....me likey!!

:thumbs:

Het gaat heel lekker. Keep it up Scoob!

Dankje!

:)!

Gaat goed hoor lange! alleen traps en borst wat voller krijgen om het plaatje compleet te maken ;)

Thnx Testo. Zeker gelijk in. Borst heeft helaas de een grootste klap gehad van mijn vorige (en neem aan laatste) operatie, waar de Nuss-bar verwijderd werd.

Hier was mijn borst wat voller geloof ik:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Work work aan de winkel!

Respect je moet enorm hard werken met zo'n grooot lijf
vraag maar aan REUS (Jeffrey)

Jeffrey ken ik idd, ook in het echt, alweer een oude foto:

Jeffrey is wel wat niveautjes verder dan ik :D.

Lekkere progressie hoor. 145kg schoon aan de haak! Flink brede schouders ook, zelfs op huidige bodyfat goed verschil tussen waist&shoulders.

Helaas heb ik zelf vrij brede heupen dus moeten m'n schouders nog een hoop breder! Zit overigens al wel een tijd 'vast' rond de 100kg, maar dan wel meet steeds lager bodyfat. Eigenlijk best tevreden met m'n fysiek, dus niks te klagen :P

Thnx! Ik volg je :). Ik heb volgens mij wel geluk dat mijn botten in verhouden zijn. Wat ik daarmee bedoel ik dat ik laatst iemand van 2.10meter kwam, maar de uiteinde van zijn schouders stonden veel dichter bij zijn nek. Dat de waiste ratio ook erg anders. Mijn waiste broek maat is 40/42.

Zelfde gewicht als eerst maak lagere bodyfat is kan alleen maar goed betekenen :D, keep it up!

Iedere DBB-ers favourite soap: GTST!

Spot the giant! Vanavond in Goede tijden Slechte tijden om 20:00 op RTL4. Een klein rolletje als persoonsbeveiliger van Lucas Sanders (Ferry Doedens).

Kiek die brede KAST!

Wie heeft die kast naast die lockers gezet dan?!???

Haha je hebt zelfs tekst in gtst:)

Haha ik zag het net (GTST) en dacht gelijk aan jou, klopt het ook nog!!

Lache, GTST :D

Ontbijt bij de flex was goed te doen he? Ze mochten alleen wel wat sneller bij vullen want volgens mij hielden ze het niet helemaal bij hahahaha

• #2.493

Wie heeft die kast naast die lockers gezet dan?!???

;)!

Haha ik zag het net (GTST) en dacht gelijk aan jou, klopt het ook nog!!

Hehe lache

Lache, GTST :D

Ontbijt bij de flex was goed te doen he? Ze mochten alleen wel wat sneller bij vullen want volgens mij hielden ze het niet helemaal bij hahahaha

Ja prima hotel. Was het jaar ervoor ook. Een vriend en ik waren iedereen voor en alle eieren door ons waren op. De dag erna lagen 4x zoveel eieren xD.

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Zoete Wraak

Samen met sbs6/Talpa een man voor de gek gehouden. Moest een psychiatrisch patiënt (in de war) met 'krachten' spelen, het steeds raarder/bonter maken, totdat ik op het eind zou ontploffen omdat ik mijn medicijnen niet heb gehad.

Iets van 8 maanden geleden was dit opgenomen. Kwam er net pas achter dat het 2 weken geleden uitgezonden is. Skip naar 0:30 minuut:

[Link niet meer beschikbaar]

Betaald dat nou een beetje, die appearances?

• #2.495
Betaald dat nou een beetje, die appearances?

Je krijgt normaal helemaal niks, rij kosten vergoeding, of een hele zielige vergoeding. Je moet het uit ze persen. Het is belachelijk dat je weinig of niks krijgt: opname met voorbereidingen duurde 7-8 uur op een doordeweekse werkdag en hun krijgen een commercieel programma. Normaal krijgen zij altijd genoeg mensen die mee doen, gratis, omdat men het 'leuk vindt' of ''voor jou 10 andere'', alleen dat ging bij deze opdracht niet op, vanwege dat ze mijn grote wouden.

mooie scene in gtst en zoete wraak, en jou voordeel voor jou geen 10 andere, er is er maar 1 zo groot.

:roflol: "kroepoek". Mooi man, leuk gespeeld.

Leuk gedaan :D.

Nice! Vond deze beter gespeeld dan de vorige ;)

Is er van jou in GTST ook ergens een filmpje? Kijk die serie natuurlijk niet dus heb het gemist.

Terug
Naar boven