- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat je tanktop niet vol in beeld komt hehe. Maar wel geinig filmpje!
. Shirt zag je op zich nog wel bij AnthonyTof filmpje weer, inderdaad jammer dat de sluikreclame voor MM niet echt duidelijk te zien was. Je zal zo langzaam aan wel steeds vaker herkend worden als, 'die gast van tv'?
Wel gaaf dat je in man bijt hond was, alle tv sterren zijn daar groot mee geworden (o.a Rapper Sjors)
![]()
?Ray is weer ongesteld, omdat zijn vraag wordt overgeslagen.![]()

Je moet maar net geluk hebben met hoe ze het knippen. Shirt zag je op zich nog wel bij Anthony
Wordt af en toe herkend idd. Laatst in een winkelcentrum ''hey ben jij die niet van dumpert, die orc, kan er maar 1 zo lang zijn''. Of iemand van DBB wanneer ik in een andere gym train komt ook vaak voor.
Hier nog een geinige vergelijk foto. Linksboven 95kg (ben op 85kg begonnen). Andere foto's tussen de 140-145 kg. 7 jaar verschil.
![]()
Foto: https://instagram.com/p/1YBewFrurr/Haha, zag je voorbij komen op de instagram van Sadik Hadzovic, vet!
Oh dat wil ik wel eens opmeten als dat je interesseert. Heb je daar een vergelijking voor? Mijn arm omtrek is 48,5cm koud en 50cm warm atm. 160kg is mijn eind doel. Ik denk dat ik dan wel ''bruut'' ben op deze lengte.Fuark ! Je armen zijn echt massief geworden! Wat is de verhouding tussen je pols- en armomtrek momenteel? Wat is je doel qua gewicht uiteindelijk?
Haha, zag je voorbij komen op de instagram van Sadik Hadzovic, vet!
Nice
thnx voor het delen guys! Was wel leuk zondag. Boel foto's gemaakt. Ik verwacht nog foto's terug van een fotograaf die mij en Dennis Wolf op de foto heeft gezet. Als je kijkt op pagina 1 van dit topic zie je mij en Dennis Wolf 1 van de eerste foto's. Wil deze twee naast elkaar plaatsen, 6 jaar verschil.Als het goed is heeft hij dat al ge-edit in de titel van het filmpje. Bij de foto staat Dutch. Maar anders zien mensen het wel in de comments als ze het echt willen weten.
Haha nice man.
Wolf lijkt trouwens wel een stuk langer dan zijn collega's