XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Succes met herstellen, hopelijk zie je er niet al te veel van van de operatie. Als ik je met vragen kan vermaken doe ik dat graag, zo niet zit ik er niet mee overgeslagen te worden.

Worden de hechtingen (aannemende dat je die hebt) er in Nederland uitgehaald?
Heb je de bars nog mee naar huis gekregen zoals je hoopte?
Ben je nog veel (spier-) massa verloren?
Wanneer schat je in, nog buiten het "op de voet zijn", weer fit te zijn?
Heb je nog contact met WWE en/of ga je dit nemen na herstel?
Heb je eigenlijk ook een speciale laptop/mobiel vanwege te grote vingers?
Ooit van Rik Smits gehoord? 2.24 lang, Nederlander, maar woont inmiddels in Amerika en heeft daar een geschat vermogen van meer dan 125 miljoen bij elkaar gebasketbald.

Laatst bewerkt:
Snel herstel gewenst maat! 2x zo hard knallen als je weer de gym in kan.

Succes met je herstel! [emoji4] grappig die foto in dat rolstoeltje

Hoe gaat het nu Scoob? Nog steeds pijn?

Beterschap kerel.
Wel even schrikken dat ze bijna onvoldoende anesthesie wilden geven!

sterkte kerel!

Veel kracht en wijsheid toegewenst in deze donkere dagen.

Kwam dit nog toevallig tegen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilco_van_Kleef
Als je uiteindelijk trouwt met iemand van 1m88+ moet je het Guinness Book of World Records maar een belletje geven
Had je eerst niet een vriendin van 2 meter? :P
EDIT: Hm zijn vrouw is niet 1m92 maar 1m98 volgens een video, dus 1m94+

Laatst bewerkt:
Whaha gast op sbs 6 bij zoete wraak ;)

Goed topic. Sterkte met herstellen en leuke rol als butler bij Zoete Wraak! :D

Lees het nu pas, sterkte met herstellen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.454
succes bra

lekker he die tramadol pillen

Ik lag hem na de operatie wel te spacen even. Werd extreem lief, heel raar, beetje ijlen is mij verteld toen ik weer helder was.

Succes met de herstelperiode man :)

Voor mij nog een 9 maanden tot Nussie eruit gaat, dus ik lees mee over het herstel :)

Ah, nog even en je bent ook verlost :)! Ik plaats hieronder mijn ervaring met herstel. Alvast handig voor je om te lezen, ervan uitgaande dat je herstel ongeveer hetzelfde zal zijn natuurlijk.

Top dat de bar eruit is man! Succes met herstellen.

Nice :D. Succes met het herstel!

Heel veel succes met herstellen. Hoop dat je snel weer normaal MM krachtvoer kan eten.

Indrukwekkend. Succes met het herstel en houd ons op de hoogte :D!

Netjes zeg! Succes me herstellen ;)

Interessante update weer, ben benieuwd hoe het je hierna vergaat!

Succes met herstellen! Blijft toch grappig om zo'n reus in een rolstoel te zien haha

Succes met je herstel. Mooi op maat trouwens dat ziekhuis broekje

Enorm bedankt allemaal! Erg gewaardeerd :) tof!!

Beterschap!
Niet alleen de kleren en bloeddrukmeter waren te klein, maar het bedje is ook aan de korte kant:D

Nee!! die hadden ze speciaal verlengt :D. Best pro.

Die pijn is altijd wel zorgelijk maar je moet maar denken dat dit van tijdelijke aard is! Ben blij om te lezen dat de operatie succesvol is verlopen! Ik neem aan dat het trainen, in verband met je herstelperiode, een tijdje op een lager pitje is gezet? Voor de rest heel veel beterschap, en vooral veel afleiding zoeken en je niet focussen op de pijn! Kan je wel een beetje slapen hierdoor?

Thnx gameboy. Zal hieronder herstel even samenvatten.

Sterkte met herstellen! De gewichten in de sportschool zijn jou al aan het missen ;)
Vanavond trouwens heerlijk musclemeat meal gehad: 2 hamburgers, zoete aardappelen en broccoli. Omnomnom!

:thumbs: awesome tankthefrank!

Good luck en snel herstel man!
Scoob blijft altijd down to earth guy, respect.

:o thnx

Succes met herstellen, hopelijk zie je er niet al te veel van van de operatie. Als ik je met vragen kan vermaken doe ik dat graag, zo niet zit ik er niet mee overgeslagen te worden.

1. Worden de hechtingen (aannemende dat je die hebt) er in Nederland uitgehaald?
2. Heb je de bars nog mee naar huis gekregen zoals je hoopte?
3. Ben je nog veel (spier-) massa verloren?
4. Wanneer schat je in, nog buiten het "op de voet zijn", weer fit te zijn?
5. Heb je nog contact met WWE en/of ga je dit nemen na herstel?
6. Heb je eigenlijk ook een speciale laptop/mobiel vanwege te grote vingers?
7. Ooit van Rik Smits gehoord? 2.24 lang, Nederlander, maar woont inmiddels in Amerika en heeft daar 8. een geschat vermogen van meer dan 125 miljoen bij elkaar gebasketbald.

1. Nee zijn hechtingen die er na verloop van tijd zelf uit gaan. Mooi spul
2. Jup, de foto dat de dokter naast mijn bed staat heb ik er 1 van de 2 in mijn handen.
3. ben van 148.5kg naar 141.5kg gegaan in 3 weken (wel een kg bars, dus 6kg afgevallen).
4. zal in mijn samenvatting beneden staan
5. het contact dat ik met de WWE heb is dat als ik ooit een tryout wil hebben ervoor ik 1 belletje hoef te maken. Leuk om in achterhoofd te houden mocht de tijd ooit komen.
6. Hehe nee, had gekund maar gaat prima met de samsung galaxy s4.
7. Alleen van naam, verder niks :). Heeftie goed gedaan als het waar is!

Snel herstel gewenst maat! 2x zo hard knallen als je weer de gym in kan.

:thumbs: yes sir

Succes met je herstel! [emoji4] grappig die foto in dat rolstoeltje

Dankje!

Hoe gaat het nu Scoob? Nog steeds pijn?

Zie samenvatting hieronder

Beterschap kerel.
Wel even schrikken dat ze bijna onvoldoende anesthesie wilden geven!

jup prutsende assistenten..

Veel kracht en wijsheid toegewenst in deze donkere dagen.
:thumbs:

Kwam dit nog toevallig tegen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilco_van_Kleef
Als je uiteindelijk trouwt met iemand van 1m88+ moet je het Guinness Book of World Records maar een belletje geven
Had je eerst niet een vriendin van 2 meter? :P
EDIT: Hm zijn vrouw is niet 1m92 maar 1m98 volgens een video, dus 1m94+

Ik zou inderdaad ''verslagen'' hebben met mijn ex :p

Whaha gast op sbs 6 bij zoete wraak ;)

Jullie zijn me voor :D thnx voor de link

Goed topic. Sterkte met herstellen en leuke rol als butler bij Zoete Wraak! :D

Thnx!

Lees het nu pas, sterkte met herstellen!

:thumbs:

Herstel
Inmiddels ben ik volledig hersteld! Heeft mij toch 3 weken gekost en 7kg beef.

Week 1
Je kan alleen op je zij slapen door de wonden, iets dat ik echt niet kan. Alle eetlust is weg. Dus ging van 6000kcal naar 2000-2500kcal. Wel alleen op bed liggen dus geen activiteit, maar viel er enorm door af.

Week 2
Je kan weer weer op zij slapen, maar je wonden voel je nog wel. Lopen doe je weer normaal. Eetlust is als een normaal mens, maar verre van wat ik at. Mijn ontbijt bevat mede 7 hele eieren, krijg er maar 3 op.

Week 3
(afgelopen week). Eetlust terug. In gym een beetje opgewarmd. Niet tot falen, eigenlijk alleen pompen. Ik had mijn motivatie in week 1 echt heel erg verloren, maar toen ik weer in de gym stond heel veel zin. Nu ik een week opgewarmd heb ga ik morgen weer op mijn oude schema.

Ben van 148.5kg naar 141.5kg gegaan. Mijn focus lag altijd wel op benen omdat deze toch het moeilijkst voor mij blijven met deze lengte, maar de afgelopen 3 maanden voor de operaties alle beentrainingen met mijn coach gedaan. Ik paste geen 1 broek meer in mijn kast (breedte 40) wat wel leuk was haha. Nu na de operatie pas ik ze weer... maar wel leuk tof wat lijntje bij jezelf te zien als je afvalt, dat had ik eerst niet op 141.5kg:

2wfn3uu.jpg

2583w3s.jpg

Anyways... hierboven is mijn begin shape. Ik ben nu helemaal lichamelijk vrij. En knallen wordt het zeker! Op naar de 150kg.

SBS6 programma "Zoete Wraak''
Aantal maanden terug heb ik in twee grappen mee gedaan. Eentje waarin een rare butler ben en in de ander ben ik een psychopaat/psychiatrisch patient. De butler is inmiddels uitgezonden:

http://www.youtube.com/watch?v=h8abZtqhCYg

De psychiatrisch patient moet nog uitgezonden worden. Het zijn 6 afleveringen elke vrijdag om half 9 op SBS6. Ik weet niet in welke ik zit.

34h87jb.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een verhaal. :) maar goed dit te lezen!

Super dat je weer helemaal hersteld bent! Jammer van het gewichtsverlies maar wat ik zo van je hoor zal dat er in no time weer bijgetraind zijn! Heel veel succes en knal ze!

Heey Olivier, goed om te lezen dat t goed met je gaat!! Lang niet gezien of gesproken ook , train ook niet meer bij BH omdat ik verhuist ben in t centrum.

Leuk om je log nog eens bij te lezen, zo te zien krijg je ook goede aanbiedingen in de tv wereld en dat is leuk om te bekijken.

Je bent 1 van de 'grootste' logs dat ik zeker blijf volgen ;)

Ook vooral sterkte met je recovery !

Mooi verhaal en wat een machine, respect!

Hey man!

Hoeveel sets/reps pak je meestal? :)

's Werelds langste man en de kleinste man op aarde hebben elkaar donderdag in Londen ontmoet. De Turk Sultan Kösen torent met zijn 2,51 meter uit boven de Nepalese Chandra Bahadur Dangi, die niet groter is dan 54,6 centimeter.
Het bijzondere duo ontmoette elkaar in het kader van de Guinness World Recorddag, waarop de zestigste verjaardag van het gelijknamige wereldrecordboek werd gevierd.
"Hoewel hij klein is en ik lang ben, hebben we gelijksoortige problemen in ons leven gehad", vertelt Kösen tegen The Independent.
Volgens Guinness zouden wereldwijd vele duizenden mensen hebben deelgenomen aan de recorddag en zijn er nieuwe records gevestigd. Zo wist in New York een man achterstevoren een basketbalschot te treffen van een afstand van 25 meter en in Parijs kon iemand in dertig seconden dertig keer zijn been achter zijn hoofd leggen.

2 meter51!!! Daarbij vergeleken ben jij nog een dwerg Scoob! :D

reaching-down_1559060i.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=itPdrVIWE7E

Terug
Naar boven