Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.521
Kijk al die sloots hun panties droppen op 9gag :')

Hehe ik las het. Echt de 1 na de andere comment.

Zag via Anthony's Facebook dat die uitzending met hem en jou vandaag op tv was. Heb je toevallig ook een linkje van dat item? Zodat ik niet die hele BZT show hoef terug te kijken... :o

Wou het net posten, je bent me voor :)!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Start op: 40:40 ---> http://www.npo.nl/de-bzt-show/07-03-2015/KN_1668322

Anthony Oosterlaag en ik werden gevraagd door de BZT show of we wouden helpen de wens van een kindje te vervullen ''een aardbeving mee maken''. Opname was naast onze deur gezien we in Hilversum wonen, dus waren er zo en was leuk om even te doen.

Heeft die vrouw haar zin nog gekregen trouwens?

Kwam een leuk artikeltje tegen op facebook ;)
3681fcb3cc.jpg

scoobz0r zou tof zijn als je foto's ook in gallerij post..

Hoe gaat het fysiek gezien, nog progressie?

• #2.527

:thumbs:

Heeft die vrouw haar zin nog gekregen trouwens?

Ik hoorde het niet tijdens de opname, maar achteraf thuis haha.

Bedankt voor het posten! Voor het zelfde geld wist ik het nog niet, fijn dat mensen me up to date houden. Werd getagged in de post, vandaar dat ik het wist. Veel negatieve comments daar op fb haha. Trek me er niks van aan gelukkig anders heb je geen leven meer ;p.

scoobz0r zou tof zijn als je foto's ook in gallerij post..

Eigenlijk nooit over na gedacht gezien ik mijn fotolog heb. Maar wel een leuk idee om mijn recente foto of begin + nu foto er op te zetten. Ga ik vanavond even doen als ik tijd heb!

Hoe gaat het fysiek gezien, nog progressie?

Ja en nee. Flinke terug slag gehad in januari / begin februari. 4 weken niet kunnen trainen omdat ik niet beter werd van een virus. Inmiddels is mijn fysiek weer terug zoals mijn laatste foto's --> http://forum.dutchbodybuilding.com/...eter-7-2feet-232605/index124.html#post8877522 Dus hoop nu weer progressie te maken.

Man bijt hond

Over 1-2maanden op tv bij Man Bijt Hond met Anthony Oosterlaag. Opname ging over een episch handje drukken battle tussen david vs goliath. Opgenomen met slomotion camera's die er om heen draaiden. Wordt wel leuk filmpje van 1 minuut. Beide Muscle Meat logo tanktop aan, ze zeiden niks. Sluik reclame, boem!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij altijd met je MM shirt :roflol:

• #2.532
Gvd ik had nog een alarm gezet op m'n telefoon, zodat ik het niet zou vergeten. Ben toen daarvoor een dutje gaan doen en heb me verslapen :rolleyes:

Sorry!! 17:50 moest 18:50 zijn. Programma is gestart. Ben nog niet getoond :-#.

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Top! Ik ga kijken maat!

Ps, als je weer eens lang me werk komt, app dan ff een dag van te voren. Dan haal ik wat chicken bij je :)

:thumbs: doen we.

Lol @ man bijt hond. Kort maar krachtig :roflol:

heb hem net op staan ? je bent dus al geweest ?

Shit, ik lees het nu pas.

• #2.537
Haha grappig gemaakt!

Haha zag er wel vet uit in slomo

• #2.540
Terug
Naar boven