3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Prima shape alweer, zelfs zonder blokjes toont het al prima.
Buik en borst idd, voor de rest netjes hoor.
Coole gym ook, met kunstgras enzo....me likey!!
!Gaat goed hoor lange! alleen traps en borst wat voller krijgen om het plaatje compleet te maken![]()
Respect je moet enorm hard werken met zo'n grooot lijf
vraag maar aan REUS (Jeffrey)
.Lekkere progressie hoor. 145kg schoon aan de haak! Flink brede schouders ook, zelfs op huidige bodyfat goed verschil tussen waist&shoulders.
Helaas heb ik zelf vrij brede heupen dus moeten m'n schouders nog een hoop breder! Zit overigens al wel een tijd 'vast' rond de 100kg, maar dan wel meet steeds lager bodyfat. Eigenlijk best tevreden met m'n fysiek, dus niks te klagen![]()
. Ik heb volgens mij wel geluk dat mijn botten in verhouden zijn. Wat ik daarmee bedoel ik dat ik laatst iemand van 2.10meter kwam, maar de uiteinde van zijn schouders stonden veel dichter bij zijn nek. Dat de waiste ratio ook erg anders. Mijn waiste broek maat is 40/42.
, keep it up!
!Haha ik zag het net (GTST) en dacht gelijk aan jou, klopt het ook nog!!
Lache, GTST
Ontbijt bij de flex was goed te doen he? Ze mochten alleen wel wat sneller bij vullen want volgens mij hielden ze het niet helemaal bij hahahaha